جستجو

ترفندهای کامپیوتری

حضرت علی (ع): «زَکوةُ العِلمِ نَشرُهُ؛ زکات علم نشر آن است».
وبلاگ "ترفندها" (سایت پی‌سی‌ترفند) برای عمل به این حدیث شریف و با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های مرتبط با رایانه در ۳۰ مهرماه ۱۳۹۱ ایجاد شده است. به امید آنکه مفید واقع شود.
🔵 کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام:
telegram.me/pctarfandir
🔵 ارتباط با ادمین:
telegram.me/pctarfand_admin

خلاصه آمار

تبليغات

روش‌های خروج از حساب کاربری Gmail

اینترنت/سایر

روش‌های خروج از حساب کاربری Gmail

اگر در کامپیوتر شخصی خودتان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، خارج شدن از آن اهمیت چندانی ندارد ولی اگر در یک کامپیوتر عمومی یا کامپیوتر دوست‌تان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، بدیهی است که حتما باید از حساب کاربریتان خارج شوید و یا به اصطلاح Sign Out کنید. در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا با روش‌های انجام این کار آشنا شوید.

اگر نمایش ایمیلتان بصورت Basic باشد گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه راست بالای صفحه پیدا کنید.

اگر نمایش ایمیلتان بصورت استاندارد (Standard) باشد گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه راست بالای صفحه پس از کلیک روی عکس حساب کاربریتان یا آدرس ایمیلتان، پیدا کنید.

البته گاهی هم ممکن است چیزی قابل مشاهده نباشد مانند تصویر زیر:

اما اگر دقت کنید خواهید دید که پس از بردن ماوس روی گوشه سمت راست بالای صفحه، دکمه‌ای دایره‌ای شکل ظاهر می‌شود که شما با کلیک کردن روی آن می‌توانید گزینه Sign Out را مشاهده کنید. البته به گفته یکی از کاربران ممکن است این دکمه هم قابل مشاهده نباشد. ولی اگر در مکان گفته شده کلیک کنید گزینه Sign Out ظاهر می‌شود.

همچنین ممکن است این دکمه در سمت چپ باشد.

اگر به هر دلیلی در حالت استاندارد نتوانستید این گزینه را پیدا کنید می‌توانید با استفاده از لینک زیر، نمایش ایمیلتان را بصورت Basic کنید که در این حالت گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه سمت راست بالای صفحه پیدا کنید.

http://mail.google.com/mail/?ui=html&zy=h

از لینک زیر نیز می‌توانید برای خروج از ایمیلتان استفاده کنید.

http://mail.google.com/mail/logout?hl=en


فارغ از روش‌های ارائه شده در بالا، اگر چنانچه پس از پایان کار در یک کامپیوتر فراموش کرده‌اید که از حساب کاربری خود خارج شوید و دیگر امکان دسترسی به آن سیستم را ندارید با امکانی که Gmail فراهم کرده است می‌توانید از یک سیستم دیگر از حساب‌ کاربریتان که در حال حاضر در وضعیت «وارد شده» قرار دارد خارج شوید. در این مطلب نحوه انجام این کار شرح داده شده است.
 

برای مطلع شدن از جدیدترین مطالب سایت، کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام را با آی‌دی pctarfandir@ دنبال کنید:

          

سوالات خود در زمینه ورد و اکسل و ... را می‌توانید از طریق ایمیل و تلگرام با ما مطرح کنید.

آدرس ایمیل: tarfandha.blog@gmail.com

آی‌دی تلگرام: pctarfand_admin@

نظرات (۲۲۵)

  1. سلام وقت بخیر
    چطور میتونم اکانت گوگلم رو از لب تاب خارج کنم ؟ الان به اون لب تاب دسترسی ندارم و می‌خوام اکانتم رو پاک کنم
    • پاسخ:

      سلام
      در مطلب فوق آموزش داده شده است.
  2. ایرانیا فیلم

    سلام علی آقا منم همین مشکلو داشتم زبان جیمیلمو از فارسی به انگلیسی تغییر دادم بعد تصویر کاربری در سمت راست بالا ظاهر شد که با کلیک روی اون گزینه sign out ظاهر شد. خیلی بهم کمک کردید ممنون از شما و تیم خیلی خوبتون
  3. عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
  4. این مشکل بالا سمت راست که دایره نشون نمیده معمولا با آی پی ایران این اتفاق میوفته اگر می خواین همیشه ببینینش باید با آی پی یه کشور دیگه باشین، اولا واقعا مونده بودم جچوری خارج شم تا یه بار شانسی دیدمش!!
  5. سلام واقعا مفیده سایتتون و ازینکه وقتمو تلف نکرد خوشحالم. مهمتر اینکه اون دایره هه اصلا دیده نمیشد و با آموزش شما دیدمش. عالی بود. هرچند من روش کلیک میکنم اتفاقی نمیفته و ساین اوت نمیده بهم شاید مال سرعت پایینه.
  6. عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  7. عزیزدلی
    همین خودش ثوابه که کار مردمو راه میندازی خدا از بزرگی کمتون نکنه♥♥♥
  8. خیلی کامل توضیح دادید، ممنون
    لعنتی رفته بود اون گوشه سمت راست قایم شده بود پیداش نمیکردم!
    • پاسخ:

      سلام
      نحوه خروج از جیمیل در موبایل در این سایت آموزش داده شده است.
      موفق باشید.
  9. واااااااای دمت گرم خیلی کمکم کردی هی اونو ندیدم مونده بودم چطور باید خارج شم فدداتتت
  10. عالی بود باورگنید سه ساعت دنبالش میگشتم ولی باراهنمایی شما پیداش کردم تشکر...
  11. باتشکر از اموش مفید شما.به من کمک خوبی کرد اموزشتون.موفق باشید
  12. فرید نادری

    سلام .لبتاپم وقتی روشن میکنم روی اکانت جیمیل گیر میکنه وارد صفحه نمیشه نمیدونم چیکارش کنم ؟ بدون اینکه ویندوز عوض کنم میخوام بدونم راه حلش چیه ؟ اگر براتون مغدور راهنمایم کنید لطفا. ممنون میشم.
    • پاسخ:

      سلام
      در همه مرورگرها این مشکل وجود دارد؟
  13. آقا کارت درسته، دمت گرم
    ولی چرا اینجوری قایمش کردن آخه!
  14. سلام اینقدر نتونستم از حسابم خارج بشم که مجبور شدم پاکش کنم ممنون
  15. با سلام

    عالی بود واقعا اطلاعاتش در لحظه اضطرار بکارم اومد

    خدا قوت

  16. سلام مرسی چقد گرفتار بودم تمام اطلاعات شخصیم توی جیمیلم بود تشکر
  17. ممنون واقعن عالی بود. از اینکه دقیق وواضح وروان بیان کردید تشکر میکنم. توفیق روز افزون برایتان خواستارم.
  18. سلام می خواستم بدونم مشکل از چیه اون صحفه سینگ اوت سفیده و حالت دکمه نداره که خارج بشم مشکل از فلش پلیرمه یا از مرورگرم یا از نرم افزار جاوا اسکریپ
    • پاسخ:

      سلام
      تا کنون چنین مشکلی ندیده بودم. در همه مرورگرها این مشکل وجود دارد؟
  19. اقا سرعت پایین بود اون ساین اوت لعنتی مگه میومد بالا اووفففففف دهنم اسفالت شد خداییش دمت گرم کپ کردم گفتم نکنه ی نفر ایمیلمو بخونه همه چی تر زده بشه توش. دمت گرم
    حمایت حمایت حمایتت میکنیم
  20. سلام من یه مشکلی دارم وقتی می خواهم وارد صفحه ای که در آن رایانامه و رمز عبور را زده و وارد بشم همین صفحه برای من نمی آید و عکس یک قفل می کشد و چیز هایی می نویسد. لطفا راهنمایی ام کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      در همه مرورگرها این مشکل وجود دارد؟ چه خطایی می‌دهد؟
  21. سلام ازتون خیلی خیلی تشکر میکنم واقعا کارم رو راه انداختین طوری که یک هفته از هر کسی میپرسیدم درست نمیشدش تا اینکه وارد صفحتون شدم و راهنماییتون عاااالی بودش و الان از ایمیلم در اومدم دستتون خیلی زیاد درد نکند ممنون
  22. چند ماهه نمی تونستماز حساب کاربریم خارج شم اما خوشبختانه امروز با مراجعه به سایت شما مشکلم برطرف شد. زنده و پاینده باشید. خیلللللللللی ممنونم
  23. [اما اگر دقت کنید خواهید دید که پس از بردن ماوس روی گوشه سمت راست بالای صفحه، دکمه‌ای دایره‌ای شکل ظاهر می‌شود که شما با کلیک کردن روی آن می‌توانید گزینه Sign Out را مشاهده کنید.
    برگرفته شده از pctarfand.ir]
    دمتون گرم. این تیکش کارمو راه انداخت.
  24. سلام....ممنون از مطالبتون....مشکلم با خوندنش فورا حل شد....واقعا آدم یه چیز ساده رو بلد نباشه انگار هیچی بلد نیست...وجود افرادی مثل شما نعمته...بازم ممنون
  25. سلام با تشکر از محبتت خیلی دنبال گشتم. ولی وقتی پیدا کردم با خودم گفتم چه  ساده بود این که دم دستم بود و همزمان بیاد این ضرب المثل افتادم که می گفت معما چو حل گشت آسان شود
  26. من تا حالا تو هیچ سایتی نظر ندادم. ولی حیفم اومد اینجا نظر ندم. 
    واقعا دستت درد نکنه.
  27. من نمیدونم مخفی کردن گزینه ی خروج چه حکمتی داره؟ ولی بهرصورت توضیحاتتون فوق العاده بود و یکی از چالش های زندگیمو حل کردین... واقعا مرسی....
  28. دست شما درد نکنه از خراب شدن و اخراج نجاتم دادین فداتون مخفی کردن sigh out اخه یعنی چی؟؟؟
  29. اقا دمت گرم. اون دایره گوشه بالا سمت راست بود اگه نمیگفتی عمرا پیداش نمیکردم
  30. سلام
    خیلی ممنون از توضیحاتتون
    عکس ها کمک کردن.ولی برای من اون دکمه نامریی گوشه سمت چپه نه راست
  31. با سلام، من قبلا برای ورود ب جمیل از  یو سی بروزر و گاهی کروم موبایل استفاده میکردم، چند بار اتفاق می افتاد ک  ساین اوت را میزدم  و خارج میشدم ولی چند وقت بعد ک از مرورگر استفاده میکردم پایین صفحه جیمیلم  مشخص بود، و نشون میداد ساین این هستم.  باز ساین اوت میکردم و مشکل حل میشد، ایا امکان  داره که جیمیلم هک شده باشه؟؟ و ایا ب گالری موبایل دسترسی پیدا میکنن؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      این امکان وجود دارد اما برای اینکه مطمئن شوید رمز جیمیل‌تان را تغییر دهید و بررسی کنید همین اتاق دوباره می‌افتد یا نه.
      موفق باشید.
  32. با سلام 
    بسیار ممنونم از راهنماییتون 
    دیدم اگه تشکر نشه بیمعرفتیه
    البته اگر خارج شدن از جی میل تو ایفون رو هم بگید یا برام میل کنید خیلی خیلی ممنون میشم چون مجددا این گزینه ساین اون رو نمیبینم 
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه به علت عدم دسترسی به آیفون، از نحوه خروج از جیمیل اطلاعی ندارم. با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید پاسخ سوالتان را بیابید. البته ترجیحا به زبان انگلیسی جستجو کنید.
      موفق باشید.
  33. مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی من که به کارم اومد
    خیلی گلید
  34. هادی افچنگی

    سلام وقت بخیر دمتون گرم به خدا نیم ساعت بود که تو کافی نت گیر کرده بودم آخه من تایپیستم روم نمی شد به این سرعت تایپ از کافی نته بپرسم دکمه خروجش کجاس..
    دمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون گرم داداشییییییییییییییییییییییییییییی
  35. محمد و بهروز

    واقعا تشکر خیلی بده که رنگشو با رنگ تب یکی کردن دمتون گرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
  36. ممنونم خیلی اذیت شدم تا sign out را پیدا کنم دکمش اصلا توی گزینه ها نبود ممنون که کمکم کردید
  37. امیرابوالفضل عباسیان

    خیلی ممنون واقعا یه دنیا لایک داشت منکه پسند کردم دستمریزاد
  38. عالییییییییییییییی بود خیلییییییییییییی ممنوووووووووووووووووون بینظیر سایت های دیگه رو گشتم ولی مث شما دقیق درست نبود خدا خیرتون بده
  39. سلام  ممنون خیلی عالی بود واقعا خروج از ایمیل رو عالی نمایش دادید
  40. دستتون درد نکنه من توی جی میلم چیز های شخصی داشتم هر کاری هم می کردم ساین اوت نمی شد واقعا ممنون
  41. اون دایره هه بعضی وقتا مشاهده نمیشه وقتی روش میری با موس
    اما کلیک کنی خروج ظاهر میشه
    • پاسخ:

      سلام
      چون این مشکل برای افراد مختلف به صورت‌های متفاوت وجود دارد توصیه می‌کنم نظرات سایر کاربران را مشاهده کنید شاید بتوانید مشکلتان را حل کنید.
      موفق باشید.
  42. باسلام.البته این روش ، روش جالبی بود و یک راه دیگه هست اونم امتحان کنین ضرر نداره.وقتی حالت خروج را مشاهده نمی کنین توی همون جیمیلتون ، قسمت نوار مرور گرتون تایپ کنین gmail.com و اینتر کنین. با تشکر.
  43. سلام علی آقا منم همین مشکلو داشتم زبان جیمیلمو از فارسی به انگلیسی تغییر دادم بعد تصویر کاربری در سمت راست بالا ظاهر شد که با کلیک روی اون گزینه sign out ظاهر شد. امیدوارم مفید باشد
    • پاسخ:

      سلام
      با تشکر
  44. سلام. من قبلا برای خروج از جیمیلم در حالت استاندارد مشکلی نداشتم، چون روی اسمم کلیک میکردم و گزینه خروج مییومد ولی الان انگار اسمم حالت غیر فعال داره و هرچی روش کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمییوفته و هیچ گزینه ای نمیاد و فقط در حالت Basic میتونم خارج بشم. بدون استفاده از حالتBasic در همون حالت استاندارد چکار کنم که بتونم خارج شم؟ به عبارت دیگه چیکارکنم که اسمم در جیمیل حالت فعال پیدا کنه؟ اگر راهنماییم کنید ممنون میشم؟
    • پاسخ:

      سلام
      در همه مرورگرها این مشکل وجود دارد؟
  45. باتشکرازراهنماییت مشکلم حل شد ولی هرجی گشتم نتونستم گزینه ای برای خروج ازجیمیلم پیداکنم لطفا راهنماییم کن
    • پاسخ:

      سلام
      از صفحه جیمیلتان عکس بگیرید و برای من بفرستید.
  46. سلام اصلا در صفحه جیمیل من ساین اوت sign out نداره
    چیکار کنم که داشته باشه ؟؟ چون هر کسیکه بره توی جیمیلم راحت میتونه ایمیلامو باز بکنه و بخونه
    • پاسخ:

      سلام
      توضیحات مطلب فوق کمکی نکرد؟
  47. سلام خیلی ممنون از راهنماییتون ولی بعضی مواقع هم حالت پنهان پیدا می کند در گوشه ای که اسم شما نوشته اگر به طرف سمت راست یا چپ برحسب اینکه زبان ایمیلتون فارسی و انگلیسی باشدد باید رفت یک دایره 4
     قسمتی نیم سانت ظاهر شده روی اون کلیک کنید گزینه ی خروج می آید
  48. کوثر نوروزی

    سلام من تو گوشیم جیمیل نوشتم حا لا میخوام حذفش کنم میشه کمک کنید
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از نوشتن جیمیل چیست؟
  49. سلام داداش.من ابدا تو سایتی نظر نمیدم.ولی \چون گره کارمو باز کردی وظیفه دونستم تشکر کنم.دمت گرم
  50. با سلام برای خروج از جیمیل سر در گم شده بودم.از راهنماییتون متشکرم.
  51. یعنی تو شرایط اضطراری کمکم شد خیلی دمت گرم موفق باشی ان شالله همیشه
    • پاسخ:

      با تشکر
  52. سلام برادر گوگل عوض شده اینطوری دیگه نیست چه کار کنم ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      من الان که دارم از جیمیل استفاده می‌کنم روش‌های گفته شده جوابگو است.
      موفق باشید.
  53. سلام، واقعا دمتون گرم
    منکه از اون دو راه دیگه نتونستم برم ولی اون آدرس لینکی که گذاشته بودید کارمو حل کرد....واقعا ممنونم......خوش باشید، بازم از اطلاعاتتون در اختیار ما قرار بدید
  54. واوووووو دست شما درد نکنه واقعن لطف کردید.ایشالا که دلتون شاد باشه همیشه

ارسال نظر

قبل از ارسال نظر به نکات زیر توجه کنید:

۱- با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت را ندارد، بنابراین هنگام ارسال نظر، گزینه "" را انتخاب نکنید. چون تنها راه پاسخگویی به آن از طریق ایمیل شما است که با توجه به مشغله کاری فرصت ارسال پاسخ از طریق ایمیل وجود ندارد.

۲- قبل از مطرح کردن سوالتان، مطلب فوق را با دقت مطالعه کنید. اگر پاسخ سوالتان را پیدا نکردید در سایت جستجو کنید، ممکن است در مطلب دیگر پاسخ سوالتان را پیدا کنید.

۳- تنها به سوالاتی پاسخ داده می‌شود که از نحوه حل آن‌ها اطلاع داشته باشم.

۴- نظراتی با مضمون زیر، صرفا تایید و نمایش داده می‌شود و به آن‌ها پاسخی داده نمی‌شود.

الف) در مورد پاسخ سوال شما اطلاعی نداشته باشم،

ب) پاسخ سوال شما در مطلب فوق وجود داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی