جستجو

ترفندهای کامپیوتری

حضرت علی (ع): «زَکوةُ العِلمِ نَشرُهُ؛ زکات علم نشر آن است».
وبلاگ "ترفندها" (سایت پی‌سی‌ترفند) برای عمل به این حدیث شریف و با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های مرتبط با رایانه در ۳۰ مهرماه ۱۳۹۱ ایجاد شده است. به امید آنکه مفید واقع شود.
🔵 کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام:
telegram.me/pctarfandir
🔵 ارتباط با ادمین:
telegram.me/pctarfand_admin

خلاصه آمار

تبليغات

۳

مطلع شدن از رویدادهای جدید در موبایل‌های فاقد چراغ LED

موبایل

مطلع شدن از رویدادهای جدید در موبایل‌های فاقد چراغ LED

سایت پی‌سی‌ترفند در ادامه فعالیت خود علاوه بر ترفندها و نرم‌افزارهای مورد استفاده در کامپیوتر، پس از این ترفندها و نرم‌افزارهای جالب در موبایل را نیز معرفی خواهد کرد.

به عنوان اولین مطلب در ادامه قصد داریم نرم‌افزاری معرفی کنیم که فقدان چراغ اعلان (LED) در برخی از موبایل‌های اندرویدی را جبران می‌کند.

بطور کلی موبایل‌های اندرویدی به دوسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ اول آن‌هایی که دارای یک چراغ رنگی LED برای اطلاع‌رسانی رویدادهای گوشی هستند و دسته‌ی دوم که چنین چراغی را ندارند. اگر موبایل شما جز دسته دوم است نگران نباشید، چرا که چند نرم‌افزار جالب وجود دارد که از صفحه نمایش موبایل برای چشمک زدن و باخبر کردن شما از اطلاعیه‌ها استفاده می‌کنند!

🔵 نرم‌افزار LED Blinker

با استفاده از نرم‌افزار LED Blinker می‌توانید با اضافه کردن اپلیکیشن‌های موردنظر و اختصاص دادن رنگ‌های متفاوت به آن‌ها، گوشی خود را طوری تنظیم کنید که هرگاه پیامی از یکی از اپلیکیشن‌ها دریافت شد با نمایش دادن یک دایره‌ رنگی چشمک زن و یا یک علامت مشخص در صفحه‌ نمایش، شما را مطلع کند.

نرم‌افزار فوق در گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش‌های Amoled و IPS کاربردی است زیرا در این صفحه‌نمایش‌ها هنگام اطلاع‌رسانی تنها پیکسل‌های مربوط به دایره‌ رنگی روشن خواهد شد و بنابراین مصرف باتری چندان تغییری نخواهد کرد. گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش‌های TFT نیز قادر به استفاده از این برنامه هستند اما باید افزایش مصرف باتری را نیز در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است این برنامه برای گوشی‌هایی که دارای چراغ LED هستند نیز کاربرد دارد. توسط این برنامه می‌توانید رنگ چراغ برای هر برنامه و همچنین سرعت چشمک زدن آن را مدیریت کنید.


🔵 نرم‌افزار NoLED

نرم‌افزار NoLED نیز کاربردی مشابه نرم‌افزار بالا دارد.

با استفاده از این برنامه هنگامی که تماس از دست رفته، پیامک، ایمیل و رویدادهای مختلف دیگر داشته باشید آیکون‌های مختلف و مرتبط با هرکدام با رنگ‌ها و اندازه‌های قابل تغییر بر روی صفحه نمایش به نمایش در می‌آیند.


🔵 نرم‌افزار DynamicNotifications 

مشابه نرم‌افزارهای فوق با استفاده از نرم‌افزار DynamicNotifications می‌توانید به آسانی از اطلاعیه‌های گوشی خود باخبر شوید.

برای مطلع شدن از جدیدترین مطالب سایت، کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام را با آی‌دی pctarfandir@ دنبال کنید:

          

سوالات خود در زمینه ورد و اکسل و ... را می‌توانید از طریق ایمیل و تلگرام با ما مطرح کنید.

آدرس ایمیل: tarfandha.blog@gmail.com

آی‌دی تلگرام: pctarfand_admin@

نظرات (۳)

  1. کبری صابری

    سلام ببخشید من باز مزاحم شما شدم من متن سایت را دوباره دیدم ولی جواب سوال من نبود این نحوه فهرستگیری را توضیح داده سوال من فکر کنم با فیلد انجام بشه هر چه سعی کردم نتونستم درستش کنم شماره گذاری داخل متنه مثلا برای معادله ها یا شکل یا جدول اگه امکانش باشه اینو پاسخ بدین خیلی ممنون و سپاسگزار میشم موفق و مؤید باشید
    • پاسخ:

      سلام
      به این مطلب مراجعه کنید.
      موفق باشید.
  2. کبری صابری

    سلام ممنون از پاسخگویی شما ولی من نحوه شماره گذاری جدول و شکل رو میخواستم مثلا جدول ٣-١ که ورد خودش بر اساس شماره فصل ها بزنه ممنون میشم پاسخ بدین
    • پاسخ:

      سلام
      سایتی که معرفی کردم دقیقا همینکار را توضیح داده است.
  3. کبری صابری

    سلام بسیار سپاسگزارم از راهنماییهای شایسته شما یه سوال داشتم میخواستم بدونم در برنامه ورد چه جوری میشه برای مثلا فرمولها یا شکلها یا جدولها بر أساس فصل خود ورد شماره گذاری کنه ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      نحوه انجام اینکار در این سایت توضیح داده شده است.
      موفق باشید. 

ارسال نظر

قبل از ارسال نظر به نکات زیر توجه کنید:

۱- با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت را ندارد، بنابراین هنگام ارسال نظر، گزینه "" را انتخاب نکنید. چون تنها راه پاسخگویی به آن از طریق ایمیل شما است که با توجه به مشغله کاری فرصت ارسال پاسخ از طریق ایمیل وجود ندارد.

۲- قبل از مطرح کردن سوالتان، مطلب فوق را با دقت مطالعه کنید. اگر پاسخ سوالتان را پیدا نکردید در سایت جستجو کنید، ممکن است در مطلب دیگر پاسخ سوالتان را پیدا کنید.

۳- تنها به سوالاتی پاسخ داده می‌شود که از نحوه حل آن‌ها اطلاع داشته باشم.

۴- نظراتی با مضمون زیر، صرفا تایید و نمایش داده می‌شود و به آن‌ها پاسخی داده نمی‌شود.

الف) در مورد پاسخ سوال شما اطلاعی نداشته باشم،

ب) پاسخ سوال شما در مطلب فوق وجود داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی