جستجو

ترفندهای کامپیوتری

حضرت علی (ع): «زَکوةُ العِلمِ نَشرُهُ؛ زکات علم نشر آن است».
وبلاگ "ترفندها" (سایت پی‌سی‌ترفند) برای عمل به این حدیث شریف و با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های مرتبط با رایانه در ۳۰ مهرماه ۱۳۹۱ ایجاد شده است. به امید آنکه مفید واقع شود.
🔵 کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام:
telegram.me/pctarfandir
🔵 ارتباط با ادمین:
telegram.me/pctarfand_admin

خلاصه آمار

تبليغات

۰

حل مشکل نمایش ناقص تصاویر در صفحه جستجوگر تصاویر گوگل

فایرفاکس اینترنت

یکی از قسمت‌های مهم موتور جستجوی گوگل، جستجوی تصاویر آن است که متاسفانه یکی از مشکلات مهم آن لود شدن ناقص تصاویر است که این مشکل ناشی از ف.ی.ل.ت.ر شدن اشتباه تصاویر است زیرا اکثر موضوعات جستجو شده و تصاویری که باید نمایش داده شوند از نظر مصادیق مجرمانه مشکلی ندارند. اگر شما هم با این مشکل رو‌به‌رو هستید در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید.

برای حل این مشکل سه روش وجود دارد:

روش اول) با حذف s از آدرس گوگل این مشکل براحتی حل می‌شود. یعنی در ابتدای آدرس گوگل https را باید به http تبدیل کنید. در این مطلب روش‌های موقتی و دائمی برای انجام اینکار ارائه شده است.


روش دوم) ابتدا از منوی‌ استارت، روی گزینه RUN کلیک کنید یا کلید میانبر "ویندوز+R" را بفشارید. در پنجره‌ی باز شده عبارت cmd را تایپ کرده و کلید اینتر را فشار دهید تا پنجره‌ی cmd باز شود. در محل نشانگر محیط cmd، عبارت ping google.com را نوشته و کلید اینتر را بفشارید.

بعد از این کار نتایجی از پینگ آدرس گوگل به شما نمایش داده می‌شود که در بالای این نتایج، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید یک آی‌پی نوشته شده است. حال تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از این آی‌پی به جای آدرس www.google.com در مرورگر است. حالا می‌توانید بدون هیچ مشکلی در لود شدن تصاویر، به جستجو بپردازید. برای راحتی کار می‌توانید این آی‌پی را بوک‌مارک کنید تا نیاز به وارد کردن دستی آن در هر بار استفاده نباشد.

توجه کنید که در صورتی که بعد از ورود به صفحه‌ی اول گوگل با استفاده از آی پی بالا، اگر روی گزینه‌ی Image کلیک کنید دوباره به دامنه google.com منتقل خواهید شد. شما ابتدا باید موضوع خود را در کادر صفحه‌ی اول گوگل وارد کنید و سپس در صفحه‌ی نتایج متنی، روی Images کلیک کنید.

منبع روش دوم: zoomit.ir  ،نویسنده: حمید مالکی


روش سوم) قابل اجرا در مرورگر فایرفاکس: با استفاده از افزونه گریس مانکی (greasemonkey) و اسکریپت‌هایی که برای این افزونه نوشته شده است.

این افزونه در حال حاضر تنها برای مرورگر فایرفاکس ارائه شده است که از اینجا می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید. مطابق شکل زیر پس از کلیک روی لینک قرار داده شده، برای نصب افزونه در صفحه باز شده بر روی Add to Firefox (شماره ۱) کلیک نمایید سپس منتظر بمانید تا افزونه بارگذاری شود (شماره ۲) و در پنجره‌ای که باز می‌شود بر روی Install Now کلیک نمایید (شماره ۳) و مرورگر خود را یکبار ریستارت نمایید.

بعد از نصب افزونه، اسکریپت Google images-src replace را از اینجا (لینک کمکی) نصب نمایید. برای نصب این اسکریپت پس از کلیک روی لینک قرار داده شده، مطابق شکل زیر بر روی Install (شماره ۱) و سپس در پنجره باز شده بر روی Install (شماره ۲) کلیک نمایید.

پس از نصب این اسکریپت از این به بعد تصاویر در صفحه جستجوی تصاویر گوگل بصورت کامل نمایش داده می‌شوند، اما صبر کنید این پایان کار نیست مشکلی که الان وجود دارد این است که تنها در صفحه اول نتایج جستجو، تصاویر کامل نمایش داده می‌شوند. برای برطرف کردن این مشکل، اسکریپت Classic Google را باید نصب نمایید تا از نسخه بیسیک جستجوگر تصاویر استفاده نمایید. این اسکریپت را می‌توانید از اینجا (لینک کمکی) دانلود و مشابه اسکریپت قبلی نصب نمایید. کار تمام است از جستجوی تصاویر در گوگل لذت ببرید!

منبع روش سوم: gooyait.com

 

برای مطلع شدن از جدیدترین مطالب سایت، کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام را با آی‌دی pctarfandir@ دنبال کنید:

          

سوالات خود در زمینه ورد و اکسل و ... را می‌توانید از طریق ایمیل و تلگرام با ما مطرح کنید.

آدرس ایمیل: tarfandha.blog@gmail.com

آی‌دی تلگرام: pctarfand_admin@

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

قبل از ارسال نظر به نکات زیر توجه کنید:

۱- با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت را ندارد، بنابراین هنگام ارسال نظر، گزینه "" را انتخاب نکنید. چون تنها راه پاسخگویی به آن از طریق ایمیل شما است که با توجه به مشغله کاری فرصت ارسال پاسخ از طریق ایمیل وجود ندارد.

۲- قبل از مطرح کردن سوالتان، مطلب فوق را با دقت مطالعه کنید. اگر پاسخ سوالتان را پیدا نکردید در سایت جستجو کنید، ممکن است در مطلب دیگر پاسخ سوالتان را پیدا کنید.

۳- تنها به سوالاتی پاسخ داده می‌شود که از نحوه حل آن‌ها اطلاع داشته باشم.

۴- نظراتی با مضمون زیر، صرفا تایید و نمایش داده می‌شود و به آن‌ها پاسخی داده نمی‌شود.

الف) در مورد پاسخ سوال شما اطلاعی نداشته باشم،

ب) پاسخ سوال شما در مطلب فوق وجود داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی