جستجو

ترفندهای کامپیوتری

حضرت علی (ع): «زَکوةُ العِلمِ نَشرُهُ؛ زکات علم نشر آن است».
وبلاگ "ترفندها" (سایت پی‌سی‌ترفند) برای عمل به این حدیث شریف و با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های مرتبط با رایانه در ۳۰ مهرماه ۱۳۹۱ ایجاد شده است. به امید آنکه مفید واقع شود.
🔵 کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام:
telegram.me/pctarfandir
🔵 ارتباط با ادمین:
telegram.me/pctarfand_admin

خلاصه آمار

تبليغات

حل مشکل وصل نشدن مرورگر اینترنت اکسپلورر به اینترنت (باز نشدن سایت)

اینترنت/سایر

حل مشکل وصل نشدن مرورگر اینترنت اکسپلورر به اینترنت (باز نشدن سایت)

گاهی اوقات ممکن است با مشکل وصل نشدن مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) (باز نشدن سایت‌های اینترنتی) مواجه شوید. یکی از دلایل اصلی این مشکل استفاده از نرم‌افزارهای ف.ی.ل.ت.ر-ش.ک.ن است که با مرورگر اینترنت اکسپلورر کار می‌کنند و تنظیمات پروکسی را روی این مرورگر اعمال می‌کنند. در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا با روش‌های حل این مشکل آشنا شوید.

ابتدا باید مطمئن شوید که مودم هیچ مشکلی ندارد. پس از اطمینان از مودم، در مرحله بعد باید از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید چون این مرورگر دارای پروکسی سرور مستقلی است. با توجه به توضیحات ارائه شده در این مطلب، در فایرفاکس در تنظیمات پروکسی، گزینه No Proxy را تیک بزنید و بررسی کنید که به اینترنت دسترسی دارید یا نه؟

اگر در مرورگر فایرفاکس به اینترنت دسترسی دارید بنابراین علت وصل نشدن اینترنت اکسپلورر، تغییرات ناخواسته در تنظیمات پروکسی آن می‌باشد. برای حل این مشکل روش‌های زیر را بررسی کنید.

روش ۱) باز و بسته کردن ف.ی.ل.ت.ر-ش.ک.ن:

در هنگام بستن ف.ی.ل.ت.ر-ش.ک.ن، حتما از گزینه Exit موجود در نرم‌افزار استفاده کنید (از دکمه Close استفاده نکنید). پس از کلیک روی دکمه Exit، در ادامه نرم‌افزار از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید IE هم بسته شود که شما باید یا تیک مربوط به بستن IE را بزنید یا اینکه روی گزینه Close opened application کلیک کنید تا IE نیز بسته شود.
روش ۲) اصلاح تنظیمات IE:

در مرورگر IE، از دکمه Tools روی گزینه Internet options کلیک کنید و سپس در کادر باز شده پس از انتخاب تب Connections روی دکمه Settings کلیک کنید. در کادر باز شده تیک گزینه Use a proxy server for this connection را بردارید. اما می‌توانید برای اطمینان بیشتر اعداد قسمت Address و Port را پاک کنید و پس از برداشتن تیک این قسمت روی Ok کلیک کنید.

 

در تب Connections پس از کلیک روی دکمه LAN Settings در کادر باز شده در بخش  Use a proxy server for for your LAN  اعداد قسمت Address و Port را پاک کنید و تیک این قسمت را بردارید و Ok کنید.

اگر مشکل حل نشد در هر دو پنجره Settings و LAN Settings گزینه Automatically detect setting را تیک بزنید و Ok کنید.

روش ۳) ریست تنظیمات IE

اگر با انجام دو روش فوق مشکلتان حل نشد گزینه آخر ریست تنظیمات IE به حالت اولیه است. برای آشنایی با روش انجام اینکار به اینجا مراجعه کنید.

توجه: برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که با تنظیم کردن تاریخ و ساعت سیستم، مشکل وصل نشدن حل شده است.

 

برای مطلع شدن از جدیدترین مطالب سایت، کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام را با آی‌دی pctarfandir@ دنبال کنید:

          

سوالات خود در زمینه ورد و اکسل و ... را می‌توانید از طریق ایمیل و تلگرام با ما مطرح کنید.

آدرس ایمیل: tarfandha.blog@gmail.com

آی‌دی تلگرام: pctarfand_admin@

نظرات (۴۱۱)

  1. آموزش زبان انگلیسی

    مطالب خوبی دارید با ما خیلی راحت زبان بیاموزید
    آموزش زبان انگلیسی
  2. سپاسگزارم
    واقعا مطلب مفیدی بود
    ازش استفاده کردیم
    بازم از این مطلب های مفید بذارید
  3. افزایش اعتماد به نفس

    چندتا مهندس گفتن برو ویندوز عوض کن ولی ترفند شما کارمون رو را انداخت واقعا مرسی
  4. بازی سازان

    من ادمین سایت بازی سازان
    هستم روزانه با فیلترشکن برای باز کردن انالیتیکس و تلگرام کار می کردم و وقتی صبح میومدم نتم بالا نمیومد بعدا فهمیدم باید قبل خاموش کردن سیستم فیلترشکن اف کنم
  5. محمود جولایی

    واقعا عالی بود و بسیار کاربردی
    موفق باشید
    محمود جولایی
  6. آموزش جاوا

    مطالب سایت شما رو خیلی دوست دارم ، ممنون از شما به خاطر این مطالب زیبا
  7. با تشکر از مطلب بسیار بسیار خوبتون جناب مرادی. سپاس 
    باربری شمال تهران
  8. طراحی سایت در غرب مازندران

    سلام و خداقوت به شما برای این مطلب خوبتون. باید بگم که منو از دست این اکسپلورر نجات داد واقعا ...
  9. پکیج تصفیه فاضلاب

    خیلی ممنونم همین مشکل و داشتم با کمک شما مشکل حل شد
  10. صنعت وهنرتجسم

    سلام ممنون از مطلب خوبتون من این مشکل رو داشتم ولی خداروشکر دیگه مشکلم حل شد
  11. برش سی ان سی

    بسیار مطلب مفید و آموزنده ای بود . خیلی وقت پیش قصد داشتم که سایت یا وبلاگی مثل شما داشته باشم اما افسوس که نشد.
  12. من چند روز پیش این مشکل رو داشتم توسط یک دوست تعمیر کامپیوتر کرج حل شد. کاش زودتر اینجا میدیدم
  13. کسب درآمد اینترنتی

    خیلی ممنونم ، برای من هم کارکرد! یعنی طبق آموزشتون پیش رفتم و نتجه گرفتم، من در کسب درآمد اینترنتی خودم خیلی تلاش کردم این مشکل رو حل کنم، اما خودم نتونستم، الان در مطلب شما یادگرفتم
    شما با آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی می توانید یک منبع درآمدزایی بسیار قدرتمندی را برای خودتان ایجاد کنید تا همواره اتفاقات و شرایط مالی بسیار خوبی را تجربه کنید، شما می توانید با وب سایت طراحی مدرن همراه باشید و به صورت رایگان کسب درآمد اینترنتی خود را راه اندازی کنید
    برای آموزش بازاریابی اینترنتی به وب سایت طراحی مدرن مراجعه کنید تا از جدیدترین اخبارها مطلع شوید.
  14. ارسال آگهی

    مرسی.
    البته با مروگر اج دیگه فکر نکنم این مشکلات باشه،مگه این که پروکسی کاربر قطع بشه و تنظیماتش هنوز برقرار باشه
  15. وکیل پایه یک دادگستری

    با تشکر از مطلب آموزشی که گذاشتید. من چندین بار در مرور گر موزیلا هم با این مشکل برخوردکردم.
  16. بسیار ممنون. مطلبتون خوب بود. فقط یکسری استثنا هم وجود داره که ذکر نکردید
  17. فروش میلگرد اصفهان

    سلام، مرسی از مطلب خوبتون
    کار من فروش میلگرد اصفهان هست. فقط نمیدونم چرا سایتم گاهی اوقات با IE خطا میده! اکثر مواقع مشکلی نداره ولی مثلا روزی چند ساعت خرابه...
    کارهایی که گفتید رو انجام میدم، سریع درست میشه ولی دوباره بعدش اینطوری میشه.
    میتونید راهنماییم کنید لطفا؟
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا دلیل این مشکل استفاده از فیلتر شکن است که در روش ۱ نحوه حل آن توضیح داده شده است. اگر با این روش حل نشد متاسفانه از دلیل آن اطلاعی ندارم.
    • پاسخ:

      سلام
      در تصویر کاملا واضح است.
  18. آموزش سئو سایت

    خیلی ممنون، واقعا این مشکل منو اذیت می کرد. نمیدونستم چرا وارد هیچ سایتی نمیشه که با این ترفند مشکلم حل شده. واقعا خسته نباشید.
  19. ممنون از سایت خوبتون ، مرورگر من (گوگل کروم) بعضی از صفحه هارو کلا باز نمیکنه باید مودم رو خاموش و روشن کنم ولی بعد یه مدت دوباره تکرار میشه
    • پاسخ:

      سلام
      در مرورگرهای دیگر هم این مشکل وجود دارد؟
  20. تگ زنگ سلامت

    مرورگر فایر فاکس بنده چند وقتی هست وقتی سرچ می کنم هیچ صفحه ای باز نمیشه
    • پاسخ:

      سلام
      کجا سرچ می کنید؟
  21. ارائه انواع خدمات پاپ بروشور ، کاتالوگ ، تقویم و سررسید در کرج
  22. ممنون از پرسش خوبتون بهترین راه اینه که اقسمت options و قسمت advansed کلییر کش بزنید
    ممنون میشم سری هم به سایت ما بزنید بچه ها
    https://follow.city/
  23. من هم این مشکل رو داشتم که با این مقاله برطرف شد. اما هر وقت از کروم هم استفاده می کنم با این مرورگر تداخل ایجاد می کنه و not found میزنه علت رو نمی دونم.
    • پاسخ:

      سلام
      مرورگر کروم برخلاف فایل فاکس تنظمیات پروکسی مستقلی ندارد بلکه از تنظیمات اینترنت اکسپلورر استفاده می کند.
  24. سلام از مطلب خوبتون استفاده کردم و امیدوارم
    اگه تونستین یه سری به سایت ما هم بزنید ما توی این سایت تایپ ده انگشتی رو یاد می دیم
    www.typeo.top سعی کردیم آموزش تایپ ده انگشتی رو خیلی ساده و لذت بخش کنیم امیدوارم خوشتون بیاد.
  25. سلام
    ممنون بابت مقاله تون
    چون کار ما بیشتربا دانشجوهاست و سیستم های داتشگاهی بیشتر با IEکار میکنن اکثر اوقات این مشکل برامون رخ میده
    ممنون که مرحله به مرحله توضیح دادید
    • پاسخ:

      سلام
      روش های مطلب بالا را انجام داده اید؟
    • پاسخ:

      سلام
      بله. ترفندها و نرم‌افزارهای جالب در موبایل را نیز معرفی خواهیم کرد.
  26. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بسیار بسیار عالی و کامل بود . ممنون
    از مطالب سایت ما در زمینه تصفیه آب هم میتونید استفاده کنید
    ******* ***** **
  27. من که دیگه خیلی وقته از آی ای استفاده نمیکنم همه اش مشکل داره خیلی چیزارو هم ساپورت نمیکنه به نظرم باید از رده خارجش کنن ! کروم واقعا داره قوی عمل میکنه
  28. سلام من نمس تونم اینترنت اکسپلور رو باز کنم اصلا باز نمی شه چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      کلا باز نمی شود یا پس از باز شدن فورا بسته می شود؟
  29. سلام خیلی ارادت و تشکر از اشتراک مطالب مفید و با ارزشتون
    این مشکل رو من هم دقیقا به همین شکل داشتم
    به سایتهای داخلی می تونستم برم ولی به سایتهایی مثل Google و yahoo و دیگر سایتهای نمی تونستم برم
    آخر مطلبتون اشاره کرده بودین که می تونه مشکل از به روز نبودن تاریخ باشه . چک کردم دیدم دقیقا مشکلم وقتی که تاریخ ویندوز رو درست کردم برطرف شد .
  30. بهنام حسنوند

    سلام مرسی بابت راهنمای خیلی قشنگتون واقعا مشکلم حل شد تشکر
  31. اقا من همه ی راه هارو رفتم هیپ کدم به نتیجه نمیرسید تا اینکه توی یه سایت خارجی یه چیز دیدم که خداروشکر با همون درست شد
    open CMD with adminstrator
    وبعد بنویسید
    netsh winsock reset
    بعد هم کامپیوترو ریستارت کنید
  32. از راهناییتان متشکرم. مشکل اینترنت اکسپلورر حل شد. زنده و سربلند باشید
  33. با سلام به تازگی ویندوز ۸ روی لپ تاپم نصب کردم . بعد از یه مدت بخاطر استفاده از فیلتر شکن تنظیماتم به هم ریخت و دیگه به اینترنت وصل نمیشدم بنابراین تنظیمات LAN رو در فایرفاکس روی حالت no proxy قرار دادم بعد از چند وقتکه به حالت اتوماتیک برگردوندم دیگه هیچ کدوم از فیلتر شکنام کار نمیکنن . هر تنظیمی رو اعمال کردم بازو بسته کردن فیلتر شکن و حتی استفاده از توصیه هایی که در قسمتhelp هات اسپات بود نتونستم دوباره لااقل هات اسپاتمو راه بندازم. میدونم که همزمان چند فیلتر شکنو هم باز نمیکنم مثلا سایفون و هات اسپات به صورت همزمان.

    میخواستم بدونم مشکل از چیه و چطوری میتونم حلش کنم
    • پاسخ:

      سلام
      در این زمینه اطلاعی ندارم.
  34. دکتر صادق علیی اکبری

    درود بیکران.
    دست گلتون درد نکنه.
    خیلی ممنونم.
    مشکل بروزر اینترنت اکسپلورر من از را حل(2)حل شد.قربون دستتون.
    موفق پیروز باشین الهی
  35. خدا خیرت بده...
    چند روزه این مشکلو دارم.هر جایی سرزدم میگن
    internet option->lan sitting برداشتن تیک use proxy و ...
  36. سلام داداش خسته نباشید من ی مدت با air droid فایل هامو انتقال میدادم خیلی خوب تا اینکه قطع شد ویندوزمو آپدیت کردم 10 با سی دی باز درست نشد مودمو ریست کردم باز نشد ادرسش هم اینه
    192.168.1.33:8888
    error
    The server at 192.168.1.33 is taking too long to respond.

    The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
    If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection.
    If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.
    فیلتر شکن هم ندارم میشه بگید مشکل از کجاست هیچ مرورگری باز نمیکنه
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه تخصصی ندارم.
  37. سلام
    راه های بالا رو رفتم جواب نداد آی پی دستی دادم جواب داد
    برای آی پی دادن دستی این راه رو برید
    توی کنترل پنل برد بعد Network And Internet  و سپس Network And Sharing Center
    حالا از سمت جپ Change Adapter Setting رو می زنیم بعد روی کارت شبکه ی فعال کلیک راست می کنیم و Properties را می زنیم
    سپس Internet Protocol Version 4 دابل کلیک کرده و روی
    Use the Following IP address کلبک کنید حالا فیلد آی پی رو با توجه به رنج شبکتون بدید مثلا
    192.168.1.25
    دکمه ی Tab رو بزنید فیلد بعدی بایست به صورت خودکار پر بشه اگه نشد خودتون بزنید
    255.255.255.0
    و مورد سوم یعنی  Default Gateway رو باید صفحه ی اصلی مودمتون بزنید مثلا
    192.168.1.1
    حالا اون دومورد آخر یعنی Preferred DNS server
    و Alternate DNS Server به ترتیب موارد زیر بزنید
    4.2.2.4
    و
    8.8.8.8
    • پاسخ:

      سلام
      ممکن است از طریق ریجستری این بخش غیرفعال شده باشد. (راهنما)
  38. با سلام . من مشکم اینه که وقتی از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنم
  39. مچکررررررررررم از راهنمایی های خوبتون خیلی ممنون مشکلم حل شد
  40. ی بازدید کننده

    سلام.مرسی از مطالب خوبتون.من وقتی با موبایل میام مرورگر کار نمیکنه و تنها بافیلتر شکن میتونم سایت ها رو بررسی کنم.درصورتی که با لپ تاپم هیچ مشکلی ندارم.اینترنت هم فعاله
    • پاسخ:

      سلام
      در مورد موبایل اطلاعی ندارم.
  41. مشکلم حل شد.
    از تارنمایی که گذاشتم میتونین بینید که چه روش هایی وجود داره. کسانی که روش های گفته شده در این صفحه براشون کار ساز نبود احتمالا مثل من تنظیمات مودمشون از بین رفته
    بخش Amend the DNS Server Settings رو ببینید
    http://www.pingzic.com/dns-server-is-not-responding-error
  42. درود
    من اینترنتم یه جوری شده
    تلگرام دسکتاپم وصل هست اما نمیتونم سایتی رو باز کنم، فیلترشکن رو که روشن میکنم میتونم سایت ها رو باز کنم.
    تنظیمات اکسپلورر رو هم دست زدم، ریستش کردم.
    جالب اینجاست تو قسمت setting که در بالا تصویرش اومده برای من غیر فعال هست!
    چه پیشنهادی دارد؟
    • پاسخ:

      سلام
      گاها پیش میاید که مشکل از ارائه دهنده اینترنت است. با گوشی یا لپ تاپ دیگر چک کنید همین مشکل وجود دارد؟ در همه مرورگرها این مشکل را دارید؟
  43. با عرض سلام و خسته نباشید
    من IE خودم رو اپدیت کردم ولی الان دگ با هیچ مرورگری نمیتونم ب نت وصل شم.مثلا توی MOZILLA ارور SECURE CONNECTION FAILED میده
    • پاسخ:

      سلام
      شاید روش اشاره شده توسط یکی از کاربران مشکل شما را حل کند (لینک).
      موفق باشید.
  44. سلام ممنون از توجه تون پرسیده بودید چه خطایی رو نمایش میده
    Internet Explorer cannot display the webpage

    البته یک گزینه هم که پایین هست

    Diagnose Connection Problems

    اینم میزنم مشکل حل نمیشه ممنون

    • پاسخ:

      کش و تاریخچه مرورگر را پاک کرده‌اید؟
  45. سلام اینترنت اکسپلورر من به اینترنت وصل نمیشه
    البته به سایتmsnمیره تمام اون موارد ریست کردن وتنضیمات ژروکسی رو هم انجام دادم ولی نشد البته با موزیلا به راحتی وصل میشم ولی اینترنت اکسپلورر رو لازم دارم لطفا راهنمایی بفرمایید
    • پاسخ:

      سلام
      چه خطایی ظاهر می‌شود؟
  46. درود بی پایان به شما
    بسیار بسیار سپااس
    مشکلی که داشتم با توضیح مفید و گام به گامتون حل شد
    خداقوت
    ان شاالله اطلاعاتتون افزونتر از همیشه
    خیلی ماهین:)
  47. سلام من یه سوال داشتم هر وقت میخوام  kmplayer    باز کنم  صفحه اینترنت اگسپلورر باز میشه  ازارم میده کلافه شدم  چیکار باید بکنم دیکه باز نشه
  48. سلام من هر کاری میکنم گوگل کرومم بالا نمیاد یعنی کلیک میکنما نه ارور میده نه بالا میاد هم گوگل کرومم هم موزیلا
    میشه راهنمایی کنید
    هر چیم نصب میکنم بازم همینجوریه
    از اینترنت وارد میشما ولی از مرورگر وموزیلا نه
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این مشکل را نمی‌دانم.
  49. راهنمایی لطفا

    نخیر فقط اکسپلورر...متاسفانه به این خاطر که فقط با همین مرورگر میشه سایت دانشگاهو باز کرد بشدت به استفاده ازش نیازمندم
    • پاسخ:

      تاریخچه و کش مرورگر را پاک کرده اید؟
      تنظیمات را ریست کرده اید؟
  50. راهنمایی لطفا

    سلام...در جواب یکی از کاربران علت خاموش بودن قسمت setting رو فرموده بودین...در این مورد باید باید چه کاری انجام بدیم؟متشکر میشم پاسخ بدین
  51. راهنمایی لطفا

    سلام
    مرورگر من همش ارور میده
    An error occurred while processing  your request    
    متشکر میشم در این مورد راهنمایی بفرمایین
    • پاسخ:

      سلام
      همه مرورگرها؟
  52. سلام
    ممنون بابت سایت عالیتون من برا مرورگرم ب هر سایتی سر زدم ک مشکلش حل شه ولی نشد ک نشد
    بازم ممنون مطالبتون فوق العاده و جامع هستش
  53. سلام ، ببخشید
    میخواستم بدونم علت چیه که بعضى از اسکرین شات ها زمانى که با تلگرام فرستاده میشن موقعى که ذخیره میشن فرمت آن ها از png به jpg تغییر میکنه ولى بعضى دیگه با همون فرمت png ذخیره میشن ؟
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این اتفاق را نمی‌دانم!
  54. سلام 
    من تنظیمات اینترنت اپشن رو طبق اموزش انجام دادم و حتی کلا تظیملت اکسپلوره رو ریست کلی کردم .ولی بازم بدون فیلتر شکن نمیتونم سایت باز کنم. تنظیمات پروکسی فایر فاکس رو رو هر گزینه ای میزارم فرق نداره . 
    من فقط فقط لپ تاپم اینجوریه . کامپیوترم هم به همین مودمی که دارم وصله و اون مشکلی نداره و گوشی هام هم مشکلی ندارن و سایت باز میکنن ولی لپ تاپم بدون فیلتر شکن سایت بازنمیکنه
    علت چیه ؟
    • پاسخ:

      سلام
      اگر با استفاده از روش‌های گفته شده مشکل شما حل نشد متاسفانه راه دیگری سراغ ندارم.
    • پاسخ:

      سلام
      این اتفاق به علت تنظیمات سایت است و از طرف سیستم شما نیست. روی سیستم من همینطور است.
  55. سلام ، من زمانی که ساعت لب تاپم رو تغییر میدهم ساعت یا همون زمان موجود در سایت مورد نظر نیز تغییر میکند یعنی با ساعت لب تاپ هماهنگ میشه نه با ساعتی که در آن لحظه هست ، دلیل چیست؟
    • پاسخ:

      سلام
      در همه سایت ها این طور است؟ مثلا در چه سایتی این مشکل را دارید؟
  56. سلام علیکم: آنتی ویروس سیستم من پادویش  ایرانی هستش دوسالیه دارم ازش استفاده میکنم نسخه خانگی و رایگان همه چیز تحت کنترلش هست خوب مراقبت میکنه و خوب هم آپدیت میشه و پشتیبانی عالی هم ازش میشه تو هرسایتی هم سرک میکشم واز ویروس ها خبری نیست ولی به اکسپلور گیر میده و آیکن اون رو حذف میکنه و تا نگهبان آنتی ویروس رو غیر فعال نکنی اجازه کار با اکسپلور بهت نمی ده دلیلش و رفع مشکل رو می خواستم بدونم.
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه چون تا کنون با این نرم افزار کار نکرده ام دلیل این اتفاق را نمی دانم. بهتر است از سایت سازنده نرم افزار پیگیری کنید.
  57. سلام
    من دارم از دست مرورگرام دیوونه میشم!
    هیچکدومشون به سایت گوگل وصل نمیشه!
    هرچیزی رو که سرچ میکنم بالا میاره جز سایت گوگل
    وقتی گوگل رو میزنم اینارو نشون میده:
    there is problem with this websites security certificate.
    the security certificate presented by this website has expired or is not yet valid.
    security certificate problem may indicate an attemp to fool you or intercept any data you send to the server
    و سه تا گزینه همیشگی که دیگه نا ندارم بنویسمشون!!
    ممنون میشم اگه کمک کنید و زودتر جواب بدین...
    اینم آدرس ایمیلمه ممنون میشم اگه کمک کنید
    aram8154@gmail.com
    • پاسخ:

      سلام
      تاریخ ویندوزتان درست است؟
  58. سلام.من وقتی کیرو رو وصل میکنم وارد سایت نمیشه.چندبار باید هی قطع کنم دوباره کانکت تا یکباره وصل بشه.درضمن یک هفته ایه مودمم هم که صبانت شرکتش دچار قطعیه موفت مشه باز خودش راه میفته.اگه میشه راهنمایی کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      در مورد مشکلات ف.ی.ل.ت.ر شکن‌ها و مودم‌ها اطلاعی ندارم.
  59. سلام. من تو سایت رایتل بعد از وارد کردن مشخصات و رفتن به صفحه بعدی با ارور مواجه میشم  ...درصورتی که پشتیبان میگه سایت مشکلی نداره...ویندوزم 10 هست ...از کروم هم استفاده میکنم ...هرچیزی مثل فی...یا ..رو خاموش میکنم اما فایده نداره..
    An error occurred while processing your request.
    • پاسخ:

      سلام
      برای اطمینان بیشتر از اینکه سایت مشکل ندارد با مرورگر دیگر نیز امتحان کنید و همچنین در کامپیوتر دیگر.
  60. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    https://www.origin.com/en-ie/store/ این آدرس سایت نرم افزار هس و هیچ کدوم از سایت هاشو تو خود نرم افزارش نمیاره و ***** شکنم تاثیری نداره تو not found آوردنش
    • پاسخ:

      سلام
      من به نرم‌افزار دسترسی ندارم. سایت در سیستم من باز می‌شود. شاید تنظیمات سیستم یا نرم‌افزار مشکلی داشته باشد. از افرادی که با نرم‌افزار کار کرده‌اند سوالتان را مطرح کنید.
      موفق باشید.
  61. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام خسته نباشید من تنها یه مشکل دارم تو *** *** اونم اینکه وقتی میخوام تو نرم افزار origin برم سایتش صفحرو not found میاره از هر جا میپرسم میگن از *** *** استفاده کن منم *** *** رو باز میکنم و میرم از origin تو سایت باز همون not found رو میاره خواهشا یه راه حلی بگین
    • پاسخ:

      سلام
      آدرس سایت نرم‌افزار را برای من ارسال کنید تا بررسی کنم.
  62. عرض سلام و تشکر فراوان خدمت شما
    هر کاری کردم درست نشد تاریخ لپتاپم عقب بود، به روزش کردم درست شد! خیلی ممنونم که مشکلات ما رو حل میکنید :) 
    • پاسخ:

      سلام
      با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه با تنظیمات موبایل آشنایی ندارم.
  63. در پاسخ به مشکل آقا مهدی در تاریخ 21 بهمن 94 :
    وقتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید و تمام تنظیماتتان را چک کردهاید و باز هم هنگام باز کردن برخی سایتها با پیام this connection is untrusted و یا با  پیام  secure  connection is failed مواجه میشوید به احتمال زیاد تاریخ سیستم شما در گذشته یا آینده است. در قسمت date and time تاریخ کامپیوتر خود را ست کنید.
  64. ابتدا ممنون از پاسخگویی ،من تمام کارهای که اینجا گفتین انجام دادم حتی برنامه هایی که 2 هفته پیش هم نصب کرده بودم با uninstaller پاک کردم حتی ویروس کش را هم اپدیت کردم و دوباره اسکن کردم ولی باز مشکل حل نشده باقیست یعنی فقط IE به شبکه وصل میشود نه تلگرام  نه IDM نه اپرا  نه فایرفاکس
    • پاسخ:

      با توجه به توضیحات این مطلب اگر با تغییر تنظیمات فایرفاکس به Use system proxy settings باز هم به اینترنت  وصل نشدید دیگر هیچ راهی برای حل مشکل شما به ذهنم نمی‌رسد بجز عوض کردن ویندوز!
  65. من هم ورژن های دیگه رو امتحان کردم هم دوباره نصب کردم مشکل حل نشده

    احساس می کنم یه پروکسی داخل ویندوزم هست نمی دونم کجاست با enternet explorer ,می تونم وصل بشم حتی با مسنجر ها میتونم کار کنم ولی اپرا و فایر فاکس و حتی دانلود منجر هم کار نمی کنه

    • پاسخ:

      تنها احتمالی که من میدهم این است که نرم افزاری نصب کرده‌اید که موجب این مشکل شده است. تنظیمات فایرفاکس را ریست کنید اگر درست نشد فایرفاکس را در حالتی که افزونه‌های آن غیرفعال شده است اجرا کنید. اگر به اینترنت وصل شد پس مشکل از تغییرات تنظیمات فایرفاکس است. باید بگردید ببنید اخیرا چه نرم‌افزار یا افزونه نصب کرده‌اید و آنرا پاک کنید.
      موفق باشید.
  66. سلام من با interet explorer هر ساتیی می خام میتونم برم ولی با فیر فاکس و اپرا هیچ چیز باز نمی شه حتی فیلتر شکن هم وصل نمی شه (الترا)

    هیچ پروکسی را هم در هیچ یک از اکسپلورر ها ست ندارم وی پی ان هم ندارم

    پیامش اینه که یک پروکسی در کانکشن شما هست

    If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Opera is permitted to access the Web

    If you are behind a firewall on a Local Area Network and think this may be causing problems, talk to your systems administrator.

    • پاسخ:

      سلام
      با تمام نسخه‌های فایرفاکس و اپرا این مشکل وجود دارد؟ اگر از نسخه‌های جدید استفاده می‌کنید آن‌ها را پاک کنید و نسخه قبل را نصب کنید اگر هم قدیمی هستند آپدیت کنید شاید درست شود. اگر درست نشد بررسی کنید اگر فایروال را غیرفعال کنید درست می‌شود؟
      این لینک را هم بررسی کنید.
  67. با سلام
    اقا من هر کاری میکنم هیچکدام از مرورگرام بدون فیلترشکن توی هیچ سایتی نمیره بعد فعال کردن فیلترشکن درست میشه مشکل بنده رو میشه پاسخ دهید؟؟؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      روش‌های گفته شده در مطلب فوق را انجام داده‌اید؟
  68. یه بنده خدا

    سلام.
    من از فیلترشکن استفاده ای نمیکنم. و ویندوز کامپیوترم هم xpهستش.
    مدتی میشه که نه گوگل کروم و نه اکسپلورر و فایر فاکس و دانلود منیجر هم کار نمیکنه.اما چون تلگرام کار میکنه،پس به نظرم اشکال از مودم یا اینترنت کامپیوترم نیست.
    واقعا نمیدونم علتش چیه یا  باید چیکار کنم درست شه?میشه راهنمایی کنید?
    • پاسخ:

      سلام
      شاید مشکل از تنظیمات DNS کارت شبکه باشد. منبع
      در ویندوز XP ابتدا به مسیر زیر بروید:
       Start Menu--->Control Panel--->Network Connection
      روی کارت شبکه خود (معمولا با نام Local Area Connection) که به مودم وصل است کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. از لیست موجود روی گزینه Internet Protocol TC/IP دابل کلیک کنید. چک کنید که آیتم‌های Obtain an IP address automatically و Obtain DNS server address automatically انتخاب شده باشند تا کامپیوتر شما بصورت اتوماتیک از مودم IP دریافت کند.
      منبع همراه با تصاویر
      موفق باشید.
  69. سلام.کامپیوترم به اینترنت وصل اخه انتی ویروسم اپدیت میشه،ولی موزیلا و اکسپلورر صفحه ای باز نمیکنن.با گوشی هم براحتی از اینترنت استفاده میکنم.علت چیه؟
    • پاسخ:

      سلام
      راهنمایی‌های گفته شده در آموزش فوق را انجام داده‌اید؟
  70. با عرض سلام 
    مشکلی داشتم که ممنون میشم اگر دوستان راه حلی دارن بهم بگن
    هنگامیکه مرور  گر فایر فاکس را باز میکنم و چند صفحه سایت را باز میکنم سیستم خود به خود ریست میشود در صورتیکه این مشکل با اینترنت اکسپلورر به وجود نمی آید به نظر شما چرا این اتفاق می افته و راه حلش چیه؟
    راستی فایر واکس پاک کردم دوباره نصب کردم ولی مشکل حل نشد
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      ممکن است مشکل به علت پلاگین‌ها یا افزونه‌های نصب شده در فایرفاکس باشد. برای اطمینان فایرفاکس را در حالت Safe mode اجرا کنید. برای اینکار کلید Shift‌ را نگه دارید و فایرفاکس را باز کنید (راهنما). یا اینکه از پوشه Profile کپی بگیرید و حذف کنید. اگر پس از انجام اینکارها مشکلی وجود ندارد پس مشکل از پلاگین‌ها (مخصوصا فلش پلیر) یا افزونه‌های نصب شده در فایرفاکس است. باید مورد مشکل دار را پیدا و حذف کنید.
      موفق باشید.
  71. سلام خسته نباشید.
    ببخشید من ویندوز کامپیوترم 8 هستش چند روز پیش برای نصب فتوشاپ مجبور شدم اینترنت رو قطع کنم(راهنمای نصب فتوشاپ گفته بود که باید اینترنت رو قطع کنم)بعد از قطع اینترنت و نصب فتوشاپ دوباره روشنش کردم اما الان وقتی با فایرفاکس میخام برم پیج یا هرچیز دیگه باز کنم میگه این اتصال غیر قابل اطمینان هست (this connections is untrusted)
    نه فقط تو فایر فاکس بلکه تو کروم و اوپرا هم نمیره و چیزی باز نمیشه من رفتم کنترل پنل تو قسمت internet options و قسمت connections تا گفته های شما رو انجام بدم ولی قسمت settings من خاموشه و اون قسمت چیزی نوشته نشده باید چیکار کنم تا settings روشن بشه آیا کار دیگه ای هم هست که انجام بدم تا درست بشه؟
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این مشکل را نمی‌دانم. شاید راهنمایی این سایت مشکل شما را حل کند.
      موفق باشید.
  72. سلام دمت گرم دمت گرم دمت گرم عالی بود مرسی ادامه بده همینجور موفق باشی
  73. باسلام من ویندوزم عوض کردم بعدش مروورگر هام ارور میدن و وارد سایت نمیشن .لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      چه اروری می‌دهند؟ مطمئن هستید اینترنت شما مشکلی ندارد؟
  74. با سلام وقتی من ف ی ل ت ر شکنم رو کهباز میکنم (از لنترن استفاده میکنم) نمیتونم وارد هیچ ساتیی بشم حتی گوگل .  وقتی یوتیوب رو باز میکنم باز نمیشود و مینویسد This webpage is not available . و وقتی فیلتر شکنم را میبندم گوگل باز می شود تازگی ها این طوری میشه .من از مرور گر گوگل کروم استفاده میکنم. تو رو خدا کمکم کنید خواهش میکنم زود تر جوابم را بدهید باتشکر از سایت خوبتون 
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از فیلتر.شکن شماست.
  75. سلام.خوبید؟من یه مشکلی دارم.در حالت عادی همه مرورگرها باز میشن ولی به محض اینکه فیلتر شکن استفاده میکنم هیچ سایتی باز نمیشه رو هیچ مرورگری.البته کروم بیشتر مد نظر من هست.کسی هست اینجا راهنمایی کنه؟
    • پاسخ:

      سلام
      از عملکرد فیلتر.شکن مطمئن هستید؟ شاید مشکل از فیلتر.شکن باشد.
    • پاسخ:

      در مرورگرهای دیگر این مشکل وجود ندارد؟ جستجو در یاهو یا بینگ چطور؟
      منظورتان از باز نشدن صفحه چیست؟ یعنی پس از وارد کردن آدرس گوگل در نوار آدرس و فشردن اینتر، صفحه آن باز نمی‌شود؟ یا اینکه منظورتان این است که پس از باز شدن گوگل و وارد کردن عبارت مورد جستجو، هیچ جستجویی انجام نمی‌شود؟
  76. با سلام و عرض خسته نباشید 
    مرورگر فایر فاکس بنده چند وقتی هست وقتی سرچ می کنم هیچ صفحه ای باز نمیشه می خواستم کمی راهنماییم کنید ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      در کجا جستجو (سرچ) می‌کنید؟ در گوگل؟
  77. خیلی ممنون واااااااااااااااااقعا ممنون مشکلم حل شد
  78. سلام چرا وقتی تو سایت گوگل کروم میرم برا دانلود میزنه این صفحه وب در دسترس نیس چیکار میشه کرد؟
    • پاسخ:

      سلام
      لطفا آدرس سایت را ذکر کنید تا برسی کنم. بعضی از آدرس‌ها به علت تحریم برای ایران در دسترس نیست.
  79. برای کسانی که مشکلشون حل نشد مسیر زیر رو ادامه بدید به احتمال زیاد برطرف خواهد شد.
    Control panel -- Network and Sharing Center -- Manage Wireless Network --

     بر روی اسم کانکشنیتون کلیک کنید و در نوار خاکستری بالا گزینه adapter properties رو انتخاب کنید --
    Internet Protocol version4 (TCP/IPV4) -- properties --advanced... -- DNS --

    در پنجره اول بر روی عدد موجود کلیک کنید و در انتها Remove و OK
    امیدوارم مشکلتون حل شده باشه
  80. سلام.من یه مدته نمیتونم از گوگل کروم و اکسپرور استفاده کنم.هیچ صفحه ای واسم باز نمیشه .حتی گوگل.دائم ارور میده.واسه سرچ کردن فقط از موزیلا میتونم استفاده کنم.به نظرتون مشکل کجاس؟
    • پاسخ:

      سلام
      مواردی که در مطلب بالا گفته شده است را انجام داده‌اید؟
    • پاسخ:

      سلام
      دلیل خاموش بودن Settings این است که در قسمت نشان داده در این تصویر هیچ کانکشنی وجود ندارد.
  81. سلام میشه کمکم کنید لطفا ......
    چرا موقعه ای که از فیلتر شکن استفاده میکنم بجای اینکه مرورگر بازشود برنامه وورد بازمیشه
    • پاسخ:

      سلام
      شاید در تنظیمات ف.ی.ل.تر ش.کن بجای مرورگر برای باز شدن نرم‌افزار ورد انتخاب شده باشد. بررسی کنید.
  82. سلام یه مدت کوتاهی مثل چند ساعت اینترنت من حجم دانلود تموم کرده بود که باز خریدم ...
    قبل از اینکه پیام تموم شدنش رو بده من داشتم وصل بلاگفا میشدم یهنی www.blogfa.com  الان اینترنت دارم و هنوز وقتی مینویسم آدرس بلاگفا رو تو موزیلا بازم همون پیام تموم شدن اینترنته رو میده ...هیستوری موزیلا رو پاک کردم چون فکر میکردم به صورت پیش فرض گرفته و تو حافظه کش گذاشته ولی مشکلم حل نشد من چیکار کنم ؟؟؟
    فقط روی همین سایت اینجوریه بقیه ی سایت ها رو میاره ....
    ممنون میشم زود جوابمو بدین ...منتظرم ...یاعلی ع
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این مشکل را نمی‌دانم. به نظرم بهتر است این مشکل را با مدیریت بلاگفا مطرح کنید.
      موفق باشید.
  83. با سلام. من همه ی روش ها رو امتحان کردم درست نشد روش دیگری نیست؟
    • پاسخ:

      متاسفانه من روش دیگری سراغ ندارم.
  84. سلام
    من اینترنت اکسپلورر رو که باز میکنم حروف فارسی رو به صورت مبهم و درهم ریخته نشان میده و در تایپ فارسی هم مثلا وفتی کلید "اف یا حرف ب" رو میزنم به جای اون حرف "ا" تایپ میشه و باقی حروف هم همینطور!!! در حالی که تو فایرفاکس یا گوگل کروم همچین مشکلی ندارم! چکار باید بکنم؟!
    • پاسخ:

      سلام
      در همه سایت‌ها این مشکل وجود دارد؟
      اگر جوابتان مثبت هست به این راهنمایی مراجعه کنید شاید مشکلتان حل شود.
      موفق باشید.
    • پاسخ:

      اگر با راهنمایی هایی که در مطلب بالا گفته شده این مشکل حل نمی شود متاسفانه راه دیگری برای این مشکل سراغ ندارم.
  85. سلام
    یکی از دوستام میگه هر سایتی رو که باز میکنه(سایت های ایران) صفحه پیوند ها براش میاد
    مشکل از کجاست؟
    لطفا راهنمایی کنین
    بانشکر
    • پاسخ:

      سلام
      در تمام مرورگرها این مشکل وجود دارد؟
  86. آهان.خیییییییلی ممنون از راهنماییتون.
    حالا ب نظرتون خیلی طول میکشه مشکل بلاگفا حل شه؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      متاسفانه اطلاعی ندارم. بلاگفا چندین ماه هست که درگیر چنین مشکلاتی می باشد. توصیه من به شما مهاجرت از بلاگفا به بلاگ بیان می باشد چون من هم مثل شما چند سال قبل عضو بلاگفا بودم ولی به علت کمبود امکانات و محدودیت های بلاگفا، عضو بلاگ بیان شدم. نحوه این مهاجرت در اینجا توضیح داده شده است.
      موفق باشید.
  87. وقتی میخام کامنت بذارم با این خطا روب رو میشم:(مشکلی در اجرای برنامه یا عملیات درخواستی پیش آمده است
    ممکن است مشکل به دلیل بروز رسانی سایت باشد، لطفا درخواست خود را دقایقی دیگر تکرار کنید.)
    از گوگل کروم استفاده میکنم.
    فک کنم این مشکلو فقط تو بلاگفا دارم.چون تو پرشین راحت میتونم کامنت بذارم.
    لطفن سریعآجواب بدید.ب کمکتون نیاز دارم.
    • پاسخ:

      سلام
      اگر در مرورگرهای دیگر هم این مشکل وجود دارد پس احتمالا مشکل از بلاگفا است.
      موفق باشید.
  88. سلام.من ب راحتی میتونم به هروبی برم اما اخیرآ اصلآنمیتونم کامنت بذارم.
    لطفآراهنمایی کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      با چه خطایی روبرو می شوید؟
  89. سلام.
    من از اینترنت وایمکس مبین نت استفاده می کنم.
    به اینترنت وصل میتونم بشم اما هیچ سایتی باز نمیشه ( هم IE هم chrom هم firefox ) دارم اما هیچ کدوم هیچ سایتی رو باز نمیکنه...
    فیلتر شکن هم ندارم.
    توی chrome پیغام میده ( این صفحه در دسترس نیست) برای تمام سایت ها همبن پیغام رو میده
    و توی IE پیغام میده (This page cant be displayed )
    در ضمن ویندوز 8 دارم.
    و همچنین بگم اینترنتم مشکل نداره چون با یک لب تاب دیگه امتحان کردم کاملا سالم بود و تمام سایت ها بدون مشکل باز می شد.
    خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.
    ( نرم افزار هایی که نصب دارم خیلی مهم هستن وگرنه ویندوز رو عوض می کردم لطفا یک راه حل بدون تعویض ویندوز بهم نشون بدین)
    • پاسخ:

      سلام
      با توجه به توضیحاتی که در انتهای این مطلب نوشته شده است در مروگرها، پروکسی سرور را خاموش کنید ببینید هنوز مشکل وجود دارد.
  90. دوست عزیز ie tab روهم امتحان کردم ولی انگار کلا کار نمیکنه باهاش تو هیچ سایتی نمیتونم برم
    • پاسخ:

      شاید به علت مشکل IE باشد.
  91. با سلام و تشکر برای پاسخگوییتون
    باید بگم که از اینترنت adslخانگی استفاده میکنم ووضعیت settings دقیقا همونیه که شما گفتین
    برای ie tab اقدام کردم ولی زمانیکه میزنم add to chrome مینویسه There was a problem adding the item to Chrome. Please refresh the page and try again
    • پاسخ:

      اگر از Adsl خانگی استفاده می‌کنید که باید یک VPN بسازید چطور در لیست هیچ VPNی موجود نیست!
      تنها راه‌هایی که به ذهنم می‌رسد این است که اینترنت اکسپلورر را در حالت safe mode اجرا کنید شاید مشکل حل شود. برای این کار کلیدهای ترکیبی Win+R را بزنید تا پنجره‌ی Run باز شود. عبارت زیر را در کادر Run وارد کنید و Enter بزنید:
      iexplore.exe -extoff

      اگر با این کار هم مشکلتان حل نشد، VPNی که برای اتصال به اینترنت Adsl ساختید را پاک کنید و دوباره بسازید شاید مشکلتان حل شود.
      موفق باشید.
  92. گزینه settings هست ولی نمیشه روش کلیک کرد....نمیدونم چجوری توضیح بدم یخورده کمرنگه یعنی اجازه انتخابشو ندارم...منظورم ازsettings...همون گزینه settings تو منو connectionهست چون دو تا ستینگ داریم یکی settings....یکیlan setting....lan setting قابل استفاده است.....منظورتونو از ie tab متوجه نشدم
    • پاسخ:

      سلام
      چگونه به اینترنت وصل می‌شوید؟ از دانشگاه یا Adsl خانگی؟
      گزینه settings زمانی فعال است که برای اتصال به اینترنت از Dial-up یا VPN استفاده می‌کنید یعنی تا زمانیکه قسمت dial-up and virtual private network settings (تصویر) خالی باشد گزینه Settings غیرفعال است مثل این تصویر.
      در پاسخ قبل اگر روی ie tab کلیک کنید در صفحه باز شده توضیح داده شده است.
  93. سلام....من ازکروم استفاده میکنم....ولی برای سایت دانشگاه حتما باید اکسپلورر اسنفاده کرد.....ویندوز لپ تاپم 8......و اکسپلورر 10 دارم.....ولی اکسپلورر هیچ سایت رو باز نمیکنه حتی یکبار ریست کردم درست نشد ....پروکسی سرور هم تیک نداشت.....گزینه ستینگ هم نمیتونم انتخاب کنم کمرنگه انگار در دسترس نیست ......لطف میکنید اگهراهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      گفتید که به Settings دسترسی ندارید پس چگونه به پروکسی سرور دسترسی پیدا کردید؟
      بررسی کنید با ie tab وصل می شوید؟
  94. ببخشید یه سوال بی ربط به موضوع دارم.گوشی من سامسونگ اس فایو هست.هر کدوم از براوزر کروم یا فایرفاکسم رو باز میکنم یا اول کار یا درحین استفاده بصورت سر به خود یه سایت باز میشه و شروع میکنه به دانلود کول براوزر .کل براوزر رو حذف کردم و نصب کردم فایده نداشته.انتی ویروس 360 رو هم نصب کردم اما ویروسی نبوده.مثلا الان موقع تایپ این چند خط دوبار سایته سربخود باز شد و یه بار شروع به دانلود کرد که جلوشو گرفتم
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از یک بدافزار است که نحوه پاک کردن آن از کامپیوتر در اینجا توضیح داده شده است. اما در مورد گوشی اطلاعی ندارم.
      موفق باشید.
  95. باسلام مودم به کامپیوتر وصله اما نه روی گوگل کروم کار میکنه نه اکسپلورر چه کنم؟ با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      با فایرفاکس چطور؟
  96. با سلام
    وب سایت من با تمام مرورگر ها باز میشود ولی با اکسپلورر باز نمی شود ممنون میشوم اگر راهنمایی کنید آدرس وب سایت www.jahanab.ir
    • پاسخ:

      سلام
      این مشکل در کامپیوتر من هم وجود دارد و بجای باز شدن سایت شما، درخواست ذخیره کردن یک فایل باز می شود. ظاهرا این مشکل از سایت شماست که من در این زمینه تخصصی ندارم. شاید این راهنمایی کمک کند.
      موفق باشید.
  97. سلام سوال من درباره گوشی هواوی هست که بعد از ریست فکتوری فقط با ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن وارد سایت ها میشه این مشکل در کروم و یوسی و کلا بروزرها هست ولی واسه اینستا و تلگرام نیازی به فیلتر شکن نداره اگه میشه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در زمینه اینترنت موبایل تخصص ندارم. در مرورگر فایرفاکس هم این مشکل وجود دارد؟
  98. لطفا اگه میشه راهنمایی کنید اینترنت به کامپیوتر وصل کردم اتصال برقراره ولی فقط یک یا چند سایت بیشتر باز نمیکنه فایرفکس کروم بقیه مرورگرها رو هم نصب کردم جواب نمیده حتی گوگل رو هم باز نمیکنه 09357636195 در ضمن چند بار هم ویندوز رو عوض کردم کسی میدونه مشکل چیه اس بده خودم بهش زنگ میزنم راهنماییم کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      سلام
      با فیلتر.شکن هم این مشکل وجود دارد؟
      به شرکتی که از آن اینترنت می‌گیرید تماس گرفتید؟
  99. سلام من همه راه هاروامتحان کردم درست نشد ویندوز منxp و بدون فیلتر شکن کلا یعنی من اینترنت ندارم میشه یه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      در همه مرورگرها این مشکل وجود دارد؟
  100. سلام من اینترنتم وصله بدون فیلترشکن مشکلی ندارم اما وقتی فیلترشکن رو وصل میکنم هیچ صفحه ای رو چه فیلتر باشه چه در ie چه در کروم باز نمیکنه ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      در مورد اینکه چرا با فیلترشکن سایت باز نمی‌شود اطلاعی ندارم. شاید فیلترشکن تان مشکل داشته باشد.
    • پاسخ:

      سلام
      بالاخره که باید یک پیغامی بدهد! با فیلتر شکن باز می‌شود؟
      شاید راهنمایی‌های گفته شده در اینجا مشکلت را حل کند.
      موفق باشید.
  101. باسلام
    علت اینکه اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس سایتهای دیگری را باز می کند ولی سایت گوگل و یاهو و حتی بانکداری اینترنتی را باز نمی کند چیست؟ حتی ویندوز را عوض کردم بازهم خوب نشد. ربطی به تنظیمات mtu مودم دارد؟
    • پاسخ:

      سلام
      چه اروری می‌دهد؟
  102. سلام. بدون فیلتر شکن مرورگر سیستمم مشکلی نداره ولی وقتی میخوام از فیلترشکن استفاده کنم هیچ کدوم از مرورگرا هیچ صفحه ای رو باز نمیکنن، حتی صفحه هایی که فیلتر نیست و ارور This page can't be displayed رو میده.
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از فیلتر.شکن هست. در یک سیستم دیگر تست کنید تا مطمئن شوید.
      موفق باشید.
  103. سلام ببخشید من وقتی این مرورگرو باز می کنم این پیغام رو میده internet explorer has stopped working
    لطفا راهنماییم کنید........
    • پاسخ:

      سلام
      نحوه حل این مشکل در سایت مایکروسافت توضیح داده شده است.
      موفق باشید.
  104. سلام من ویندوز جدید زدم ولی حالا اصلا با کامپیوتر کانکت نمیشم هر کاری میکنم درست نمیشه میشه راهنمایی کنید؟
    • پاسخ:

      سلام
      مطمئن هستید مشکل از اینترنت نیست؟
  105. سلام اینترنت من هیچ مشکلی نداره اما هیچ سایتی با هیچ بروزری باز نمیشه و پیغام invalid certificate میاد.ممنون میشم راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      سلام
      این مشکل با توجه به توضیحات این سایت و این سایت، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:
      ۱- ساعت و تاریخ رایانه شما اشتباه است. ممکن است نیاز باشد رایانه تان را ریست کنید.
      ۳- تنظیمات مرورگرتان را ریست کنید.
      ۲- تایپ اشتباه آدرس وبسایت
      موفق باشید.
  106. چرا همه ی سایت ها بجز سرچ در گوگل برای من باز نمیشوند به چند نفر هم گفتم گفتن مشکل نرم افزاریه ولی نمیدونم چه مشکلیه
    مرسی
    • پاسخ:

      سلام
      یعنی فقط گوگل باز می‌شود؟
  107. سلام من موقع وارد شدن به اینترنت حالا فرقی نداره چی مثلا اکسپلور یک ارور بالا میاد که اولی تیک خورده و دومی ضربدر که با زدن گزینه دومی وارد نت می شه که همین برای من مشکل ایجاد کرده مثلا موقع اپگریت نود یا نرم افزاری دیگه
    ممنون...
    • پاسخ:

      سلام
      لطفا متن ارور را ذکر کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      از کجا می‌دانید اینترنت دارید در صورتی هیچ سایتی باز نمی‌شود؟ فایرفاکس را پاک کنید و مجددا نصب کنید.
  108. سلام میخواستم بپرسم این موزیلاتولپ تاب بازنمیکنه واینترنت اکسپلور هم بازمیکنه نمیره سایت حتی یاهو وبرنامه های دیگه هم درصورتی که اینترنتم دارم مشکلی نیست هیچ جاوصل نمیشه مشکلش چیه ممنون بدجورگیرم؟
    • پاسخ:

      سلام
      فارفاکس باز نمیکنه و اکسپلورر باز میکنه! منظورتان این است که نرم افزار بالا نمی آید؟ گوگل کروم چطور؟ هیچ سایتی نمی رود؟
  109. واقعا سپاسگذارم....مهندس کامپیوارم سرم رو تو همه جا کردم یکی دو بار شانسی درست شد منتها گفتم شانسی...اینا همش یا بهتره بگم بیشترش از مشکلاتیه که فیلترشکن free gate درس میکنه لاکردار
    حیفم اومد و دیدم بی معرفتیه تشکر نکم...واقعا سپاسگزارم...خسته نباشید... ;)
  110. سلام تمام مراحلی که گفتید رو انجام دادم اما درست نشد. اکسپلورر با فیلتر شکن باز میشه اما تا فیلتر رو میبندم دیگه باز نمیشه
    • پاسخ:

      سلام
      در مرورگرهای دیگر مثل فایرفاکس و کروم هم این مشکل وجود دارد؟
  111. سلام
    ممنون از سایت خوب تون و راهنمایی مفیدتون
    پاینده باشسد در پناه حق
  112. سلام. من با موزیلاواکسپلویر فقط برای باز کردن ایمیل وجیمیلم مشکل دارم.
    چی کار کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      یعنی ایمیل و جیمیل باز نمی‌شود؟ با گوگل کروم چطور؟
  113. سلامی دوباره.بله اشکال از اینترنت نبود.تنظیمات add on رو در اینترنت اکسپلور فعال کردم.درست شد.همه add on ها رو در اینترنت اکسپلور فعال کردم .مرورگرمو بستم دوباره باز کردم هر دوشون کار کردند.
  114. سلام.من همه تنظیمات پروکسی رو انجام دادم هم تو فایر فاکس هم تو اکسپلور.درست نمیشه.موزیلا دوباره نصب کردم.تنظیمات رو ریست کردم.انتی ویروس رو ابدیت کردم.مودمم رو ریست کردم.درست نشد!
    لطفا راهنماییم کنین!
    • پاسخ:

      سلام
      آیا مطمئن هستید که اشکال از اینترنت نیست؟ با ف.ی.ل.تر شکن وصل می‌شود؟
  115. علیرضا از نور

    سلام..
    آقا من بخاطر استفاده زیاد از شیلترشکن، دیگه هیچ سایتی رو بدون شیلترشکن باز نمیکنه ..
    این کارایی که شما اینجا توضیح دادین هم انجام دادم،
    افاقه نکرد ..
    لطفاً کمک کنین ..
    اعصابم خورد شده ..
    • پاسخ:

      سلام
      در تمام مرورگرها این مشکل وجود دارد؟
  116. ممنون از تمام راهنمایی هاتون شرمنده خیلی سوال پرسیدم معذرت میخوام بازم ممنون
    • پاسخ:

      خواهش می‌کنم. موفق باشید.
  117. من همین پیغامو با مرورگری که وبو ایجادکردم دیده میشه با مرور گر دیگه مینویسه ایجاد وبلاگ جدیدو من اگه ویندوزوعوض کنم بازم مینویسه ایجادوبلاگ جدید؟(شرمنده ببخشید)
    • پاسخ:

      طبق گفته شما یعنی سایت باز می‌شود اما در دو مرورگر متفاوت صفحات متفاوتی نمایش می‌دهد! چنین چیزی عجیب است.
      در هر دو مرورگر کلیدهای Ctrl+Shift+Del را هم زمان فشار دهید و کش و کوکی و تاریخچه مرورگرتان را پاک کنید. حالا دوباره آدرس وبلاگتان را وارد کنید. اگر بعد از اینکار در هر دو مرورگر یک پیغام مشابه را مشاهده کردیدد مشکل از سایت بلاگفا است نه از کامپیوتر شما. اما اگر بعد از این کار هم این مشکل وجود داشت متاسفانه راه دیگری به ذهنم نمی‌رسد.
  118. بخش مدیریت رو میگم خود وبلاگ برام بازمیشه ولی بخش مدیریت بامرورگردیگه مینویسه ایجاد وبلاگ جدید
    • پاسخ:

      بخش مدیریت بلاگفا برای من هم باز نمی‌شود و این پیغام ظاهر می‌شود.
  119. بلاگفا هستش متاسفانه فعلن درحال بروزرسانی هستن(فعلن کامنتا بازنمیشن)
    • پاسخ:

      بعید می‌دانم مشکل از ویندوز باشد. وبلاگتان در کامپیوتر من باز می‌شود. تنها وبلاگ شما باز نمی‌شود سایت‌های دیگر مشکل ندارید؟
  120. سلام میشه کمکم کنید.من میخوام ویندوز عوض کنم ویک وبلگ دارم اگه ویندوز عوض کنم ایا مرورگرم وبلاگم روبازمیکنه؟چون الان یه مرورگرجدید زدم وبلاگمو باز نمیکنه مینویسه ایجادوبلاگ جدیدممنون
    • پاسخ:

      سلام
      آدرس وبلاگتون چیه؟
  121. با سلام خسته نباشید. تازگیا من از هر ف.ی.ل.ت.ر شکنی استفاده میکنم ف.ی.ل.تر.شکن وصل میشه و سبز . ولی مرورگر (فایرفاکس و اکسپلورر) به سایت مورد نظر نمیره؟ لطفا کمک کنید .. مرسی
    • پاسخ:

      سلام
      بدون ف. ی.ل.تر شکن به اینترنت دسترسی دارید؟
  122. سلام من توگوگل کروم وقتی میخوام وارد جیمیل بشم این اروو میده

    Invalid Server Certificate
    A request failed because the server's certificate was invalid.
    دلیلش چیه
    • پاسخ:

      سلام
      فقط با گوگل کروم این مشکل را دارید؟ با فایرفاکس چطور؟
      فقط موقع باز کردن جیمیل این مشکل را دارید؟
  123. واسه تبلت هیچ اموزشی ندارید? همین مشکل واسه من توی تبلتم افتاده اما اونجا اکسپلورر ندارم ک تیک گزینه لن رو بردارم! وقتی سایفن رو قطع میکنم دیگه توی هیج سایتی نمیره! لطفن راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه تبلت ندارم تا تنظیمات آنرا بررسی کنم.
  124. در ضمن میخواستم بگم می تونین وارد tools بعد advanced هم reset احتمالا این دیگه جواب میده
  125. سیستم من قبلا ویروس omiga plus گرته بود ک پاکش کردم.
    از اون به بعد تو تنظیمات lan setting ک میرم تیک هارو بر میدارم و همون لحظه دباره میرم چک میکنم میبینم بازم اون تیک ها هست.
    خودکار دوباره تیک پروکسی رو فعال میکنه.
    ولی تنظیمات فایرفاکس درست کردم وراه افتاد ولی اینترنت اکسپلورر نشد ....بخاطر همینم نمیذاره ف*ی*ل*ت*ر*ش*ک*ن کانکت بشه.
    میشه کمکم کنید؟
    • پاسخ:

      سلام
      تنظیمات IE را ریست کنید. راهنما
      اگر باز مشکل وجود دارد به اینجا و اینجا مراجعه کنید. مشکلی مشابه مشکل شما مطرح شده و حل شده است.
      موفق باشید.
  126. گاهی مشکل در صفحه باز کردن دارم مثلا سایت ورزش سه را میخام باز کنم ارور میده به این صورت
    (1*1) varzesh3.ir
    همه تنظیمات رو ریست کردم!!!
    ایا راه حلی به فکر شما میرسه؟
    ممنون
    -----------------------
    پاسخ:
    سلام
    با همه مرورگرها این مشکل را دارید؟
    ------------------------------
    بله گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر
    پاسخ:
    فایرفاکس چطور؟
    -----------------------------------------------
    مدیر عزیز فایرفاکس ندارم اوپرا هم ندارم فقط همین دو رو دارم امکان نصبش هم نیست.
    • پاسخ:

      سلام
      دلیل اینکه در مورد فایرفاکس پرسیدم، به این علت است که بخش پروکسی فایرفاکس مجزا و مستقل از اینترنت اکسپلورر IE است ولی کروم وابسته به IE است. اگر IE مشکل داشته باشد کروم هم مشکل دارد ولی فایرفاکس می‌تواند مجزا کار کند الیته قابلیت این را دارد که به IE مرتبط شود.
      اگر IE و کروم کار نمی‌کنند به غیر از روش‌های فوق روش دیگری سراغ ندارم. برای اینکه مطمئن شوید مشکل از اینترنت شما نیست و از آنجایی که گفتید امکان نصب مرورگر دیگری را ندارید می‌توانید از مرورگرهای پرتابل بدون نیاز به نصب استفاده کنید. فایرفاکس پرتابل را از اینجا می‌توانید دانلود کنید. ۴۰ مگابایت
      موفق باشید.
  127. سلام ..
    اینترنت اکسپلورر همه سایتا رو باز میکنه به جز سایت دانشگام نمیدونم چرا اینجوری شده کارایی هم که گفتید انجام دادم از افزونه ی IE Tabe برا کروم و موزیلا استفتده کردم بازم نشد
    • پاسخ:

      شاید مشکل از سایت باشه. فایرفاکس و کروم باز می‌کنند؟
  128. سلام برای من هم ستینگ غیر فعاله (یکی از دوستان بالا اشاره کرده بودن)از کجا میشه ستینگ رو آورد؟از صفحه ی گوگل میشه ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      در حالت پیش‌فرض نباید غیرفعال باشد. اگر کامپیوتر برای خودتان نیست احتمالا کسی آنرا غیرفعال کرده است تا نتوانید تنظیمات آنرا تغییر دهید.
  129. سلام من همه کارایی که گفتینو انجام دادم ولی درست نشد اکسپلورم
    وقتی که بازش میکنم این پیغامو میده This page can’t be displayed
    فک میکنم به خاطر فیلتر شکن باشه...از وقتی فیلتر شکنمو اپدیت کردم اینطوری شده و فکر میکنم فیلتر شکنمو درست نمیبستم
    وقتیم رفتم تو lan setting هیچ تیکی نداشت بردارم و گفتین تیک اون اولیو بذارم وقتی میذاشتم تیک میرفت و نمیموند با وجود ok کردن
    کرومم وقتی روش کلیک میکنم باز نمیشه
    • پاسخ:

      سلام
      با فایرفاکس چطور؟ البته در فایرفاکس بررسی کنید که در حالت No proxy باشد.
  130. با سلام. اینترنت من وصل هست و با فیلتر شکن ه میتونم از سایتها استفاده کنم ولی بدون فیلتر شکن نه. حتی گوشی من هم همینطوره یعنی بدون فیلتر شکن نمیتونم سایتی برم و حتی نمیتونم از app های ارتباطی استفاده کنم. توروخدا کمک کنید.
    ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      اگر در همه مرورگرها این مشکل را دارید، به شرط آنکه راه حل‌های گفته شده را بررسی کرده باشید ممکن است این مشکل به ISP که از آن اینترنت میگیرید مربوط باشد.
  131. بسیار ممنونم دو ماه بود که با این مشکل مواجه بودم که با راهنمایی شما حل شد.
  132. حبیبی از طرف میثمی

    بابا دمت گرم
    چندتا مهندس گفتن برو ویندوز عوض کن ولی ترفند شما کارمون رو را انداخت
    بابا دمت گرم
  133. سلام.
    دیوانه شدم حالا که مشکلم حل شد دمتون گرم واقا آفرین دارید.

    ممنون.
  134. سلام.من این کارو انجام دادم اما باطم مشکلم حل نشد.با بقیه مرور گر هام هم همین مشکل دازم(موزیلا و کروم).فقط با پروکسی سایت باز میکنه بدون اون نه
    • پاسخ:

      سلام
      از آنجایی که در تمام مرورگرها این مشکل را دارید ممکن است اینترنت شما مشکل داشته باشد. از ISP سوال کنید.
      موفق باشید.
  135. سلام . ...
    ولی تو قسمت connection بخش setting غیرفعال است چیکار کنم ؟
    مرسی از کمکتون
    • پاسخ:

      سلام
      نباید غیرفعال باشد. مطمپن هستید مسیر را درست رفته‌اید؟
  136. سلام خیلی خیلی ممنونم بابت راه حلتون نمیدونم چه جوری تشکر کنم مرسی
  137. با سلام و خسته نباشید من نه مرورگر فایر فاکسم باز میشه نه اینترنت اکسپلورم ولی مرورگرای کومودو و کروم باز میشن وقتی که از ف ی ل تر شکن استفاده میکنم فایر فاکس باز میشه ولی وقتی میبندمش دوباره همون آش و همون کاسه همه مراحلی رو که شما گفتین هم انجام دادم ولی نشد
    • پاسخ:

      سلام
      از چه ف*ی*ل*تر شکنی استفاده می‌کنید؟
  138. خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوـــــــــــــــــــــــــب
  139. ازتون خیلی ممنونم واقعا کمک کرد وخیلی خوب بود.خسته نباشید
  140. من این کاری که گفتید رو انجام دادم ولی باز port برمی گرده و درست نمیشه من می تونم با فیلتر شکن از مرورگر هام استفاده کنم ولی بدون فیلتر شکن نمیشه
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه برای حل مشکلتان باید شخصا آن را ببینم ولی چون امکانپذیر نیست راه های زیر را امتحان کنید شاید مشکلتان حل شود:
      1- سعی کنید که مراحل گفته شده را اگر از ویندوز 7 یا 8 استفاده می کنید با Run as administrator انجام دهید (لینک).
      اگر حل نشد روش بعدی:
      2- تنظیمات اینترنت اکسپلورر را ریست کنید (لینک)
      اگر حل نشد روش بعدی:
      3- افزونه های اینترنت اکسپلورر را غیر فعال کنید (لینک یا لینک)
      روش های دیگری هم در اینترنت وجود دارد که با کمی جستجو می توانید پیدا کنید (لینک 1، لینک 2 و لینک 3 و ...)
      موفق باشید.
  141. سلام دستت درد نکنه ولی مشکل من حل نشد
    فایرفاکس و اکسپلورر هیچ صفحه ای رو باز نمیکنه اما کروم باز میکنه
    • پاسخ:

      سلام
      پلاگین‌های دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر رو غیرفعال کنید شاید درست شود. منبع
  142. سلام
    من از مرور گر موزیلا استفاده میکنم ولی مرورگر اکسپلورر هی برای خودش پنجره باز میکنه و بهم ریخته میشه!!!!!!!!
    • پاسخ:

      سلام
      تا کنون با چنین مشکلی برنخوردم. اگر با فابرفاکس کار می کنید دلیلی ندارد که اینترنت اکسپلورر خودبخود باز شود.

  143. سلام واسه من عدد پورت پاک میکنم بازم میاد باوجود اینکه تیکشو بر میدارم میرم برمیگردم باز عدد پورت اومده
    • پاسخ:

      سلام
      خط آخر را انجام دادید؟ در هر دو پنجره
      Settings و LAN Settings تیک گزینه Automatically detect setting را بزنید و Ok کنید.
      موفق باشید.
  144. آقا دمت گرم. ایشاا.. هرچی میخوای خدا بهت بده.

    الان از خوشحالی دارم بال در میارم.....یک هفته ای بود که این مشکلو داشتم



    خیلی گلی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی .....
    • پاسخ:

      سلام
      آیا با سایر مرورگرها هم همین مشکل را دارید؟
  145. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جونم
    ممنوووووووووووووووووووووووونم
  146. سلام خسته نباشید عالی بود دمتون گرم خدای عالی بود متشکرممممممممممممممممممم

  147. سلام احسنت برتو
    برای این راهنمایی وبلاگ تو 5 دقیقه زیر رو رو میکنم عزیز دل
  148. بسیار ممنونم ، از راهنمایی تون .عالی وخوب توضیح داده بودید .موفق باشید .
  149. کار کرد.عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بود.
    دمت گرم 
    قالب وبلاگتون هم خیلی زیباست خوشم اومد
  150. salam vaghean ali bod chon vaghti moshkele internet exploreram hal shod moshkele baz nashodane yahoo messengeram hal shod nemidonam beham marbot mishan ya na chon yek mah bod ke mesengeram baz nemishod.dameton garm
    • پاسخ:

      : لطفا بیشتر توضیح دهید.