جستجو

ترفندهای کامپیوتری

حضرت علی (ع): «زَکوةُ العِلمِ نَشرُهُ؛ زکات علم نشر آن است».
وبلاگ "ترفندها" (سایت پی‌سی‌ترفند) برای عمل به این حدیث شریف و با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های مرتبط با رایانه در ۳۰ مهرماه ۱۳۹۱ ایجاد شده است. به امید آنکه مفید واقع شود.
🔵 کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام:
telegram.me/pctarfandir
🔵 ارتباط با ادمین:
telegram.me/pctarfand_admin

خلاصه آمار

تبليغات

حل مشکلات هنگ کردن و غیرفعال شدن نرم‌افزار اندنوت در ورد

ورد

حل مشکلات هنگ کردن و غیرفعال شدن نرم‌افزار اندنوت در ورد

یکی از بهترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت اطلاعات و منابع پژوهشی، نرم‌افزار اندنوت است. این نرم‌افزار با ارائه انواع فرمت‌های پذیرفته شده بین‌المللی مرجع نویسی و با یکپارچه شدن با نرم‌افزار ورد کمک شایانی هم به پژوهش‌گران و هم به اعضای هیات تحریریه مجلات علمی برای پذیرش مقالات می‌کند. اگر شما هم یکی از کابران این نرم‌افزار هستید شاید در حین استفاده از آن با برخی مشکلات روبرو شده باشید. در این مطلب قصد داریم روش‌های حل این مشکلات را ارائه کنیم. پس در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید.

🔵 مشکل اول) گیر کردن یا اصطلاحا هنگ کردن نرم‌افزار ورد در حین وارد کردن مرجع جدید

این مشکل در مواقعی که تعداد منابع شما زیاد باشد (مثلا در حدود ۱۰۰ منبع) ظاهر می‌شود خصوصا زمانی که منابع یک کتاب یا پایان‌نامه فارسی را وارد می‌نمایید. در واقع در هنگام رخ دادن این مشکل، با توجه به سرعت کامپیوترتان، ممکن است مدت زمانی (گاهی تا ۱۰ دقیقه) طول بکشد تا یک منبع را اضافه یا کم نمایید.

دلیل این مشکل این است که هنگام اضافه یا حذف کردن یک منبع، نرم‌افزار Endnote می‌خواهد همه منابع را به روز (آپدیت) کند. جهت جلوگیری از این اتفاق شما باید قابلیت Instant Formatting را غیرفعال کنید. برای انجام اینکار مسیر زیر را دنبال نمایید:

در نرم‌افزار ورد به تب Endnote مراجعه کنید.

بسته به نسخه نصب شده از نرم‌افزار اندنوت در رایانه شما، ممکن است بتوانید مانند تصویر زیر این گزینه را مشاهده کنید، که در این حالت کافیست گزینه Instant Formatting is off را انتخاب کنید.

یا مانند تصویر زیر نیاز باشد با کلیک روی فلش کوچک وارد تنظیمات شوید،

و سپس از تب Instant Formatting این حالت را Turn Off کنید. مشابه تصویر زیر پس از کلیک روی Turn Off، گزینه Turn On ظاهر می‌شود.

یعنی مطابق شکل بالا پس از غیرفعال شدن این حالت، عبارت زیر ظاهر می‌شود:

Instant formatting is currently off.

یعنی اینکه "این گزینه هم اکنون غیرفعال است"

در این حالت زمانی که شما یک منبع را اضافه یا حذف می‌نمایید سریع‌تر وارد شده و به صورت "Unformated Citation" که به شکل زیر است در متن ظاهر می‌شود.

{Trigiano 2008#30920}

بعد از اتمام نوشتن سند (یا در زمان استراحت بین کارها) به راحتی با استفاده از گزینه Update Citation and Bibliography که در تب اندنوت در برنامه ورد قرار دارد منابع را به فرمت استاندارد تبدیل نمایید.


🔵 مشکل دوم) ناپدید (غیر فعال) شدن تب اندنوت در ورد

ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که پس از نصب نرم‌افزار اندنوت، تب اندنوت به ورد اضافه نشده باشد یا اینکه پس از مدتی بطور ناگهانی این تب ناپدید شده باشد. برای حل این مشکل مسیر زیر را دنبال کنید:

در ورد ۲۰۰۷: روی دکمه آفیس در سمت چپ بالا کلیک کنید و از منوی باز شده، روی دکمه‌ی Word Options کلیک نمایید.

در ورد ۲۰۱۰ به بعد: روی تب File کلیک کنید، و از منوی سمت چپ، روی دکمه‌ی Options کلیک نمایید.

پس از اینکار پنجره Word Options مطابق شکل زیر باز می‌شود. در سمت چپ این پنجره گزینه Add-Ins را انتخاب نمایید. در قسمت پایین این محیط، کادری با عنوان Manage وجود دارد. از گزینه‌های موجود، گزینه COM Add-Ins را انتخاب کرده و روی Go کلیک کنید.

در پنجره باز شده بررسی کنید که گزینه‌هایی که مربوط به اندنوت هستند مخصوصا گزینه EndNote Cite While You Write تیک خورده باشند. اگر این‌طور نیست آن‌ها را تیک بزنید و  سپس روی Ok کلیک نمایید.

اگر همچنان تب اندنوت به ورد اضافه نشده است احتمالا اندنوت غیرفعال شده است و شما باید آنرا فعال کنید. برای اینکار در پنجره Word Options در قسمت Manage گزینه Disabled Items را مطابق شکل انتخاب نموده و روی Go کلیک نمایید. در پنجره باز شده اگر یکی از گزینه‌ها مربوط به اندنوت باشد ( که غیر فعال شده است) آن را انتخاب نمایید و روی Enable کلیک نمایید تا فعال شود.

اگر پس از هر بار باز کردن ورد، تب اندنوت ناپدید می‌شود و شما باید آنرا مجددا فعال کنید برای حل این مشکل به این سایت مراجعه کنید.

اگر پس از انجام اینکار همچنان تب اندنوت به ورد اضافه نشده است روش گفته شده در اینجا را نیز امتحان کنید.

پس از انجام همه روش‌های گفته شده در بالا اگر همچنان مشکل وجود دارد راهی جز این نیست که دوباره اندنوت را نصب کنید.

منبع با تغییر: endnote2.blogfa.com

 

برای مطلع شدن از جدیدترین مطالب سایت، کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام را با آی‌دی pctarfandir@ دنبال کنید:

          

سوالات خود در زمینه ورد و اکسل و ... را می‌توانید از طریق ایمیل و تلگرام با ما مطرح کنید.

آدرس ایمیل: tarfandha.blog@gmail.com

آی‌دی تلگرام: pctarfand_admin@

نظرات (۲۲۴)

  1. با سلام
    با تشکر از شما
    بنده نرم افزار endnote 20 رو نصب کردم و مسیر نصب رو کامل انجام دادم بعد از نصب بعضی از آیکون‌های برنامه فعال نیست مثل دو ویرگول برعکس
    لطفاً راهنمایی بفرمایند
    متشکر
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از کرک است.
  2. محبوبه بشارت پور

    سلام من هر ورژنی از اندنوت رو نصب میکنم ننمیتونم رفرنس رو ثبت کنم و خطا (can not edit Range) می دهد.مشکل از کجا میتونه باشه؟ تقریبا از وقتی از وقتی مندلی رو نصب کردم این مشکل پیش اومد و نمیدونم ربط داره یا خیر
    • پاسخ:

      سلام
      با پاک کردن مندلی هم مشکل حل نشد؟ شاید مشکل از کرک باشد.
  3. سلام،ببخشید بعد از چندروز کار کردن با اندنوت، حالا برای وارد کردن دستی رفرنس، قسمت new reference غیرفعال شده! قبلا اینطوری نبود، باید چه کار کنم درست شه؟
    ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا کرک آن غیرفعال شده. کرک جدید باید پیدا کنید.
  4. سلام
    من اندونت 21 و 9 رو نصب کردم ایکونش تو ورد نمیاد. وقتی هم مسیر پایین رو میرم هنگ میکنه
    file> option> add in
    هم ورد و هم اندنوتم رو دو بار پاک کردم و مجدد نصب کردم نشده مشکل همچنان هست.
    • پاسخ:

      سلام
      نسخه دیگر اندنوت را امتحان کردید؟
  5. سلام و احترام وقتتون بخیر
    سوالی داشتم
    در ورد وقتی میخوام رفرنس رو اعمال کنم (رفرنس دهیم از طریق اندنوت)یارور میاد:please move the insert point outside of any other field
    • پاسخ:

      سلام
      در فایل ورد دیگر هم این مشکل وجود دارد؟
  6. با سلام بنده موقع باز کرد برنامه اندنوت باپیغام
    my end note library .enl was not found روبرو میشم دلیلش چیه و اینکه آیا لایبرری من قابل بازگشت هست ؟
    • پاسخ:

      سلام
      فایل لایبرری اندنوت را دارید؟ اگر پاک شده باشد با روش گفته شده در این مطلب آنرا مجددا درست کنید.
      موفق باشید.
  7. خدا خیرتون بده. با خوندن کامنتها و راه حلهایی که ارائه داده بودین مشکل منم حل شد. خییلیی ممنون
  8. ان شالله هههههر چی از خدا میخوایید بهتون بده
    فقط شما تونستید مشکل منو حل کنید.. چندین سایت رفتم ولی راه حلایی که دادن هیچ کدوم مفید نبود، راه حل دومی که ارائه دادید کارساز بود
    دمتون گرم.
    بوس بهتون 😍😍
  9. سلام و خسته نباشید
    خدا خیرتون بده کارتون عالیه مشکل من حل شد إن شاءالله خدا مشکلتونو حل کنه.
    خیلی خیلی ممنون و باز هم خدا خیرتون بده.
  10. سلام خسته نباشید من هر بار که یک رفرنس جدید اضافه میکنم به همه رفرنس های قبلی یه بار اضافه میشه مقلا میخوام رفرنس 6 را بزنم واسه رفرنس 1 6 بار میزنه
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از یه بار چیه؟
  11. سلام من 129 رفرنس در اندنوت وارد کردم و بعد از آن اندنوت کار نمی کند و رفرنس جدید به صورت استانداردی تعیین شده نمی آید و حتی جابه جا کردن شماره رفرنس تغییر نمی‌کند. ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    • پاسخ:

      سلام
      مطمئن هستید اندنوت کار میکند؟ شاید کرک آن مشکل پیدا کرده. در فایل دیگر تست کنید آیا رفرنسی اضافه می شود. شاید هم مشابه مشکل اول گفته شده در ابن مطلب چون تعداد رفرنس در متن فارسی زیاد شده است این مشکل وجود دارد.
  12. سلام وقتتون بخیر، الان 2و3 هفته هست ارور عدم اتصال اینترنت برام میاد که به دلیل کند شدن نت هست راهی وجود نداره که توی اند نوت رفرنسی رو دستی برای مثال از پابمد وارد کنیم یا کلا راهی برای حل این مشکل هست؟
  13. سلام ببخشید رفرنس ها ی داخل متن با اندنوت انجام دادم توی یه ورد دیگه موقع کپی کردن به یه صفحه دیگه شبیه لینک سایت و خرچنگ غورباقه کپی میشه باید چه کار کنم ؟
    • پاسخ:

      سلام
      یک نسخه کپی از فایل ورد دارای رفرنس ایجاد کنید. در نسخه کپی در سربرگ EndNote گزینه Convert Citations and Bibliography را انتخاب کرده و سپس روی Convert to Plain Text کلیک کنید. با اینکار رفرنس ها به متن خام تبدیل می شوند و تمام کدهای آنها از بین می رود. حالا براحتی آنها را در متن دیگر استفاده کنید.
      موفق باشید.
  14. سلام وقت بخیر،ببخشید میخوام رفرنس دهی کنم تو ورد و اندنوت کنم اول عددی نبود وقتی هم که آپدیتش کردم تعداد رفرنس هامو کم کرد مثلا 25تا رفرنس بود اپدیت رو زدم شد22 مشکل چیست و چیکار باید کنم؟ممنونم
    • پاسخ:

      سلام
      مطمئن هستید مشکلی در وارد کردن رفرنس ها وجود ندارد؟
  15. سلام وقت بخیر. من وقتی میخوام از scholar به اندنوت منبع جدیدی وارد کنم خطای choose an import filter رو میاره ورژن اندنوتم x7 هستش و کرکشم مشکلی نداره یه بار هم کرکش رو پاک کردم و نصب کردم مشکل از چیه ؟
    • پاسخ:

      سلام
      در سایت اندنوت برای مشکلی مشابه مشکل شما چند راه پیشنهاد شده، مثل استفاده از مرورگر دیگر، مشکل به خاطر نرم افزار دیگر و ....

  16. سلام. وقت بخیر. ممنون ازاطلاعات خوبی که به اشتراک گذاشتید. ببخشید من در وارد کردن رفرنس جدید خطا میده و این پیغام را میده Choose an import filter مجدد برنامه را نصب کردم اما باز هم این پیغام را میده و میگوید تعداد رفرنسها محدود شده است. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم. ممنون و سپاسگزارم
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا به دلیل مشکل کرک هست.
  17. یاسمن سپیدکار

    سلام من روی سیسیتم endnote 20 دارم الان از گوگل اسکالر که سایتیشن دانلود میکنم، هنگام اضافه شدن به اندنوت خطای reference limit میده چیکار باید کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      احتمال زیاد مشکل کرک است.
  18. سلام وقت بخیر
    ببخشید بنده نیاز دارم که یک سری از رفرنس ها را در جدولی که متشکل از چندین ستون بخش بندی شده است وارد نمایم اما هنگام وارد کردن ارور میده و از وورد کامل خارج میشه، در جداول با ستون کم همچین مشکلی ندارم ولی تا تعداد ستون و سلول ها زیاد میشه ارور میده
    • پاسخ:

      سلام
      در فایل دیگر هم این مشکل وجود دارد؟
  19. سلام. در word تب اندنت گزینه هاش غیرفعال شده و نمیشه رفرس داد، حتی در خود اندنت هم گزینه رفرنس دادنش غیرفعال شده و اینکه نسخه جدید اندنت رو دوباره هم نصب کردم اما واقعا نمیدونم مشکل از کجاست....
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا به خاطر کرک است.
  20. ببخشید من برنامه رو نصب کردم به تازگی. چند بار از سایت های مختلف دانلود کردن اندنوت ۲۰. برای وارد کردن منابع در انتهای پایان نامه میرم گوگل اسکولار و مقاله رو سرچ میکنم بعد میزنم روی کامنت و گزنه اندنوت میاد که وقتی میزنم باید رفرنس بیاد توی کتابخانه ولی نمیاد اصن چرا؟ هیچ پیامی نمیده وقتی میزنم فقط یه چیزی میاد که داره دانلود میشه و توی دانلود هام یه فایل میاد ازینا که باز نمیشه که اون مقاله دانلود شده
    • پاسخ:

      سلام
      مسیر دانلود فایل مرجع درست هست. احتمالا مشکل از اندنوت هست. نسخه دیگر را امتحان کنید.
  21. سلام
    من هرکار میکنم رفرنس مقالات توی نرم افزار اندنوت وارد نمیشه. حتی از منوی File بعد import رو هم زدم اما بازم نشد. و چندبار هم نسخ های متفاوت رو دانلود کردم بازم نشد. ممنون میشم علتشو بگین
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان را دقیق بیان نکردید. گفتید نمی شود اما نگفتید پیام خطا می دهد یا مشکل دیگر دارید؟
  22. سلام وقتتون بخیر، من برای کار کردن با اند نوت، وقتی در ورد میخوام مرجع گذاری کنم، توو قسمت Insert citation خطای value out of Range رو میده. مشکل از چیه؟ ممنون میشم کمکم کنید 😥
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا نیاز است از نسخه جدیدتر اندنوت استفاده کنید.
  23. چرا هنگام وارد کردن رفرنس جدید در ورد(با نرم افزار اندنوت) رفرنس های قبلی پاک می شوند؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      در همه فایل ها این مشکل وجود دارد؟
  24. سلام من تا حالا با آن نوت کار می‌کردم ولی امروز دیدم تو ورد من اندنوت نیست اون گزینه option و add رفتم ولی گزینه اندنوت نبود در حال که تو درایو زc من فایل اندنوت هست چطور در گزینهaddاندنوت رو بیارم که تو ورد من اندنوت بیاد
    • پاسخ:

      سلام
      اگر با روش های گفته شده حل نشد، احتمالا باید مجددا نصب کنید.
  25. من دو سوال داشتم
    اندنوت ۲۰ را ریختم منابع داخل متنی حتی با تغییر استایل با # می آیند و منابع انتهایی اصلا نمی آیند چه کنم
    همچنین اگر بخواهم کلا این نرم افزار را پاک کنم چه کار باید انجام دهم
    ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      شاید گزینه آپدیت لحظه ای غیرفعال شده باشد (تصاویر اول تا سوم در متن بالا). 
      موفق باشید.
  26. عااااااااااااااالی هستین خیلی خوب و راحت توضیح دادین
    این همه رضایت از شما و حلال مشکلاتین
    ان شالله که خدا هم حلال مشکلاتتون باشه
    یاعلی
  27. سلام وقت بخیر
    من تازه کار با نرم افزار Endnote رو شروع کردم برای یاد گیری کار با نرم افزار دو تا رفرنس رو توی خود نرم افزار وارد کردم ولی به محض اینکه میخوام این رفرنس ها رو با کلید alt+2 وارد ورد کنم یا حتی با استفاده از منو رفرنسا رو داخل ورد بیارم ، نرم افزار ورد هنگ می کنه میپره بیرون و دوباره باز میشه.
    بعد از باز شدن رفرنس توی ورد وارد شده ولی دیگه صفحه a4 نیست یه شکل عجیبی به خودش گرفته و تقریبا غیر قابل استفاده شده
    instant formatting رو هم خاموش کردم ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم تعداد رفرنسامم زیاد نیست
    نسخه 20 و x9 رو هم چک کردم هردو همین مشکل رو دارن و یکی از دوستانم هم دقیقا این مشکل رو داره
    رفرنسامم همگی انگلیسی هست و رفرنس فارسی ندارم
    ممنون میشم اگر راه حلی برای برطرف کردن این مشکل میدونید منو در جریان بذارید . سپاسگزارم
  28. سلام وقت بخیر. من یک فایلی داشتم که رفرنس ها به صورت عدد وارد کرده بودم. الان یک رفرنس میخوام بهش اضافه کنم هر چه قدر هم استایل را تغییر میدم به صورت حروف اضافه میکنه و شماره نمیده.
    • پاسخ:

      سلام
      در فایل دیگری هم چک کرده اید؟
  29. با سلام و عرض وقت بخیر

    خیلی خیلی ممنونم بابت توضیحاتتون. مشکل من براحتی حل شد. خیلی ساده بوده اما من نمیتونستم حلش کنم.
    ممنونم بابت اشتراک اطلاعاتتون.
    موفق باشید
  30. امیرحسین کریم

    سلام. من مقاله ای که چندین رفرنس داشت را برای مجله ای فرستادم. اکنون فایلی که برام ارسال کردند را باید یه رفرنس جدید بهش اضافه کنم اما وقتی اضافه می کنم شاره 1 برای رفرنس درج میشه و از انتها رفرنس های قبلی نمایش داده میشود. حتی وقتی شماره یکی از رفرنس های قبلی را در متن پاک میکنم، در انتها پاک نمی شود انگار ارتباط بین رفرنس ها و متن از بین رفته است. اپدیت را هم زدم فایده ای نداشت.
    • پاسخ:

      سلام
      با ترفند اول گفته شده در مطلب زیر دیتابیس جدید ایجاد کنید. در فایل جدید مرجع جدید را اضافه کنید.
      موفق باشید.
  31. سلام روزتون بخیر. خسته نباشید. اندنوت من ۱۰ تا رفرنس فقط ثبت میکنه خیلی حذف نصب کردم هربار مشکلی داشت الانم اینجور. چ کنم ؟ اگه رو سیستم نصب کنم باز همون مشکل هست یا باید رو یه سیستم دیگه نصب کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از کرک است. یک نسخه دیگر با کرک مطمئن نصب کید.
  32. سلام. سال نو مبارک. در End Note X5 برای نوشتن پایان نامه53 تا رفرانس وارد کردم اما بیش از این راerror می دهد.گزینه غیر فعال کردن فورمتینگ را انتخاب کردم ولی در پایان کار با انتخاب ....update citatios عملی انجام نگرفت.آیاروشی برای افزایش تعداد رفرانسها در تنظیمات اند نوت وجود دارد؟ ممنون از راهنمایی شما
    • پاسخ:

      سلام
      احتمال دارد که کرک غیرفعال شده باشد.
  33. با سلام ووقت بخیر
    مشکلی برام پیش اومده اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید. برای رفرنس دهی با اندنوت تا 47 رفرنس بخوبی وارد میشه ولی از اون به بعد فایل ورد بسته میشه و امروز همکلا فایل وردم بهم ریخت. کرک اندنوت هم نصب کردم باز این مشکل وجود داره.تمام مراحل گفته شده در مورد غیر فعال کرد ن Instant formatting هم انجام دادم اگه امکانداره راهنمایی کنید خیلی ضروریه.
    و اینکه امکان داره فایل بهم ریخته شده بحالت اولیه در بیاد.
    پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم
    • پاسخ:

      سلام
      دلیل این مشکل را نمیدانم. در صورت امکان در سیستم دیگر تست کنید.
  34. پریسا کرمی

    سلام.مشکل اندنوت من اینه که‌ با کلیک روی اعداد (پروپوزالم)، رفرنس مورد نظر هایلایت نمیشه. ورژن اندنوت رو هم عوض کردم تغییری نکرد. لطفا راهنمایی بفرمایید
  35. سلام متشکر از اطلاعاتتون
    من مشکلم با اندنوت اینه که توی متن که اسم نویسنده رو میزنم کنارش کلمه ی Note هم میاد نمیخام‌این‌کلمه بیاد باید چه کار کنم؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از زدن اسم نویسنده چیه؟
  36. سلام
    من پروپوزالم رو رفرنس دهی کردم. الان که میخوام یه رفرنس اضافه کنم یا از همون رفرنس های قبلی برای قسمت دیگه ای از متن استفاده کنم متن زیر رو نشون میده و نمیشه رفرنس دهی کرد
    this command is not available because the insertion point is not in the main document
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا کرک اندنوت مشکل پیدا کرده است.
  37. سلام وقتتون بخیر
    وقتی از سمت راست به چپ مینویسم ورفرنسی رواینزت می کنم جابه جا میشه رفرنسم یعنی جای نویسنده وتاریخ عوض میشه..ولی وقتی انگلیسی ولفت تو رایته درسته چندین استایل امتحان کردم امروز اینطوری شد قبلا مشکلی نداشت!به نظرتون مشکل از کجاست؟
    • پاسخ:

      سلام
      در همه فایل ها این مشکل وجود دارد؟
  38. با سلام و احترام
    بنده هم مثل بقیه مشکل محدودیت تعداد رفرنس دارم به طوری که فقط 10 رفرنس رو میتونم اضافه کنم و متوجه شدم مشکل احتمالا از کرک برنامه هستش ولی نمیدونم کرک رو از کجا و کدوم سایت باید بگیرم لطفاً در صورت امکان راهنمایی بفرمایین...
    بازم تشکر بابت زحماتتون
    • پاسخ:

      سلام
      من هم سایت خاصی سراغ ندارم در اینترنت سرچ کنید البته با توجه به نسخه اندنوت
      موفق باشید
  39. حسام اکبری

    خدا پدرت رو بیامرزه، از دیشب اندنت من رفته بود. میخواستم پاک کنم، از اول نصب کنم. دمت گرم
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا کرک ورد غیرفعال شده است.
  40. سلام روزتون بخیر
    من اندنوت و نصب کردم و باز هم میشد و مشکلی نبود
    ولی تب اندنوت داخل ورد برای من نیومده
    قسمت add-ins هم وقتی میرم برای اضافه کردن تب اندنوت آفیسم کلا هنگ میکنه
    مشکل از کجاست؟
    • پاسخ:

      سلام
      نسخه های دیگر اندنوت را تست کرده اید؟
  41. علی کیانی

    با سلام من هم همین مشکل راداشتم که وقتی رفرنسی را وارد اندنوت می کردم و از اندنوت وارد ورد می کردم سرور بیسی اررور می داد بنابراین رفتم
    در اندنوت
    Tools menu > Cite While You Write [CWYW] > Format Bibliography.
    In the Format Bibliography dialog, uncheck the option to "Link in-text citations to references in the bibliography."
    Click OK.
    مشکلم حل شد.
    • پاسخ:

      سلام
      ممنون بابت راهنمایی
  42. سلام خواهشا منو کمک کنید ببینید من کارهایی که شما برای فعال شدن اند نوت گفتین کردم فقط اینکه وقتی ورد ۲۰۱۶ رو باز میکنم و اطلاعات رو وارد میکنم و رفرتس دهی انجام میدم و بعد میبندم و ذخیره میکنم بار دیگه که بازش میکنم باز اندنوت رفته و به صورت ورد ۲۰۱۳ ذخیره شده و اینبار اصلا نمیشه با زوش add شما اندنوتو بیارم
  43. سلام وقت بخیر
    من با اند نوت رفرنس دهی انجام دادم، نمی دونم چه اتفاقی افتاد که منابع داخل متن و منابع انتها به حالت هایلایت شده دراومده و از اون حالت خارج نمیشه و انگار انتهای منابع پایانی با چکیده انگلیسی وصل شده و چکیده هم هایلایت شده
    منظورم از هایلایت رنگش نیست منظورم اینه مثل وقتایی شده که روی متن کلیک می کنیم که مثلا کپی کنیم یا کار دیگه اونجوری شده به حالت دائم
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    سپاس
  44. سلام
    ممنون از راهنمایی هاتون
    من مشکلی با اند نوت داشتم که حتی پرستل IT محل کار هم نمی تونستن رفع کنن و با خواندن کامنت های شما رفع شد
    باز هم ممنون خیلی واردی
    • پاسخ:

      سلام
      خواهش میکنم.
  45. سلام
    وقتتون بخیر
    من با اندنوت رفرنس دادم حالا داخل متن به صورت لینک در اومدن رفرنس هام از طرفی در اخر متن که منابع رو ذکر کردم، منابع پاک شده و عبارت ADDIN EN REFLIST به جای منابع اومده
    تو رو خدااااا کمکم کنید ;-(((
    • پاسخ:

      سلام
      احتمال داره Alt + F9 را فشار داده باشید. مجددا فشار دهید.
  46. با سلام. من همین مثل خیلی از دوستان این مشکل رو دارم که اندنوتم بیش از 10 منبع رو وارد نمیکنه و حتی نمیتونم منابع بیش از ده تا رو در پوشه های مختلف جا بدم. میشه لطفا دقیق بهم بگین که چی کار کنم؟ نسخه اند نوتم هم 9.3.3 هستش و کرک شده
    • پاسخ:

      سلام
      تنها دلیلی که به نظرم وجود دارد مشکل کرک است. برای حل آن کرک مشخصی سراغ ندارم.
  47. سلام
    ببخشید من وقتی میخوام رفرنس وارد کنم این ارور رو میده‌
    reference limit has been reach. cannot add more references to this database
    مشکل از چیه‌ ممنون میشم کمکم کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      احتمال زیاد مشکل از کرک برنامه هست.
  48. با سلام
    بعد از حذف و اضافه کردن رفرنس ها حالا که گزینه update citation and bibliography رو میزنم به جای برخی از منابع invalid citation در قسمت منابع وارد شده میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      ظاهرا فیلدکد مربوط به مراجع آسیب دیده است و چاره ای برای رفع مشکل آن نیست.
  49. برنامه اندنوت من مدتیه پیغام خطای لایسنس میده. برنامه را بارها حذف کردم و دوباره نصب کردم. انواع ورژن ها با کدها و کرک های مختلف که پیدا کردم را امتحان کردم. باز خطا میده و کار نمیکنه.
  50. سلام من ورژن های مختلف اندنوت رو ریختم از قدیمی تر ها تا جدیدترینش ولی برای همشون نمیتونم بیشتر از 10 تا رفرنس اضافه کنم و گزینه ی import کلا غیر فعال میشه، میشه راهنماییم کنین
    • پاسخ:

      سلام
      مشکل از کرک است.
  51. agha man 5 saat anvao aghsam end node 9 nasb kardam eror active endnote bad nasb miai mishe rahnami konid. internetam ghat kardam baz hamon eroro mide
    • پاسخ:

      سلام
      احتمال زیاد مشکل کرک است. در اینترنت جستجو کنید حتما در سایت های معتبر کرک معتبر پیدا خواهید کرد.
  52. با سلام
    وقتی منابع پایان نامه بصورت apa است باید رفرنس های خارجی درون متنی به فارسی برگردانده شود که از گزینه ادیت سایتیشن استفاده می شود..تعداد منابع ۲۰۰ ب بالا است و وقتی ادیت میزنم نزدیک ۵ ساعت طول میکشد تا آپدیت شود ..آیا این مربوط به سیستم است یا ترفندی دارد؟
    • پاسخ:

      سلام
      معمولا در متن فارسی با تعداد مرجع بیشتر از 100 عدد تغییرات اندنوت کند انجام می شود. راه حل اول مطلب فوق مشکل شما را حل نکرد؟
  53. ممنونم از سایت خیلی خوبتون
    من نزدیک دوماه بود مشکل غیرفعال شدن تب اینسرت مقاله در اندنوت رو داشتم و با راهنمایی شما مشکلم برطرف شد.
    خیر ببینید الهی
  54. سلام ، من وقتی در google scholar مقاله مورد نظر رو انتخاب می کنم و اندندت رو می زنم وارد اندنوتم نمیشه؟ ممنون میشم اگه علتش رو بگید.
    • پاسخ:

      سلام
      احتمال دارد مشکل از مرورگر باشد. مرورگر دیگر را امتحان کنید.
  55. سلام برای تبدیل کردن اعداد انتهای مرجع دهی با اندنوت از فارسی به انگلیسی و از راست نوشته شدن مرجع دهی انتهای ورد باید چیکار کنیم. ممنون از راهنماییتون
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این مشکل را نمی دانم.
  56. فاطمه اعظمی

    سلام
    من تازه اندنوت رو نصب کردم فقط یه صفحه خاکستری دارم
    و نمیتونم هیچ رفرنسی بهش بدم
    لطفا راهنمایی منید
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا کرک مشکل دارد.
  57. قهرمان منصوری

    سلام من در زمان زدن رفرنس در ورد با پیام this command cant not availabl مواجه شدم چه کاری باید انجام بدم
  58. سلام من با ارور :this command can not avaiabl مواجه شدم برای زمانی که میخوام منبع دهی کنم در ورد مواجه شدم .. چه کاری باید انجام بدم؟؟؟4
  59. سلام من اندنوت رو چند روزه نصب کردم و تمام مراحلش رو هم طوری رفتم که سرور نفهمه دانلودش غیرقانونیه اما الان که میخوام رفرنس بدم ارور میده و میگه لایسنست داره تموم میشه چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      مشکل از کرک است. باید از کرک مناسب استفاده کنید.
  60. سلام
    خیلی عالی بود. بعد از مدت ها کلنجار رفتن با فایلم صفحه شما رو دیدم و مشکلم رو ظرف چند ثانیه حل کردید. ممنونم
  61. اندنوت پیام داده اطلاعاتت (پوشه دیتا)گم شده.نسخه1.8 من چیکار میتونم بکنم
    • پاسخ:

      سلام
      به ترفند اول این مطلب مراجعه کنید.
      موفق باشید.
  62. سلام،
    ممنون از مطالب خوب و آموزنده شما،
    من میخوام پس از وارد کردن منابع از اندنوت به ورد با کلیک بر روی عدد منبع، مکان نما به قسمت منابع و منبع مربوطه بره، کسی میتونه دراین مورد راهنمایی کنه؟
    سپاسگزارم
    • پاسخ:

      سلام
      ممنون
  63. فاطمه یزدان پناه

    با سلام من از اندنوت x8 و ورد 2013 استفاده میکنم . اما وقت درج رفرنس ها دو مشکل دارم اول اینکه کنار اسم نویسنده هشتک و عدد4میزنه و دوم اینکه رفرنس ها در پایان متن درج نمیشوند. لطفا منو راهنمایی بفرمایید چطوری این مشکلات رو حل کنم؟ با سپاس
    • پاسخ:

      سلام
      مشکل اول مطلب فوق را مطالعه کنید. در واقع مشکل شما برعکس کاری است که در مطلب فوق توضیح داده شده است.
  64. سلام وقت بخیر
    من حدود یه ماه پیش آخرین ورژن اندنوتو نصب کردم ولی متاسفانه فراموش کردم تو فایروال قرارش بدم و الان نرم افزار برام غیر فعال شده چندین بار دوباره دانلود و نصب کردم و در فایروال قرار دادم ولی تغییری ایجاد نشد یعنی دیگه هیچ کاری نمیشه کرد؟
    • پاسخ:

      سلام
      اگر کرک مناسب استفاده کنید نیازی به فایروال نیست. البته اگر آپدیت نکنید.
  65. باسلام
    من اندنوتی که دانلود کرده بودم کرک نشده بود الان بعد چن روز میگه سریال نامعتبر و اصلا وارد اندنوت نمیشه
    اگر برنامه رو پاک کنم دوباره نصب کنم اطلاعاتم چی میشه ؟ 😭😭😭 توروخدا کمکم کنید
    • پاسخ:

      سلام
      اگر اطلاعات را ذخیره کرده باشید مشکلی پیش نمی آید. با این وجود پس از ذخیره یک کپی هم از فایل و پوشه ایجاد شده بگیرید.
  66. با سلام و احترام.
    من رفرنس های مقاله ام را در اند نوت دادم . الان که میخوام اضلاحاتی در آن ایجاد کنم پیغام cannot edit rang میده....
    نمیدونم علتش چیه و ممنون میشم بفرمایید چطور مشکل رو حل کنم؟
  67. سلام. ببخشید منم مشکل unformatted citation رو دارم ولی وقتی که آپدیت میکنم بازم به همون حالت باقی میمونن میشه راهنماییم کنین.ممنونم
    • پاسخ:

      سلام
      احتمال زیاد Instant Formatting در حالت Turn Off قرار دارد. آنرا فعال کنید. مسیر آن در مطلب بالا گفته شده است.
      موفق باشید.
  68. سلام وقت شما بخیر
    یک مشکل دارم که library فقط ۱۰ رفرنس قبول میکنه و باید پوشه های زیادی تشکیل بدم چطوری میتونم تعداد رفرنس رو بالا ببرم یا بدون محدودیت باشه
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا به خاطر کرک برنامه است.
  69. سلام
    بنده اند نوت ایکس ۹هست وردی که استفاده میکنم ۲۰۱۳هست برای پایان نامه میخوام رفرنس دهی کنم به جای عدد جلوی مطلبم هشتک میزنه و اسم نویسننده رو وارد میکنه بنده رودهم دوباره نصب کردم میدونم مشگل از اند نوت هست،چکار انجام بدم فقط عدد بزنه جلوی مطلبم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      این احتمالا به این دلیل است که آپدیت خودکار غیرفعال است. توضیحات مشکل اول مطلب فوق را مطالعه کنید.
  70. با سلام
    من وقتی روی گزینه Add-in میروم نرم افزار ورد اتومات بسته میشه، حتی روی خود برنامه Configure EndNote رفتم،جواب نداد و یا تب اند نوت وارد ورد نشد، ممنون میشم راهنمائی ام کنید.
    هم روی آفیس 2016 و هم الان که آفیس 2019 دارم جواب نمی ده،
    برنامه
    EndNote 9
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از برنامه اندنوت است. نسخه دیگر اندنوت را امتحان کرده اید؟
  71. سلام و وقت بخیر
    من از اندنوت نسخهx9 استفاده میکنم. باهاش مشکلی نداشتم تا اینکه دیروز موقع وارد کردن رفرنس با خطای refrence limitمواجه شدم (تنها 10 تا رفرنس تو library بود). شما تو سایتتون گفته بودین که مشکل از کرک هستش. من از سایت های مختلف کرک دانلود کردم، برنامه رو حذف و مجدد نصب کردم. هیچکدوم مشکل رو حل نکرد. آپدیت موجود در فایل که همراه فایل کرک هست رو اجرا کردم حالا وقتی میخوام رفرنس وارد کنم در انتها خطای failed to open converted database مانع از ادامه کارم میشه
  72. سلام من نرم افزار endnote version 8 رو داشتم امروز که update شد دیگه نرم افزار رو برام باز نمیکنه نمیدونم باید چیکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      چون احتمال زیاد از کرک برای فعال سازی استفاده کرده اید با آپدیت غیرفعال شده است. باید کرک نسخه جدید را پیدا کرده و اجرا کنید.
  73. با سلام و احترام
    سپاس فراوان بابت اشتراک گذاری مطالب کاربردی و مفید.
    زنده باد
  74. با سلام و احترام
    بنده فایل اند نوت را نصب و کرک کردم
    الان وقتی میخوام رفرنس ها رو اینسرت کنم فایل وردم ارور میده و بسته میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    وقتمو خیلی گرفته هر راهی رو امتحان کردم اما درست نشد
    • پاسخ:

      سلام
      اینطور مشکلات ممکن است به دلایل مختلف باشد. یکی از آن‌ها ممکن است کرک بد یا نسخه نامناسب اندنوت باشد. کرک دیگر یا نسخه دیگری از اندنوت را نصب کنید.
  75. با سلام و وقت بخیر
    با اندنوت کار کردم و تا یه بخشی از متن هیچ اشکالی نداشت نرم افزار اما از یه جایی به بعد وقتی میخوام رفرنس بزنم به مشکل میخوره پیام اندنوت ارور برام ظاهر میشه مشکل کجای کاره از نظر شما
    و اینکه اگر بخوام وسط کار اندنوت رو حذف نصب کنم و دوباره نصب کنم مقالات و رفرنس هایی که قبلا زدم حذف خواهد شد؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      اگر از library مراجع کپی بگیرید مشکلی پیش نمی آید. البته در صورت کپی نگرفتند هم در خیلی از اوقات امکان بازیابی مراجع وجود ذارد اما برای اطمینان از فایل و پوشه ایجاد شده کپی بگیرید.
      موفق باشید.
  76. با سلام و خسته نباشید
    عذر میخوام من یه مشکلی آفیس 2013 با نرم افزار اند نوت 8 دارم
    اولش نصب شد یعنی آیکون end note هم اسمش بالای افیس اومد اما بعد که دوباره ورد باز کردم ارور اومد گفته بود که disable میشه یه مشکلی اند نوت پیش اومده اگه no میزدم از ورد میومد بیرون اگرم yes میزدم قسمت option,add ins که میزنم هنگ میکنه و باید حتما ببندمش.اینو بارها برام پیش اونده بود که ایندفعه هر دو پاک کردم باز نصب کردم اولش درست شد ولی بعد بازم همونجور شد.شما میدونین مشکل از چی هست؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این مشکل را نمی دانم. با نسخه های دیگر اندنوت هم این مشکل وجود دارد؟
  77. سلام و خداقوت
    ممنون به خاطر مطالب مفید و پاسخ هاتون
    من یه مشکلی دارم اینکه وقتی تو متن رفرنس میدم جای نویسنده و سال عوض میشه مثلا میزنه(2007livn)
    • پاسخ:

      سلام
      در همه استایل ها این مشکل وجود دارد؟
      در فایل های دیگر چطور؟
  78. سلام من مندلی و اندنوت هر دو برنامه و در ورد دارم بخاطر همین ارور cannot edit range میاد ؟چیکار باید کنم که بتونم از اندنوت استفاده کنم؟ حتما باید مندلی و حذف کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      ظاهرا راهی جز حذف وجود ندارد.
  79. سلام
    وقتی در فایل ورد میخام رفرنس بدم.حالا بعد اززدن go to end nod و انتخاب مرجع و زدن کلید درج رفرنس به جای اعمال رفرنس در فایل ورد خودم یه فایل ورد دیگه باز میشه.
    مشکل کجاس؟؟
    ممنون میشم از راهنماییتون
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه راهی برای مشکل شما پیدا نکردم. با نصب مجدد اندنوت هم مشکل وجود دارد؟
  80. سلام. هنگام رفرنس دهی از اندنوت به ورد، هیچ رفرنسی در انتهای متن نمایش داده نمی شود اما در خود متن جایی که قرار است رفرنس داده شود به صورت اسم و سال دیده می شود. لطفا بفرمایید علت چیست؟ ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      مطابق راهنمایی مشکل اول، احتمالا Instant Formatting در حالت Turn off قرار دارد. آنرا Turn On کنید.
      موفق باشید.
  81. سلام.
    من همه این خاکها رو ریختم روی سرم ولی فایده نداشت. آخرش فهمیدم که ورژن ورد و اندنوتم همخوانی نداشته اند. برای ورد 2013، اندنوت x7 نصب کردم و مشکلم حل شد.
    ولی ممنون از سایت مفیدتان. خدا قوت.
  82. سلام. خسته نباشید
    دارم مقاله ای در محیط وورد می نویسم که براساس فرمت مجله، شکل ها و جداول را بعد از رفرنس ها قرار داده ام. متاسفانه شکل ها و جداول هم به رفرنس ها که اندنوت هستند اضافه میشه و وقتی روی رفرنس کلیک می کنم ، شکل ها و جداول انتهای مقاله هم هایلایت میشه. چطور جداشون کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      اگر Section Break هم بزنید این مشکل وجود دارد؟
  83. سلام خدا قوت ممنون از اینکه وقت میزارید و جواب میدید
    من حدود 150 رفرنس تو end note داشتم الان بعد دو روز دارم چک میکنم فقط 10 تا فرنس دارم انگار حذف شدن. کار کنم بتونم رفرنسامو تو اند نوت برگدونم
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا کرک نرم افزار مشکل پیدا کرده است.
  84. سلام،خدا خیرتون بده،یه دنیا ممنونم،با راهکاری که ارائه کردین مشکلم حل شد،موفق باشید.
  85. سلام من تمام این کارهایی که گفتید برای حذف endnote از تسکبار وورد انجام دادم اما مشکلم حل نشد چون اصلا جز گزینه های غیر فعالم نبود این درحای که نرم افزارو روی لپ تاپ دارم،مشکل چیه؟
  86. با سلام
    من وقتی مقاله رو در گوگل اسکولار سرچ میکنم بعد از چند جستجو گوگل اسکولار پیغام میدهد که تایید کن که ربات تیستی و بعد از حل آن وقتی CIte میزنم و بعد گزینه ی endnoteرو میزنم رفرنس رو وارد کتابخانه ام نمیکند! و گوگل پیغام میدهد :
    403. That’s an error.
    Your client does not have permission to get URL /scholar.enw?q=info:MCN19gJvpTUJ:scholar.google.com/&output=citation&scisig=AAGBfm0AAAAAXJH2EUvdr1dtybvqTXRAlQNoy1BuJvlC&scisf=3&ct=citation&cd=-1&hl=en from this server. (Client IP address: 217.218.218.232)
    Please see Google's Terms of Service posted at http://www.google.com/terms_of_service.html
    That’s all we know.
    چرا؟؟؟؟ورژن x6است؟
    چگونه این مشکل را رفع کنم؟
    منم همین مشکلو دارم خواهش میکنم اگه راه حلی میدونین به من هم بگین سریع لازم دارم، توی یه سیستم دیگه هم بررسی کردم بازم همین مشکل هست همیشه از اندنوت استفاده میکنم مشکلی وجود نداره الان اینطوری شده.
    • پاسخ:

      سلام
      امکان دانلود فایل مرجع وجود دارد؟ نسخه های دیگر اندنوت را نیز بررسی کرده اید؟
      در زمان دانلود فایل مرجع از سایت های دیگر مثل سایت خود مجله هم این مشکل وجود دارد؟
  87. با سلام
    من وقتی مقاله رو در گوگل اسکولار سرچ میکنم بعد از چند جستجو گوگل اسکولار پیغام میدهد که تایید کن که ربات تیستی و بعد از حل آن وقتی CIte میزنم و بعد گزینه ی endnoteرو میزنم رفرنس رو وارد کتابخانه ام نمیکند! و گوگل پیغام میدهد :
    403. That’s an error.
    Your client does not have permission to get URL /scholar.enw?q=info:MCN19gJvpTUJ:scholar.google.com/&output=citation&scisig=AAGBfm0AAAAAXJH2EUvdr1dtybvqTXRAlQNoy1BuJvlC&scisf=3&ct=citation&cd=-1&hl=en from this server. (Client IP address: 217.218.218.232)
    Please see Google's Terms of Service posted at http://www.google.com/terms_of_service.html
    That’s all we know.
    چرا؟؟؟؟ورژن x6است؟
    چگونه این مشکل را رفع کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      فقط در یک سیستم این مشکل وجود دارد؟ در سیستم دیگری تست کرده اید؟
  88. با سلام خدمت شما. بنده هر ورژنی از برنامه اندنوت را در لپ تاپم نصب می کنم در مرحله آخر که update system است خط آن تا نصفه پر می شود و وقتی می نویسد ۳ ثانیه مانده است، هنگ می کند و دیگر نصب نمی شود و باید سیستم را خاموش کنیم. لطفا کمکم کنید. ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در مورد مشکلات نصب اطلاعی ندارم.
  89. سلام تورو خدا کمکم کنید رفرنسا رو وارد کردم تا ده تا رفرنس بعد ورود رفرس دستی در اند نوت غیر فعال شد کرک هم سرچ کردم که دوباره نصب کنم پیدا نکردم ممنون میشم اگر مشکل از کرک هست لینک بگذارید که نصب کنم و طرز نصب رو هم بگید
    • پاسخ:

      سلام
      برای هر نسخه ای باید از کرک خاص همان نسخه استفاده کنید. طریقه استفاده از کرک ها هم ممکن است متفاوت باشد.
  90. سلام خسته نباشید من دارم منابعم رو وارد پروپزال میکنم اما منبع رو که وارد میکنم در متن اسم نویسنده میاد اما رفرنس در قسمت رفرنس پروپزال نمیره مشکل چیه/
    • پاسخ:

      سلام
      پس از آپدیت هم همچنان این مشکل وجود دارد؟
  91. با سلام و سپاس از زحمات شما. در سبک APA متاسفانه برای یکی از رفرسنها، در داخل متن اسم کوچک را هم درج می کند چکار باید کرد؟
    • پاسخ:

      سلام
      اگر برای سایر مراجع اینطور نیست احتمالا در تنظیمات مرجع مورد نظر، نام همراه نام خانوادگی قرار گرفته است. درون نرم افزار اندنوت روی مرجع کلیک کرده و چک کنید.
      موفق باشید.
  92. با سلام و احترام
    بسیار ممنون از اطلاعات خوبتون.
    در برنامه ان نوت من تب New reference برای وارد کردن دستی رفرنس غیر فعال شده. چطور میتونم این تب رو فعال کنم؟
    و اینکه من در ان نوتم رفرنس ها هستن اما تنها 10 تا از اونها رو میبینم باقی رو باید به نام رفرنس یا نویسنده سرچ کنم تا نشون بده. چطور میتونم تمام اونها رو در یک صفحه ببینم؟
    خیلی ممنونم
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا یا نرم افزار را کرک نکرده اید یا اینکه کرک آن خراب شده است.
  93. سلام خسته نباشید ببخشید یک سوال داشتم من منابع رو از اندنوت وارد ورد کردم ولی دوتا از منبع هام شماره انگلیسی خورد و بقیه اش شماره فارسی خورد در متن و بعد که اومدم چند روز دیگ منبع جدید وارد کنم کلا شماره رفرنس فارسی رو نشناخت و فقط دو شماره رفرنس انگلیسی رو شناخت دلیلش چیه ؟
    • پاسخ:

      سلام
      اگر متن فارسی باشد شماره منبع در متن فارسی درج میشود.
      منظورتان از جمله "شماره رفرنس فارسی رو نشناخت" چیه؟
  94. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    ببخشید من یک مشکلی هست در مورد رفرنس من رفرنس جدید رو که اومدم از اندنوت وارد فایل بلوپرینت بکنم شماره رفرنسای اولی در متن فارسی خورده و دوتا شماره رفرنس انگلیسی خورده (رفرنس 6 و 4) دو رفرنس 8 و 9 رو که اومدم وارد کنم دوباره رفرنس سه خورد انگار اصلا رفرنس های قبلی که فارسی در متن شماره گذاری خورده بود رو نشناخته بود وفقط همون رفرنس 6 و 4 که شماره انگلیسی خورد رو شناخت . ممنون میشم در این مورد راهنمایی بفرمایید و
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از فایل بلوپرینت چیست؟
  95. سلام ، من استایل مجله مورد نظرم رو میگذارم و update رو میزنم ولی استایل رفرنس عوض نمیشه! مشکل از کجاس؟
    مرسی
    • پاسخ:

      سلام
      اگر فقط در مورد استایل مجله مورد نظر این ایراد وجود دارد پس ظاهرا استایل مشکل دارد.
  96. سلام
    من تا حالا 148 تا رفرنس وارد کردم و مشکل جدی نداشتم اما الان برای وارد کردن رفرنس 149ی مشکل دارم که وقتی INSERTش میکنم و میام تو قسمت منابه جلوی اون فقط یک نقطه وارد میکنه نه کل رفرنس رو مشکل چیه؟ ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      در همه استایل ها این مشکل وجود دارد؟
  97. با سلام مجدد
    بله در صفحات ورد مختلف امتحان کردم ، رفرنس را درست وارد میکند ولی شماره ها نباید جابه جا کنه خودش .
    نمیدونم در قسمت استایل کدام گزینه انتخاب کنم که درست شه ؟
    • پاسخ:

      با انتخاب استایل Numbered، مراجع در درون متن بصورت شماره و در انتها به ترتیب استفاده در متن مرتب می شوند.
  98. سلام و خسته نباشین
    سپاسگذارم از جوابتون ،در نرم افزار اندنوت زمانی که در ورد رفرنس را انتخاب میکنم بعد از انکه رفرنس بعدی شماره گذاری میشود عددش با رفرنس قبلی جا به جا میشود، مثلا وقتی رفرنس یک رو شماره گذاری میکنم یک قرار میگیره ولی وقتی رفرنس دو هم شماره گذاری میشود ، رفرنس أولم شماره دو میگیرد! تو قسمت استایل باید کدام قسمت رو ویرایش کنم ؟
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از شماره گذاری چیست؟
      این مشکل در همه فایل های ورد وجود دارد؟
  99. با سلام وعرض ادب
    ببحشین اندتوت برای من ده تا بیشتر تو لایبری خودش اضافه نمیکنه.حتی دوباره نصبش کردم ولی بازم درست نمیشه واخطار limit refrence میده
    • پاسخ:

      سلام
      مشکل کرک دارد.
  100. سلام.من موقع وارد رفرنس زدن متوجه شدم که تعداد رفرنسهای زده شده در متن تا ۲۲ هست در حالیکه پایین صفحه فقط تا۱۷ هست. انگار ک بهم خورده
    لطفا راهنمایی کنید . برام سخته که دوباره رفرنس بزنم
    • پاسخ:

      سلام
      با تغییر استایل مشکل حل نمی شود؟
  101. سپنتا فروغی

    با سلام. در جواب مشکل دوستمان سهرابی: شما یک ورژن بالاتر از EndNote که الان روی کامپیوترتان هست نصب کنید. مثلا اگر ورژن شما X7.1 است به X7.2 ارتقا دهید نه اینکه از X7 بروید X8. همه مقالات برمی گردد نگران نباشید. اگ
  102. سپنتا فروغی

    با سلام، چند وقتی است که نرم افزار EndNote سراسر کشور دچار مشکل شده است، نه word شما مشکل دارد و نه سیستم کامپیوترتان
  103. وقتی اندنوت با روشهای بالا فعال نمیشود بدین صورت عمل کنید:
    Word options》 Trust center 》 Add-ins
    تیک این گزینه را بردارید:
    Disable all application Add-ins
  104. فقط همین فایل و جدول اینگونه است.
    حتی وقتی در فایلهای ورد دیگری هم کپی میکنم همین مشکل وجود دارد.
    وقتی تعداد سطرها به زیر 15 میارم مشکل حل میشه.
    ولی وقتی update میزنم دوباره خارج میشود.
    مننون
    • پاسخ:

      سلام
      تا کنون با چنین مشکلی برنخوردم. متاسفانه راهی برای حل آن سراغ ندارم.
      اگر مجددا جدول را بسازید همچنان این مشکل وجود دارد؟
  105. سلام. بعد از نصب endnote وقتی میخوام وارد word بشم میزنه متوقف شده است و باید endnote را غیرفعال کنید.وقتیم غیرفعال میکنم و وارد ورد میشم از داخل option و add-in که میخوام بشم کلا ورد قفل میکنه و مجبورم ctrl+alt+del بزنم تا ازش خارج بشم. الان من باید چیکار کنم. خیلی به این نرم افزار نیاز دارم.
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این مشکل را نمی دانم. اندنوت را یکبار پاک کنید و مجددا نصب کنید. اگر مشکل نشد نسخه دیگری از نرم افزار اندنوت را تست کنید شاید مشکلتان حل شود.
  106. سلام
    یک فایل ورد 2016 دارم که داخلش یک جدول با 8 ستون و حدود 150 تا سطره.
    یکی از این ستونها از بالا تا پایین باید رفرنس بخوره.
    وقتی رفرنس میزنم کلا از ورد خارج میشه.
    کارهایی که کردم و درست نشد :
    1- همونجوری که فرموده بودید instatnt formatting رو خانموش کردم، رفرنسا به جای عدد همونجوری که شما گفتید آمد ولی زمان آپدیت دوباره خارج میشه از ورد.
    2- تعداد سطرا رو خیلی کم کردم بازم نشد.
    3- حتی برای اولین رفرنس هم مشکل داره و خارج میشه.
    مننون
    مننون
    • پاسخ:

      سلام
      در جدول دیگر هم این مشکل وجود دارد؟ در فایل دیگر چطور؟
  107. با سلام مجدد
    وقتی کرک دوباره کپی پیست میکنم مجددا رفرنس رو با {gupt 2001} میاورد و با ریپیر مجدد مینویسد زمان استفاده شما به پایان رسیده هست و امکان اضافه نمودن رفرنس وجود ندارد.لطفا مقدور باشد راهنمایی بفرمایید چطور این مشکل را حل کنم
    لطفا مقدور باشد برای کرک جدید از شما کمک بگیرم
    • پاسخ:

      سلام
      برای هر نسخه ای از نرم افزار، کرک مجزایی وجود دارد. به همین منظور با توجه به نسخه نرم افزار در اینرنت جستجو کنید یا اینکه نسخه جدیدتر با کرک را دانلود کنید.
      موفق باشید.
  108. با سلام و احترام
    لطفا راهنمایی بفرملیید وقتی در رفرنس دهی با اندنون بعد از 10 رفرنس امکان اضافه نمودن رفرنس وجود ندارد و پیغام خطای reffrense limit has میدهد البته لازم به ذکر هست من یکبار که رفرنس را درست نمیاورد repaire کرده بودم.
    با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از کرک نرم افزار است.
  109. با سلام مجدد و خدا قوت
    واقعا از ایجاد همچین وبلاگی که راه حل مشکل دوستان را ارائه میدهند نهایت سپاسگزاری را دارم مشکل من کاملا حل شد. با ارزوی سربلندی و سلامتی برای همه دوستان علی الخصوص مسول سایت مربوطه
  110. با سلام و احترام. من با اندنوت که رفرنس را وارد میکنم با اینکه instant formatting on هست مجدد {gupa 2011#3} میاورد و پیام attempted to access unnamed file past its end میاورد و تبدیل به استاندارد صورت نمیگیرد
    لطفا مقدور باشد راهنمایی بفرمایید چطور این مشکل را حل کنم
    با ارزوی سربلندی و موفقیت
    • پاسخ:

      سلام
      روش گفته شده توسط یکی از کاربران (لینک) را بررسی نموده اید؟
  111. با سلام من وقتی مقاله رو در گوگل اسکولار سرچ میکنم و CIte میزنم و بعد گزینه ی endnoteرو میزنم رفرنس رو وارد کتابخانه ام نمیکند!چرا؟؟؟؟ورژن x7است
    • پاسخ:

      سلام
      در همه کتابخانه ها این مشکل وجود دارد؟ مقاله های دیگر چطور؟ خطایی ظاهر نمی شود؟
  112. سلام خسته نباشید، وقتی رفرنسی رو با اندنوت وارد میکنم بعد که گزینه سیو رو میخوام بزنم بزنامه ورد ریست میشه. یک دور هم اند نوت رو پاک کردم مجددا نصب کردم
    • پاسخ:

      سلام
      در همه فایل ها این مشکل وجود دارد؟
  113. باسلام تب اندنوت در ورد لب تاب من وجود داره ولی ابزارش به صورت کم رنگ وغیر فعال هستن چطور این مشکل رو برطرف کنم
    ممنون میشم
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از کرک نرم افزار است.
  114. با سلام
    رفرنس های من به این شکل ثبت میشن {Grover, 2011 #25}.تصاویر 1 و 2 رو هم چک کردم اما instant formatting من off هست و مشکل اونجوری حل نشد. چکار باید بکنم.
    ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      دکمه مورد نظر باید On باشد.
  115. سلام
    دمتتتتتت گرم
    کلی وقت گداشته بودم Endnote همه رفرنس هامو مرتب کردم که موقع رفرنس زنی راحت باشم حالا که میخواستم ازش استفاده کنم چرت و پرت وارد میکرد!!!!
    اگه بدونی چقدر ناراحت بودم
    خیلی خوب بود مرسی
  116. سلام. سایتتون عالی عالی عالی عالی عالی. ممنونم ممنونم زززززیییییییی
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از تب insert citation چیست؟ آیا منظورتان دکمه insert citation در تب اندنوت است؟ یا کلا تب اندنوت غیرفعال است؟ راه حل مشکل دوم در مطلب بالا توضیح داده شده است.
  117. سلام خسته نباشید من اندنوت ورژن x9 را نصب کردم برنامه به نرم افزار ورد وصل میشه ولی تب insert citation خاموشه، در ضمن وقتی به اینترنت وصل میشم برنامه کرک رو تقلبی شناسایی میکنه چه کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      درون نرم افزار اندنوت نیز این بخش غیرفعال است؟ نسخه دیگری را تست کرده اید؟
  118. سلام. دستتون درد نکنه. خدا خیرتون بده خیلی وقت بود درگیر بودم و هیچکس بلد نبود. البته علامت // رو قبول نکرد ولی رو زدم قبول کرد.
    جسارتا: دوستی هم که می گفتن issu رو وارد نمیکنه تو رفرنس (بیتا خانوم) تو همون اندنوت برن تو قسمت Edit-output styles-open style manager-Edit-templates- فرمت Issue دار رو انتخاب کنه. البته من جسارت کردم برای توضیحاتی که دادم
    بازم ممنون
  119. باسلام بنده در ابتدای کاربا نرم افزار اندنوت متوجه شدم که تمام رفرنس ها با ذکر vo,l, issue وارد می شود ولی اخیرا متوجه شدم شماره issue در رفرنس نوشته نمی شود با اینکه آنرا در اندنوت وارد کردم.خیلی ممنون می شوم پاسخ دهید
    • پاسخ:

      سلام
      از استایلی استفاده کرده اید که در آن Issue نباشد؟
  120. سلام. وقت بخیر. ببخشید من نمیتونم با نرم افزار اندنوت رفرنس وارد کنم.قسمت insert citationغیرفعال بود با راهنمایی سایت شما فعالش کردم اما همچنان نمیتونم رفرنس وارد کنم این پیام نمایش میده invalid class string
    • پاسخ:

      سلام
      اگر نسخه ای دیگر از اندنوت (ترجیحا جدیدتر) دارید آنرا نیز تست کنید احتمالا مشکل حل شود.
      اگر نسخه ای دیگر ندارید در سایت اندنوت (لینک ۱ و لینک ۲) برای مشکل شما روش هایی ارائه شده است که نیاز به تغییر در تنظیمات رجیستری دارید که استفاده از آن با مسئولیت خودتان است.
      موفق باشید.
  121. سلام. وقتتون بخیر. عذر میخوام من اندنوت x8و ورد 2013 دارم. جدیدا وقتی میخوام رفرنس بدم ی پنجره ای باز میشه که نوشته Endnote X8 select matching refrence که باید ignore all رو بزنم تا بتونم رفرنس بدم. چیکار کنم این پنجره نیاد.
    سوال دومم اینه ک وقتی که از اندنوت خارج میشیم چیکار کنیم دوباره بشه وارد شد (یعنی وقتی اندنوت رو تو ی ورد غیرفعال میکنیم که بتونیم ی تغییراتی رو دستی اعمال کنیم بعدش بخواهیم دوباره فعال شه چیکار باید بکنیم؟)
    • پاسخ:

      سلام
      پاسخ سوال اول شما در سایت اندنوت داده شده است. برای حل مشکل گفته شده در تنظمات اندنوت علامت های بخش temporary citation delimiters را به // و \\ تغییر دهید.
      سوال دوم شما نامفهوم است!
    • پاسخ:

      سلام
      بر اساس راهنمایی های سایت اندنوت این مشکل برای برخی از کاربران زمانی که نرم افزار Mendeley را نصب کرده بودند ایجاد شد. شما هم این نرم افزار را نصب کرده اید؟
  122. سلام وقتی میخوام رفرنس دهی کنم این جوری رفرنس میده {Bard, 1976 #53}
    ولی میخوام به صورت عددی باشه.مشکل از کجاست؟
    تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      شاید گزینه آپدیت لحظه ای غیرفعال شده باشد (تصاویر اول و دوم در متن بالا). 
      موفق باشید.
  123. سلام خسته نباشید .
    من با اند نوتم کار میکردم و همه رفرنس هانو وارد میکردم اما الان نمیدونم چرا غیر فعال شده .یعنی مثلا رفرنسامو ک جا ب جا میکنم . ترتیب اعداد آپدیت نمیشه و تغییری نمیکنه . میشه من رو راهنمایی بفرمایید! پیشاپیش سپاسگذارم
    • پاسخ:

      سلام
      شاید گزینه آپدیت لحظه ای غیرفعال شده باشد (تصاویر اول و دوم در متن بالا).
  124. سلام ممنون از مطالب خوبتون
    من نمیدونم چرا وقتی رفرنس از اندنوت به ورد اضافه میکنم پیغام میده
    can not edite rangr
    باید چی کار کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      لطفا پیغام را به صورت صحیح و کامل تایپ کنید.
  125. سلام
    من برنامه Endnot رو روی ورد نصب کرده بودم ولی الان ورژن 8 رو نصب کردم و میخوام به ورد اضافه کنم قسمت add Ins هنگ میکنه و اصلا جواب نمیده.ممنونم از راهنمایهاتون
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعی ندارم.
  126. با سلام .من با اند نوت 7 کار می کردم .بعد ا به 8 تغییر دادم .متوجه شدم با وجودیکه سبک کار نویسند وسال است بعدا به شکل ذیل تغییر کرده{Boger, 2004 #7} همه منابع با این صورت ظاهر می شوند. ومهتر اینکه این منابع وارد لیست منابع مقاله نمی شوند ودارای لینگ هم نیستد.مجددا کلیه ورژن 8 و7 را حذف کردم و اند نوت 7 جدید نصب کرده ام ولی مشکل حل نشده است .ار راهنمائی شما متشکرم
    • پاسخ:

      سلام
      شاید گزینه آپدیت لحظه ای غیرفعال شده باشد (تصاویر اول و دوم در متن بالا).
  127. با سلام هنگام انتقال رفرنس از اند نوت تحت وب خطای زیر را نشان میدهد اتصال اینترنت مشکل نداره راه حل چیه ؟
    cite while you write could not connect to endnote.
    this may be due to a temporary internet or server error. please try again.
    • پاسخ:

      سلام
      قبلا این مشکل را نداشتید؟ در همه فایل های ورد این مشکل وجود دارد؟
      در سایت نرم افزار اندنوت روش هایی برای حل این مشکل گفته شده است.
      موفق باشید.
  128. سلام
    وقتی اند نوت را نصب میکنم وردم بالا نمیاد و اگر هم باز بشه پیغام بسته شدن میاد. ویندوز7 افیس 2013
    • پاسخ:

      سلام
      نسخه دیگر اندنوت را بررسی کرده اید؟
  129. یک دنیا ممنونم از راهنمایی خوبتان..... خیلی استرس پیدا کرده بودم ولی به لطف راهگشایی مطلب شما، مشکل اند نوتم برطرف شد.....
  130. با سلام و احترام
    نرم افزار من در هنگام اپدیت کردن هنگ می کنه و برای حل این مشکل لطفا راهنمایی بفرمایید
    • پاسخ:

      سلام
      اگر اینکار پس از وارد کردن مرجع اتفاق می افتد روش حل مشکل اول را مطالعه کنید.
      موفق باشید.
  131. سلام
    من ابتدا که اند نوت را نصب کردم به صورت خودکار تب اند نوت در ورد ظاهر شد و تا همین چند روز قبل وجود داشت اما حالا این تب ناپدید شده و باید مسیر های ذکر شده در بالا را بروم تا ظاهر بشه . با بسته شدن ورد و دوباره باز کردن باید دوباره همین کار را انجام بدم تا ظاهر بشه . حالا چگونه میتوان این تب اند نوت را مثل قبل به صورت دائمی در تب ورد قرار داد تا هر با با باز کردن ورد این مسیر را ادامه ندهم.
    با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      از چه ویندوزی استفاده می کنید؟
  132. آقا خیلی خیلی ممنون. یک ماهه درگیر مشکل اول بودم. چندین بار برنامه را حذف و بعد نصب کردم گفتم شاید حل بشه ولی نشد. دیگه مونده بودم چی کار کنم. فکر کردم فایل پایان نامه ام خراب شده!
    مطلب شما رو خوندم سه سوته مشکل حل شد.
    یک نکته فکر کنم تعداد رفرنس ها از 100 تا بیشتر بشه بطور اتوماتیک instant formmating میره روی off. چون من چیزی رو دست نزده بودم که به اون شکل رفرنس ها رو می نوشت.
  133. با سلام
    تب اندنوت در ورد من حذف شد هرکاری کردم موفق نشدم برش گردونم حتی آفیس رو هم حذف و دوباره نصب کردم ولی فایده نداشت ممنون میشم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      سلام
      راهنمایی گفته شده در مطلب فوق را انجام داده اید؟
  134. سلام..ممنون از مطالب خوبتون. چندین ساله از این مطلبتون استفاده میکنم..هر بار اندنوتم ناپدید میشه میام اینجا..و وقتی درست میشه میگم خدا خیرش بده :)
  135. سلام
    عذر میخوام چرا من رفرنس جدید که اضافه میکنم اعمال نمیشه و عدد رفرنس های قبل میخوره؟ آپدیتم فایده نداره
    • پاسخ:

      سلام
      در همه فایل ها این مشکل وجود دارد؟
  136. محمد وظیفه شعاع

    سلام با تشکر مطالب خوبتون
    من آفیس رو پاک و دوباره نصب کرده بودم به همی دلیل اندنوت رو برام نمی آورد توی کنترل پنل دو باره اند نوت ر repair کردم و کرک مجدد بدون این که مراجعم از بین بره با و مچ شد شاید این مشک برا دوستان هم افتاده باشه و برای جلگیری از حذف اطلاعات این پیشنهاد رو براشون دارم اگر مکنه به راه حلاتون اضافه کنید
  137. با سلام
    من قبلا reference manager رو داشتم.الان اونو پاک کردم و end note رو نصب کردم.ولی وقتی وارد word میشم میگه برنامه مشکل داره و بسته میشه.چیکار باید بکنم؟؟
    word 2016 هستش
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از کرک یا خود نرم افزار اندنونت است.
  138. با سلام و احترام
    اندنوت بنده به همراه افیس موثع نصب ویندوز پاک شده
    مقدار زیادی رقرنس به پژوهش خود داده بودم
    لایبرری اندنوت هم به همراه نصب ویندوز پاک شده
    تمام رفرنس ها رو دوباره ایجاد کردم تو ورژن جدید
    الان برای تغییر به رفرنس های قبلی فایل ورد پژوهشم چیکار باید انجام بدم؟
    • پاسخ:

      سلام
      متوجه سوال شما در خط آخر نشدم!
  139. سلام..ورد من 2010 و اندنوتx8 هست . توی سیستم دیگه با اینا راحت کار میکردم . ولی در این سیستمم بعد از نصب اندنوت قسمت مربوط بهش داخل ورد نمیاد و وقتی میخوام از قسمت ورد آپشن add ins را انتخاب کنم سیستمم هنگ میکنه...خواهش میکنم کمکم کنید
    • پاسخ:

      سلام
      در سایت مایکروسافت در پاسخ به سوال شما گفته شده که به احتمال زیاد مشکل از نسخه قدیمی اینترنت اکسپلورر است باید آن را آپدیت کنید.
      موفق باشید.
  140. پیرو پیام قبلیم، از روش گفته شده در اینجا هم خواستم استفاده کنم اما... در قسمت manage/word action وقتی می خوام فایل گفته شده رو اضافه کنم میبینم چنین فایلی در اند نوت من موجود نیست.
  141. سلام. در اندنوت من تب
    Tools/cite while you write (CWYW)
    غیرفعاله. چطور می تونم فعالش کنم.
    از طرفی توی ورد هم تب اندنوت اضافه نمیشه. از قسمت adds-in هم اضافه کردم بازم نشد... ممنون میشم راهنماییم کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      برنامه را کرک کرده اید؟ اگر اینکار را کرده اید شاید کرک آن خراب شده است.
  142. سلام
    من تب refrence ام د ربرنامه اند نوت غیر فعال شده همینطور تب edit
    چجوری مشکلمو حل کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      برنامه را کرک کرده اید؟ اگر اینکار را کرده اید شاید کرک آن خراب شده است.
  143. سلام مشکل من اینه که بعد از نصب اندنونت همون اولش که میگه select reference library کتاب مورد نظرم رو که انتخاب میکنم اپن میزنم error میده بسته میشه باید چیکار کنم؟ اگه زود جواب بدید خیلی ممنون میشم ازتون
    • پاسخ:

      سلام
      برنامه را کرک کرده اید؟ اگر اینکار را کرده اید شاید کرک آن خراب شده است.
  144. سلام. من رفرنس هامو دادم و اکوی هستن.فقط مشکلم اینه که شماره رفرنس رو فارسی نوشته مثلا
    1(عدد را به فارسی نوشته). meditov k. et al
    برای حل این مشکل باید چکار کنم
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه راه حلی برای این مشکل سراغ ندارم.
  145. با سلام
    وقتی منابعم را وارد میکنم به جای اعداد اسم نویسنده را میاره( با اینکه استایل ونکوور را انتخاب کردم) در آخر متن هم اصلا مشخصات مقاله را نمیاره.
    قبلا هم چند نفر پرسیدن جوابی برا این موضوع ندیدم ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      سلام
      یک نمونه از مراجعی که در متن نمایش داده می شود را ذکر کنید. اگر به صورت {Trigiano 2008#30920} است روش حل مشکلتان را می توانید در مشکل اول پیدا کنید.
  146. سلام و عرض ادب
    وقت بخیر
    اخیرا در رفرنس دهی با اندنوت دچار مشکل شدم
    وقتی که یک رفرنس جدید اضافه می کنم به طور کامل همه ی رفنسارو دوباره کپی میکنه و مینویسه یعنی مثلا اگه 10 تا رفرنس یه مقاله داشته و من یک رفرنس دیگه اضافه کنم 1 تا 10 رفرنس که از قبل بوده دو باره 1 تا 11 اضافه میکنه و اگر یک رفرنس دیگه اضافه کنم 1 تا 12 و ...
    نمی دونم مشکلش چیه لطفا راهنماییم کنید
  147. پاسخ: ۳۱ تیر ۹۶، ۱۸:۱۴
    سلام
    برای هر تعداد مرجع این مشکل وجود دارد؟ مثلا 20 تا یا 30 تا؟
    در همه فایل‌ها این مشکل وجود دارد؟
    از سالم بودن کرک نرم‌‌افزار اندنوت مطمئن هستید؟
    برگرفته شده از pctarfand.ir::
    با سلام مجدد. بله برای هر تعدادی و در همه ی فایل ها. البته اگر رفرنس دهی به صورت منقطع انجام شود اما اگر پیش از بستن ورد تمام رفرنس گذاری ها انجام شود درست عمل می کند.
    سالم بودن کرک چگونه مشخص می شود؟
    با تشکر از وقتی که می گذارید
    • پاسخ:

      سلام
      اگر گزینه Activate EndNote در منوی Help فعال باشد یعنی کرک مشکل پیدا کرده است.
  148. با سلام
    خسته نباشید، مطالبی ک گذاشتین خیلی ب دردم خورد، سپاسگذارم و خدا بهتون خیر بده
  149. سلام و عرض خسته نباشید
    مشکلی که اندنوت من داره اینه که اگر ادامه رفرنس دهی را به بعد از بستن فایل ورد موکول کنم تمام رفرنس ها دوباره از شماره 1 شروع می شود.
    فرض بفرمائید مثلا الان 10 تا رفرنس وارد کردم و بعد فایل ورد را ذخیره کردم ، مجددا که روز بعد برای ادامه رفرنس دهی ورد مذکور را باز می کنم رفرنس دهی از شماره 1 شروع میشه. با آپدیت هم تغییری نکرد.
    • پاسخ:

      سلام
      برای هر تعداد مرجع این مشکل وجود دارد؟ مثلا 20 تا یا 30 تا؟
      در همه فایل‌ها این مشکل وجود دارد؟
      از سالم بودن کرک نرم‌‌افزار اندنوت مطمئن هستید؟
  150. با سلام، چطور میتوانم تنظیمات ورد را تغییر دهم که همراه با باز شدن ورد برنامه اند نوت نیز در سیستم باز شود؟ با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      پس از کلیک روی گزینه preferences در تب EndNote، در پنجره باز شده (تصویر) گزینه "Open EndNote when starting Word" را تیک بزنید.
      موفق باشید.
  151. 75 رفرنس دارم که در پایین متن ثبت شده و مرتب است .وسط متنم رفرنس میدم از همون 75 پنج رفرنس قبلی اند نوت شماره 3 میده و7 رفنس از 1 تا7 به انتهای رفرنسهای من اضافه میکند .با تشکر از راهنمایی شما
    • پاسخ:

      سلام
      مورد شما خیلی عجیب هست.
      اگر کل متن را درون یک فایل دیگر ورد کپی کنید آیا همچنان این مشکل وجود دارد؟
  152. با سلام
    وقتی منابعم را وارد میکنم به جای اعداد اسم نویسنده را میاره( با اینکه استایل ونکوور را انتخاب کردم) در آخر متن هم اصلا مشخصات مقاله را نمیاره. الیته در اسناد دیگه ام این مشکل وجود نداره.
    باید چکار کنم الان؟
    برگرفته شده از pctarfand.ir
    • پاسخ:

      سلام
      اگر از استایل دیگر هم استفاده کنید این مشکل وجود دارد؟
  153. من حدود 126 تا رفرنس وارد ایند نوت کردم اما الان که باز کردم فقط 10 تا از رفرنسامو میاره لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا کرک نرم‌افزار اندنوت غیرفعال شده است. بررسی کنید.
  154. سلام خسته نباشید
    مشکلی که دارم این هست که تمام منابعم رو با اندنوت وارد کردم، اما وقتی فایل وورد رو به پی دی اف تبدیل میکنم که و روی هر مرجعی کلیک میکنم به رفرنس مورد نظرم منو انتقال نمیده.

    ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      سلام
      برای اینکار مراحل گفته شده در این سایت را انجام دهید.
      موفق باشید.
  155. با سلام
    در نرم افزار بنده ابتدا پیغام خطای Attempted to access an unnamed file past its end در هنگام مرجع دهی نشان داده می شد که مانع از مرجع دهی میشد. برای رفع این مشکل که دلیل آن عدم نصب درست نرم افزار می باشد بنده به بخش uninstall or change program در کامپیوتر رفتم و نرم افزار endnote را انتخاب کردم و سپس روی گزینه repair کلیک کردم و سپس مشکل رفع شد. به نظر من اگر مشکل حل نشود بهتر است نرم افزار را دوباره نصب کنیم. اگر نرم افزار درست نصب شود در این صورت باید ایکون پوشه های library بصورت یک برگه کاغذ شود نه صرفا یک برگه سفید رنگ.
  156. سلام
    زمان رفرنس دهی در ورد، این ارور را میدهد:
    Attempted to access an unnamed file past its end.
    ویندوز 10 ورد 2016 و اندنوت x7 دارم،
    مشکل از کجاست؟؟
  157. سلام.
    نیو رفرنس اندنوت وسط رفرنس نویسی غیر فعال شده و دیگه نمیشد رفرنس جدید اضافه کرد .دانلود به روز رسانی وسط کار قطع میشد،گفتم کلا پاک کنم برنامه رو حالا هم دوباره میخوام نصب کنم دیگه نصب نمیشه
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در مورد مشکلات نصب اندنونت اطلاعی ندارم.
  158. با سلام

    من یک ماه پیش اندنوت را نصب کردم امروز ایکس بای شد پایان نامه م رفته رو هوا تورو خدا کمک کنید باید چیکار کنم؟

    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از ایکس بای چیه؟
  159. با سلام و خسته نباشید.
    من با نرم افزار اندنوت رفرنس دادم. اما وقتی میخواهم نوع استایلو تغییر بدم تغییر نمی کنه و کنار همون استایل قبلی میشینه [1][1][1] و همین طور تکرار میشه و وقتی روش کلیک می کنم به طور غیر فعاله یعنی قبلا که روش کلیک می کردم آبی میشد ولی الان نه مثه بقیه وورده. ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه با چنین مشکلی تا کنون برنخوردم در اینترنت هم چیزی پیدا نکردم. تنها پیشنهاد من حذف اندنوت و نصب مجدد آن است.
      موفق باشید.
  160. خدا خیرتون بده. من اولین روش رو برا فعال کردن اند نوت رفتم جواب نداد. اما دومین روش جواب داد...
  161. با سلام . تب insert citation من در اندنوت خاموش است و نمی توانم رفرنس را وارد کنم.. لطفا راهنمایی کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      آیا تب اندنوت در ورد وجود دارد؟
  162. با سلام و خسته نباشید
    مشکل من این است که هنگام رفرنس دهی ترتیب شماره ها درست نیست
    بدین معنی که اگر دو رفرنس به یک متن بدم به جای حالت (2و1) که مدنظر من است از حالت (1و2) استفاده میکند
    هرچه قدر گشتم پیدا نکردم جوابشو
    ممنون میشم کمک کنید
    تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      با استفاده از نرم‏‏‌افزار اندنوت ترتیب مراجع در متن فارسی از راست به چپ است و تا جایی که من اطلاع دارم چاره‌ای وجود ندارد.
  163. سلام من بیش از 1000 تا مقاله توی اندنوتم دارم ولی حالا ارور میده که your endnote  library is currupted ....
    در ضمن محل ذخیره فایلم توی مای داکیومنت هستش و درایو سی هم پره جا نداره آیا ممکنه علتش این باشه چه کار کنم که فایلم درست شه ؟خیییلی زحمت کشیدم براش
  164. من برای رفرنس دهی مشکلی پیدا کردم خواهشمند است راهنمایی بفرمایید چیکار کنم.
    در فایل ها رفرنس دهی بدون هیچ مشکلی انجام میشه، اما در جدول وقتی به یک منبع رفرنس دادم برای بار دوم که می خواهم رفرنس دهم، خطا میده و کلا فایل وورد بسته میشه.
    لطفا راهنمایی کنید که چطور این مشکل رو برطرف کنم
    • پاسخ:

      سلام
      فقط در یک فایل این مشکل وجود دارد؟
  165. سلام وققتون بخیر
    من ی مشکلی دارم این است که وقتی رفرنس جدید اضافه می کنم رفرنس با قبلی جابجا می شود
    رفرنس 23 با 24 که اخرین رفرنس است ، جابجا می شود.
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه دلیل این مشکل را نمی‌دانم.
  166. سلام
    من اول موقع رفرنس نویسی استایل رو روی ونکور گذاشته بودم و بعد طبق متد مجله به اسم تاریخ تغییر دادم ولی الان به مشکل برخوردم رفرنس انتها رو به هم ریخته و فقط نویسنده اول روبصورت فامیل اسم میاره بقیه نویسنده  ها رو بصورت اسم  فامیل میچینه! و  در متن هم اگر متنی چند نویسنده دارد فامیل دو نویسنده اول رو میاره ( نه فقط نویسنده اول ) چجوری قابل اصلاح
    • پاسخ:

      سلام
      ساختار برخی از استایل‌ها همین طور است.
    • پاسخ:

      متاسفانه برای این پیام شما هیچ راهی ذکر نشده است.
      برای پیامی مشابه در این سایت یک روش گفته شده است.
    • پاسخ:

      سلام
      من تاکنون با چنین مشکل مواجه نشدم. پیغام شما را هم در گوگل جستجو کردم مورد مشابه پیدا نشد. مطمئن هستید پیغام را درست نوشتید؟
  167. سلام من مجددا دچار مشکل شدم:(

    وقتی منابعم را وارد میکنم به جای اعداد اسم نویسنده را میاره( با اینکه استایل ونکوور را انتخاب کردم) در آخر متن هم اصلا مشخصات مقاله را نمیاره

    باید چکار کنم الان؟

    ممنونم

  168.  با سلام
    مشکلی که پیدا کرد اینه که وقتی می خوام مجددا به یک عبارت رفرنس بدم خطای "the rang can not to be detect" میاد . چطوری مشکل حل کنم
     خیلی ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      مطمئن هستید که پیغام را درست نوشته‌اید؟
  169. بله مطمینم
    در حال دومین ویرایش فصلای پایان نامه هستم
    ی قسمتی از متن رو حذف میکنم مثلا رفرنس 37 کلاحذف میشه 44 جایگزینش میشه بقیه هم جابجا میشن و کل منابع بهم میریزه
    تو نت هرچی سرچ کردم به نتیجه ای نرسیدم:(
    • پاسخ:

      متاسفانه من هم دلیل این مشکل ندارم.
  170. سلام
    لطفا میشه به منم کمک کنین
    وقتی قسمتی از متن پایان نامه رو حذف میکنم بعد آپدیت شدن اندنوت تمام منابع جابجا میشن.ینی متن از ی مقاله رفرنسش ی چیز دیگه میشه
    اندنوت و ورد رو چن بار دوباره نصب کردم.اندنوت ورژن 6 رو نصب کردم باز تغییری نکرد
    واقعا موندن چیکار کنم دیگه:(
    • پاسخ:

      سلام
      مطمئن هستید شماره هر مرجع را در مکان درست (ترجمه آن مقاله) درج کرده‌اید؟ تا کنون با چنین مشکلی برنخوردم.
  171. خیلی ممنون از راهنمایی نجات بخش شما، امیدوارم که در همه کارتان موفق باشید.
  172. واسه رفرنس دادن با اندونوت میخوام اولین رفرنسی که ذکر میشه شماره 1 داشته باشه.ولی اولیش شمارش 4 میشه.چون میاد رفرنسایی که بیشتر استفاده کردمو شماره 1 میده.ینی اول اولویتش برا شماره دادن استفاده بیشتر از رفرنسه بعد ترتیب ذکر کردنشون تو متن میشه بگین چطور حلش کنم خواهش میکنم خیلی لازم دارم
    • پاسخ:

      سلام
      از چه استایلی استفاده کرده‌اید؟
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا مشکل از کرک نرم‌افزار است.
  173. ولی من قبلا به اندنوت رفرنس اضافه میکردم چنین مشکلی وجود نداشت

    الان راه حل چیه؟

    • پاسخ:

      باید بسته به نسخه نرم‌افزار از کرک جدید استفاده کنید. یا پاک کنید و نسخه دیگری نصب کنید.
  174. با سلام

    مشکل من اینه که وقتی میخوام یه رفرنس جدید به رفرنس هاس موجود در اندنوت اضافه کنم این پیام خطا ظاهر میشه

    references limit has been reached.can not add more references to this database

    الان مشکل کجاست باید چکار کنم؟

    ممنونم

    • پاسخ:

      سلام
      فکر کنم مشکل از کرک باشد.
  175. سلام
     من وقتی در نرم افزار اند نت رای یک متن میخام از دو رفرنس استفاده کنم به این شکل درج میشه

    [1,2]

    اما میخام که به صورت جدا باشه یعنی

    [1][2]

    ممنون میشم اگر کسی بلده راهنماییم کنه

    • پاسخ:

      سلام
      باید بین دو مرجع فاصله باشد تا بصورت جداگانه نمایش داده شود. یعنی ابتدا مرجع ۱ را درج کنید و یک فاصله ایجاد کنید و سپس مرجع ۲ را درج کنید.
      موفق باشید.
  176. در پاسخ به دوستی که گفته بودن شماره رفرنس هاش فارسی میشه، منم همین مشکل رو داشتم، متن رو کپی کردم (فقط خود متن که شامل رفرنس ها نباشه) و در فایل ورد جدید پیست کردم مشکلم بر طرف شد.
    • پاسخ:

      سلام
      با تشکر
  177. با سلام
    من از اندنوت x6 و افیس 2013 و برای شماره دهی از numbered استفاده می کنم. چطور میتونم تو ورد منابع به رو به صورت کوچک به بزرگ از چپ به راست بنویسم؟ مثلا به جای [5،4] بخوام [4،5] باشه، با چپ چین و راست چین درست نمیشه. با تشکر
    • پاسخ:
      ۲۴ مرداد ۹۵، ۱۳:۲۰
      سلام
      چرا می‌خواهید اینکار را انجام دهید؟ فکر نکنم راه خودکار داشته باشد. باید بصورت دستی انجام دهید.
    سلام مجدد
    استادم گفته حتما باید اینطور باشه، چطور دستی وارد کنم؟ این کارو که میکنم رفرنس ها حذف میشن
    ممنون از لطفتون
    • پاسخ:

      برای اینکه مراجع با حذف شماره پاک نشوند باید آن‌ها را به متن معمولی (plain) تبدیل کنید. البته باید اینکار را در آخرین مرحله انجام دهید چون پس از آن دیگر امکان ویرایش مراجع از طریق نرم‌افزار اندنوت وجود ندارد و شماره مراجع درون متن و مراجع در انتهای فایل بصورت یک متن معمولی تبدیل می‌شوند و با هم لینک نیستند.

      برای اینکار به طریق زیر عمل نمایید:

      در محیط Word، به تب اندنوت بروید. روی convert citations and bibliography کلیک کرده و سپس روی convert to plain text کلیک کنید. پنجره‌ای باز می‌شود روی OK کلیک نمایید و فایل جدید را که دارای مراجعی است که دیگر نمی‌توان با اندنوت آن‌ها را تغییر داد، با اسمی جدید ذخیره کنید. حال می‌توانید شماره‌ها را اصلاح کنید.

      موفق باشید.

  178. سلام. من نمیدونم چرا تمام شماره رفرنس های انگلیسی رو فارسی می زنه اندنوتم. من آخرین ورژن x7 هستم. گزینه number در کامپیوترم روی context هست. یعنی باید در متن انگلیسی، انگلیسی بزنه و در فارسی، فارسی. 
    مشکل دومم اینه که منابع فارسی را در سبک ونکور رو افتضاح نشون میده!! آیا راهی هست که این مشکل حل بشه. مثلا اسم و فامیل رو این جوری نشون میده
    الله فر, محمد حز در حالیکه اسم ها این بودن: فتاحی، رحمت الله و حسن زاده، محمد.
    علائم نگارشی مثل ؛ (نقطه ویرگول) رو در متن فارسی به انگلیسی و برعکس میذاره (;)
    یعنی می نویسه 1385;9
    به جای 1385؛ 9
    (البته اعداد رو به فارسی نشون میده ولی توی سایت شما انگلیسی شدن)
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه کاربران ایرانی به علت دو زبانه بودن مشکلات متعددی با نرم افزار اندنوت دارند که روش مشخص برای حل آن‌ها وجود ندارد. گاهی با تغییر استایل مشکل حل می‌شود گاهی هم حل نمی‌شود.
      مثلا برای من گاهی پیش میاید که مراجع در انتهای یک متن انگلیسی از راست به چپ نمایش داده می‌شوند. تنها راهی که من سراغ دارم این است که کل متن را درون نوت پد پیست می‌کنم تا همه فرمت‌های متن حذف شود. سپس دوباره متن را از نوت پد درون یک فایل ورد جدید پیست می‌کنم و مراجع را دوباره بدون هیچ مشکلی درج می‌کنم. شما هم این روش را امتحان کنید شاید مشکل اول شما حل شود.
      اندنوت با مراجع فارسی خیلی سازگاری ندارد و مشکلات زیادی وجود دارد. متاسفانه راهی برای حل مشکل شما سراغ ندارم.
      موفق باشید.
  179. با سلام
    من از اند نوت x6 و افیس 2013 و برای شماره دهی از numbered استفاده می کنم. چطور میتونم تو ورد منابع به رو به صورت کوچک به بزرگ از چپ به راست بنویسم؟ مثلا به جای [5،4] بخوام [4،5] باشه، با چپ چین و راست چین درست نمیشه. با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      چرا می‌خواهید اینکار را انجام دهید؟ فکر نکنم راه خودکار داشته باشد. باید بصورت دستی انجام دهید.
  180. سلام. شاید مشکل من خیلی پیش پا افتاده باشه ولی نتونستم حلش کنم. زمانی که در متن پایان نامه در حال رفرانس دهی هستم عدد رفرنس گاهی انگلیسی درج میشه. زبان صفحه فارسی هست و سایر اعداد هم فارسی درج میشه.
    • پاسخ:

      سلام
      استفاده از نرم افزار اندنوت در متون فارسی دارای تعدادی مشکل است که راه حل اساسی برای آن وجود ندارد. استایل اندنوت را تغییر دهید شاید مشکل حل شود.
      موفق باشید.
  181. سلام و ادب
    لطفا اگه میتونید منو راهنمایی کنید
    وقتی برنامه رو باز میکنم فقط یه صفحه خاکستری رنگ دارم. مشکل چی میتونه باشه...تو روند نصب اشکالی بوده؟
    • پاسخ:

      سلام
      وقتی برای اولین بار نرم‌افزار را باز می‌کنید فقط منوی بالای نرم‌افزار فعال و قابل انتخاب است.
      آیا برای شما این طور است؟
  182. با سلام و احترام
    مشکلی که من با اندنوت دارم اینه که وقتی یه رفرنس رو وارد میکنم بعد از اینزرت یه صفحه با عنوان زیر باز میشه
    select maching reference
    که من باید بزنم ignor all تا رفرنس رو وارد کنه. قبلا اصلا اینطوری نمیشد. دیروز اتفاقی یه تنظیم رو دست زدم ولی نمیدونم کجا بوده و حالا نمیدونم باید چکار کنم تا این مشکل حل بشه و دیگه این صفحه رو هنگام رفرنس دهی نبینم. اگه بتونید منو راهنمایی کنید بسیار سپاسگزار خواهم بود.
    با سپاس فراوان
    • پاسخ:

      سلام
      این اتفاق ممکن است به دلایل زیادی بیافتد. راه اول این است که کل متن را کپی بگیرید و در فایل جدید دیگری پیست کنید شاید مشکل حل شود.
      در سایت اندنوت یکی از کاربران گفته است که این اتفاق به دلیل استفاده از کروشه در متن بوده که پس از حذف آن مشکل حل شده است.
      راهنمایی‌های دیگری نیز در سایت اندنوت و در اینجا شده است.
      موفق باشید.
  183. سلام 
    من میخوام به روش apa رفرنس بدم. استایل اندنت همین هست ولی طبق این روش باید اولین بار رفرنس در متن به صورت اسامی کامل نویسندگان باشه ولی اندنت این کارو نمیکنه. باید چی کار کنم؟  
    • پاسخ:

      سلام
      در سیستم من استایل APA وجود ندارد، آیا منظورتان از APA استایل‌های APA 5th و APA 6th است؟
  184. با سلام. دستتون درد نکنه .چند روز بود اند نوت من مشکل پیدا کرده بود. با راه حل شما درست شد
  185. سلام
    خدا خیرتون بده که واقعا نمونه ندارید (تک هستید)
    مشکل من اینه که وقتی منابع را وارد ورد می کنم در بعضی از موارد با اینکه در خود اندنوت درسته ولی وقتی تو ورد می یارم شماره صفحش جا بجا می شه یا پرانتزها بد نشون داده می شه.
    مثلا اینطوری:194-200. یا 2)(1
    در صورتی که باید 200-194 باشه یا (2)1/
    همش هم چپ چینه
    باید چه کنم؟
    تازه وقتی بعد از اصلاح دستی ، آپدیت کنم دوباره همش بر می گرده به حال قبل.
    • پاسخ:

      سلام
      گاهی این مشکل پیش می‌آید که متاسفانه راه اساسی برای حل آن سراغ ندارم. با این وجود روش‌های زیر را بررسی کنید:
      ۱- استایل مراجع را در ورد تغییر دهید و دوباره به استایل اولیه برگردید.
      ۲- مراجع مشکل دار را از درون اندنوت پاک کنید و دوباره به ورد اضافه کنید.
      ۳- اگر هیچ کدام از روش‌های بالا جوابگو نبود در آخرین مرحله تغییرات را بصورت دستی اعمال کنید. البته بعد از آن نباید آپدیت کنید چون دوباره به حالت قبل برمی‌گردد.
      موفق باشید.
  186. با سلام
    من چند وقتیه با این برنامه دارم رفرنس دهی میکنم با استایل ونکووِر مِدیسِن، و مشکلی هم نداشتم ولی از امروز هرجا که رفرنس میخوام اینزِرت کنم به جای عدد با فرمت  {سال#اسم} رفرنس میده، استایلمم توی برنامه عوض نشده، میشه راهنمایی کنید لطفا؟
    • پاسخ:

      سلام
      این اتفاق به این دلیل است که Instant formatting در حالت off قرار دارد. پس از آپدیت کردن مطابق فرم استایل نمایش داده می‌شود. برای آشنایی با جزییات مطلب بالا (مشکل اول) را مطالعه کنید.
      موفق باشید.
  187. آقا واااااقعا ممنون. خدا خیرتون بده. من توی تایپ پایان نامه هر مشکلی داشته باشم ، راه حلش اینجا هست. تشکر مجدد مهندس
  188. سلام. از پاسخ قبلیتون خیلی ممنونم؛ ولی مشکل حل نشد. البته فهرست قبلی هم منابعش فقط در انتهای سند نمایش داده می شود ولی در قسمت manage and edit citation فقط منابه جدید نشان داده می شود. از کمکتون ممنونم.
  189. سلام. وقتی منابع جدید را به فایل قبلی اضافه می کنم آنها را در فهرستی جدا از نو شماره گذاری می کن. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید این مشکل برطرف شود.
    • پاسخ:

      سلام
      بررسی کنید اگر لیست منابع جدید را کات کرده و به دنبال لیست قبل پیست کنید، آیا پس از آپدیت، همچنان مشکل وجود دارد؟
  190. سلام.
    من یه مشکل پیدا کردم با اندنوت و اونم اینه که 10 تا از رفرنسهامو بیشتر نشون نمیده. یعنی قبلا 117 رفرنس داشتم و باهاشون رفرنس دهی کردم اما الان می نویسه showing 10 of 117 و اجازه امپورت کردن هم به من نمیده.
    ممنون میشم راهنمایی کنین منو.
    • پاسخ:

      سلام
      با توجه به توضیحات سایت اندنوت احتمالا به این دلیل است که اندنوت شما منقضی شده است.
      موفق باشید.
  191. با سلام خدمت شما سرور گرامی
    من میخوام موقع ارجاع داخل فایل ورد فارسی به اینصورت بیفتد مثلا
    (kiani et al. 2008) اما هرکاری میکنم نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      سلام
      استایل‌ها را تغییر داده‌اید؟

ارسال نظر

قبل از ارسال نظر به نکات زیر توجه کنید:

۱- با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت را ندارد، بنابراین هنگام ارسال نظر، گزینه "" را انتخاب نکنید. چون تنها راه پاسخگویی به آن از طریق ایمیل شما است که با توجه به مشغله کاری فرصت ارسال پاسخ از طریق ایمیل وجود ندارد.

۲- قبل از مطرح کردن سوالتان، مطلب فوق را با دقت مطالعه کنید. اگر پاسخ سوالتان را پیدا نکردید در سایت جستجو کنید، ممکن است در مطلب دیگر پاسخ سوالتان را پیدا کنید.

۳- تنها به سوالاتی پاسخ داده می‌شود که از نحوه حل آن‌ها اطلاع داشته باشم.

۴- نظراتی با مضمون زیر، صرفا تایید و نمایش داده می‌شود و به آن‌ها پاسخی داده نمی‌شود.

الف) در مورد پاسخ سوال شما اطلاعی نداشته باشم،

ب) پاسخ سوال شما در مطلب فوق وجود داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی