جستجو

ترفندهای کامپیوتری

حضرت علی (ع): «زَکوةُ العِلمِ نَشرُهُ؛ زکات علم نشر آن است».
وبلاگ "ترفندها" (سایت پی‌سی‌ترفند) برای عمل به این حدیث شریف و با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های مرتبط با رایانه در ۳۰ مهرماه ۱۳۹۱ ایجاد شده است. به امید آنکه مفید واقع شود.
🔵 کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام:
telegram.me/pctarfandir
🔵 ارتباط با ادمین:
telegram.me/pctarfand_admin

خلاصه آمار

تبليغات

پخش فایل‌های ضبط شده‌ توسط گیرنده دیجیتال (فرمت ts) با KMplayer

نرم افزار ویدئو

پخش فایل‌های ضبط شده‌ توسط گیرنده دیجیتال (فرمت ts) با KMplayer

حتماً برای شما پیش آمده است که یک برنامه تلویزیونی را با استفاده از گیرنده دیجیتال یا کارت TV ضبط کردید و برای پخش آن در کامپیوتر با مشکل بدون صدا بودن و یا صدای غیرواضح روبرو شده‌اید. در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا بتوانید این مشکل را حل کنید.

توجه: آموزش زیر تنها برای حل مشکل پخش فیلم‌های ضبط شده توسط گیرنده‌های دیجیتال داخل کشور می‌باشد و ممکن است برای سایر موارد جوابگو نباشد. متاسفانه برای حل مشکل پخش فیلم‌های ضبط شده به غیر از گیرنده‌های دیجیتال داخل کشور اطلاعی ندارم.

دلیل این مشکل از شرکت‌های سازنده سخت‌افزار تلویزیون و یا نرم‌افزار آن نیست بلکه به خاطر سیستم پخشی است که سازمان صدا و سیما انتخاب کرده که در آن تصویر و صدا از منبع‌های مختلف و فرمت‌های مختلف انتخاب شده که در هیچ جای دنیا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بی دردسرترین روش برای حل این مشکل استفاده از نرم افزار رایگان VLC Media Player می‌باشد. اما اگر می‌خواهید در نرم‌افزارهای دیگر بالاخص KMplayer این مشکل را حل کنید از روشی که در ادامه گفته شده است استفاده کنید.

روش حل این مشکل به صورت مرحله به مرحله است اگر در یک مرحله مشکلتان حل نشد مرحله بعد آن را انجام دهید.

مرحله ۱) حتما از نسخه به روز شده‌ی KMplayer استفاده کنید. با مراجعه به سایت KMplayer جدیدترین نسخه را دانلود و سپس نصب نمائید.

مرحله ۲) نصب کدک LAV Filters

می‌توانید جدیدترین نسخه کدک LAV Filters از سایت سازنده دانلود کنید و یا بطور مستقیم از طریق لینک زیر نسخه 0.61.2 (2014/04/08) این کدک را دانلود و سپس نصب کنید.

از این پس، فایل‌های ضبط شده را به راحتی می‌توانید در هر پلیری مانند Jet Audio, kmPlayer, ... همراه با صدا و کیفیت عالی مشاهده کنید.

مرحله ۳) اگر همچنان مشکل پا برجا است برنامه KMplayer را باز کنید و با زدن کلید "F2" وارد تنظیمات شوید. سپس وارد قسمت "کنترل فیلترها" (Filter Control) و سپس وارد "قسمت کننده" (Splitter) شوید، بخش MPEG-2 TS را بر روی System Default یا سایر گزینه‌ها تنظیم کنید.

مرحله ۴) اگر پس از تغییرات فوق همچنان مشکل صدا وجود دارد حالت Superspeed mode را بوسیله شرتکات Alt+F فعال کنید.

منبع:

digital1391.blogfa.com

forum.skyapps.ir

forums.kmplayer.com

 

برای مطلع شدن از جدیدترین مطالب سایت، کانال‌ پی‌سی‌ترفند در تلگرام را با آی‌دی pctarfandir@ دنبال کنید:

          

سوالات خود در زمینه ورد و اکسل و ... را می‌توانید از طریق ایمیل و تلگرام با ما مطرح کنید.

آدرس ایمیل: tarfandha.blog@gmail.com

آی‌دی تلگرام: pctarfand_admin@

نظرات (۱۴۶)

  1. با سلام تلوزیون من اسنوا است چند وقتی است که فیلمها را ضبط نمیکند میگه پی وی ار مشکل دارد همه کار کردم راه نیفتاد لطفا راهنمای ام کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      سلام
      در این زمینه اطلاعی ندارم.
    • پاسخ:

      سلام
      ان شاالله در آینده نزدیک کانال سایت در پیام رسان های داخلی نیز ساخته خواهد شد.
      با تشکر
  2. اگر هارد ایسترنال را به رسیور یا ست آپ باکس بزنی و 1000 بار هم فیلم ضبط کنی ، هیچ گونه مشکلی برای هاردت یا رسیورت یا ست آپ باکست ایجاد نمیشه و هارد دچار تغیر فرمت نمی شود !
    1397/2/30
    من کارم نرم افزار است !
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعی ندارم.
  3. با سلام فلش مموری برای نمایش فیلم از تلویزیون با چه فرمتی باید باشه؟ ntfs یا fat32 اگر بخواهیم برنامه زمانبندی نمایش فیلم در فلش ذخیره بشه چیکار باید بکنیم؟ امکان این هست که وقتی مایش فیلم را قطع میکنیم و تلیزیون را خاموش در شروع مجدد نمایش فیلم از نقطه قطع فیلم شروع بشه؟
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعی ندارم.
  4. داوود‌ محمدی

    سلام‌ من‌ از‌ یه‌ دیجیتال‌ ضبط‌ میکنم‌ و‌ میزنم‌ به‌ یه‌ دیجیتال‌ دیگه‌ نشون‌ نمیده‌ چه‌ کنم‌
  5. توجه ..توجه.....نمیخواستم بگم گفتم بزار بگم...هارد جانبی به هیچ وجه به تلوزیون یا دیجیتال وصل نکنید (وصل نکنید) تغییر فرمت میده اگه تغییر فرمت بده باید هارد کلهمی فرمت کنی تا درست شه..چندین بار اینکارو کنی اتفاق میفته
  6. سلام .دوستانی که به هر نحوی مشگل پخش تصویر یا صوت دارن به راحتی میشه فرمت ها رو تعقییر داد.البته یه کم دقت کنین خیلی خوبه.چند راه حل وجود داره .میشه از ریسیور یه فیلم کوتاه ضبط کنین بعد فلش معموری رو رو کامپیوتر یا موبایل کپی کنید وارد جزئیات فیلم بشین بعد مشخصات رزولشن و بیت صدا مشخص میشه که با ابعاد تلوزیون شما هم خوانی میکنه .من با موبایل فیلم دانلود میکنم بعد با نرم افزار تبدیل فرمت با همون موبایل فرمت رو تغییر میدم بعد کپی میکنم روی مموری یا فلش .اگه فلش هم در دسترس ندارید با یه مموری موبایل و رم ریدر کارتون راه میوفته.حتی با کابل شارژر یو اس بی هم میشه وصل شد.مثل باقلوا جواب میده من معمولا با فرمت vob,mpegانجام میدم.
  7. سلام خسته نباشید
    من از کامپیوتر فیلم یا سریال ریختم تو فلش بعد وقتی میزنم به دستگاه دیجیتال تصویر داره اما صدا نداره  تلویزیونم هم LGهستش درصورتی که مثلا سریال قهوه تلخ رو تو فلش بابا همون دستگاه دیجیتال میبینم هم صدا داره هم تصویر ولی مثلا سریال شبهای برره تصویر داره اما صدا نداره
    اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعی ندارم.
  8. متشکرم..کدک رو که نصب کردم مشکلم حل شد..حالا کی ام پلیر فیلمایی که با فلش از ست تاپ باکس ضبط کرده بودم رو با صدا پخش میکنه..فقط یه سوال..یک صفحه سفید رنگ هنگام پخش فیلم چسبیده به صفحه فیلم پیدا میشه..نمیشه این صفحه باز نشه؟ به خاظر کدک این صفحه باز میشه؟ لطفا راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      سلام
      تا کنون چنین مشکلی ندیده‌ام. یک عکس از آن برای من بفرستید.
  9. من با گیرنده دیجیتال فیلم ضبط کردم اما وبندوز مدیا پلیر هم باز نمیکنه.برای اون راهی هست؟
    • پاسخ:

      سلام
      نرم‌افزارهای دیگر مانند kmplayer و vlcplayer چطور؟
  10. سلام من تلویزیون هم خاموش کردم و بعد فلش رو در اوردم ولی باز تو کامپیوتر پیغام میده باید فرمت بشه فلش چه کار کنم Check Disk هم انجام دادم مشکلی نداشت
    • پاسخ:

      متاسفانه راه دیگری سراغ ندارم.
  11. سلام من تلویزیون سامسونگ دارم وقتی فیلم میریزم رو فلش  که از تلویزیون ببینم مشکلی نداره ولی وقتی برنامه ای رو از تلویزیون ضبط میکنم که بریزم رو کامپیوتر میگه باید فرمت بشه چه کار کنم فرمت فلش هم fat32 بودش کردم ntfs بازم مشکل برطرف نشد خواهشا راهنمایی کنید دقیق ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      با توجه به توضیحات این سایت شاید دلیل این اتفاق این باشد که در حالیکه تلویزیون روشن است فلش را جدا می‌کنید. بنابراین ابتدا تلویزیون را خاموش کنید و سپس فلش را جدا کنید.
      اگر همچنان مشکل وجود دارد توصیه شده است که با ابزار Check Disk فلش خود را چک کنید (راهنما).
      موفق باشید.
  12. سالام ببخشید من از گیرنده ی دیجیتال یه فیلم رو ضیظ کردم رو فلش بعد اون فلش رو میذارم تو یه تلوزیون دیگه  میگه با این فرمت پشتیبانی نمیکنه
    باید همین کار هایی که شما در سمت بالاگفتید انجام بدم  یا کار دیگه ای باید انجام بدم
    • پاسخ:

      سلام
      مشکل شما احتمالا به علت عدم پشتیبانی تلویزیون از فرمت باشد. ظاهرا راهی جز تغییر فرمت فایل نیست.
      موفق باشید.
  13. سلام داداش . من نرم افزار vlc دارم رو سیستمم ولی خب فیلمی که از ماهواره ضبط کردم رو باز نمیکنه هزار تا راه انجام دادم پسوندشو rename  کردم با نرم افزارایه قوی تبدل فرمت میخواستم تغییرش بدم اصن قبولش نمیکرد. چیکار کنم به نظرت ؟
    • پاسخ:

      سلام
      در مطلب فوق توضیح داده شد که متاسفانه برای حل مشکل پخش فیلم‌های ضبط شده به غیر از گیرنده‌های دیجیتال داخل کشور اطلاعی ندارم.
  14. سلام . kmplayer وقتی باز می شه می خواد بروز بشه و کد می خواد . کدش رو از کجا می تونم بگیرم ؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      kmplayer نرم‌افزار رایگانی است و برای بروز شدن نیازی به کد ندارد. آیا مطمئن هستید کد می‌خواهد؟
    • پاسخ:

      باید پسوند فیلم را عوض کنید.
  15. سلام فیلم هایی که از لب تاب روی فلش میریزم تلویزیون نشون نمیده در صورتیکه فیلمهای ضبط شده از ماهواره را هم تلویزیون نشون میده هم رسیور
    • پاسخ:

      سلام
      احتمالا به این علت است که گیرنده مورد نظرتان از پسوند فیلم‌هایی که روی فلش می‌ریزید پشتیبانی نمی‌کند.
  16. سلام
    من گیرنده ام مکسیدر هست ولی ضبط برنامه بعد از دو ساعت متوقف میشه
    مشکل کجاست؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      در مورد مشکلات ضبط اطلاعی ندارم.
      ممکن است به این علت باشد در حین ضبط فلش پر می‌شود یا ممکن است مشکل از فلش باشد یکبار فلش را فرمت کنید یا از فلش دیگری استفاده کنید.
      موفق باشید.
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعی ندارم.
  17. نیلوفر غلامی

    سلام هیچ اروری نمیده فقط فیلم رو تا نصفه ضبط میکنه در صورتی که من قطعش نمیکنم
    بالای تلویزیون تایمری است که داره ضبط میکنه
    فقط نصفه ضبط میشه
    • پاسخ:

      سلام
      در مورد مشکلات ضبط اطلاعی ندارم.
      ممکن است به این علت باشد در حین ضبط فلش پر می‌شود یا ممکن است مشکل از فلش باشد یکبار فلش را فرمت کنید یا از فلش دیگری استفاده کنید.
      موفق باشید.
  18. سلام .من برنامه ای رو با مبدل دیجیتال ضبط کردم ومیخواستم بخش کوتاهی از برنامه رو کانورت کنم.با برنامه های مختلف امتحان کردم اما هیچکدوم پسوند tsرو پشتیبانی نمیکنه.

    لطفا راهنماییکنین.

    چطوری پسوند فیلمی رو که ضبط کردم عوض کنم؟

    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در زمینه نحوه تبدیل پسوند فایل اطلاعی ندارم.
  19. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام دوستان اگر منو ****** ******* رو باز کنین دز قسمت تنظیمات ظبط و پخش یا یو اس بی  حالت ظبط رو میتونین از ts به ps تغییر بدید ک ینی فرمت ب mpg تغییر میکنه ک در هر دستگاهی قابل اجراست

  20. من میخوام فیلمهای توی فلش روتوی سی دی رایت کنم با دستکاه وی سی دی ببینم نه با کامپیوتر؟ولی نمیشه،لطفاراهنماییم کنید.ممنونم.
    • پاسخ:

      سلام
      چرا نمی شود؟ دقیقا اشاره کنید مشکل چیست؟ ارور می دهد؟
  21. سلام من قبلا kmplayer داشتم فایل های ویدئویی را نمینوانستم باز بکنم.
    تا اینکه ورژن 4 آن را تهیه کردم الان باز هم نمیتوانم فایلهای ویدئویی را باز بکنم میگویید چکار بکنم.
    تنظیمات نرم افزار ایراد داره یا چه راهنمایی میکنید؟
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از باز نشدن فایل‌های ویدئویی، فایل‌هایی است که توسط گیرنده دیجیتال ضبط شده‌اند یا همه فایل‌ها؟
  22. سلام
    من تمام مراحلی رو که گفته بودید رو انجام دادم ولی بازم باز نمی کنه؟
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه به غیر از راه‌های گفته شده در مطلب بالا، از راه دیگری اطلاع ندارم.
    • پاسخ:

      سلام
      یعنی بعد از انجام روش‌های گفته شده در بالا این مشکل بوجود آمده است؟
  23. سلام سوال من با بقیه فرق داره.من فیلمهایی که از اینترنت دانلود کردم رو به فلش میزنم میندازم ماهواره تا تو تلوزیون ببینیم ولی ماهواره باز نمیکنه.چطوری میتونم فیلمهایی که دانلود کردم رو تو ماهواره ببینم
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعاتی ندارم.
      موفق باشید.
  24. ایول دادا
    خدا بهت خیر بده
    کلی فایل داشتم نمی دونستم باهاشون چی کار کنم
  25. واااااای مرسیییی راهنماییتون عالی بود
    خیلی خیلی خیلی ممنون
    من کلی فایل ضبط شده عالی و دوست داشتنی از تلویزیون داشتم که هی حسرت میخوردم که چرا نمیتونم اینا ر وببینم
    خیلی کمک بزرگی کردین
    مزسی مرسی مرسی هزارتا مرسی
  26. سلام،من در مورد مشکلم تو نت سرچ میکردم ک با وبلاگ شما برخورد کردم،ممنون میشم کمکم کنید:باگوشیم(apple4)یه صوتی ضبط کردم ک اصلا پلی نمیشه،باید چیکارکنم؟؟واقعا به این فایل نیاز دارم؟
    البته صداهای قبل و بعد این فایل پخش میشه،
    • پاسخ:

      سلام
      پسوند فایل چیه؟ اگر صداهای قبل و بعد آن پخش می شود احتمالا فایل مشکل دازد.
  27. خیلی ازتون ممنونم که این مشکل رو حل کردید....هم با کی ام پلیر قابل دیدنه و هم با مدیا پلیر....قبلا مجبور به کانورت فایل بودم که خیلی وقت گیر بود....
  28. سلام.......فیلمیودرفلش ضبط کردم ورکم پلیروقتی میخوام برش بدم قسمتیشئمیگه نمیتوان فایل بالارابوجوداورد.راهنماییم کنید...ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      متن سوال نامفهوم است لطفا شفاف‌تر سوالتان را بیان کنید.
  29. سلام من یه مشکل دیگه هم دارم اول فیلم چند ثانیه فقط صدا هست ولی تصویر نیست،آخر فیلم هم چند ثانیه تصویر هست ولی صدا نداره چی کار کنم
    • پاسخ:

      سلام
      فیلم با کدام گیرنده دیجیتال ضبط شده است؟
      گیرنده دیجیتال فیلم را بدون مشکل‌هایی که گفتید پخش می‌کند؟
  30. سلام
    فیلمی با پسوند vob از روی دی وی دی رو فلش کپی کردم و به دستگاه دیجیتال میزنم فیلم پخش میشه ولی صدا نداره؟
    ممنون میشم اگر بتونید کمکم کنید.
    • پاسخ:

      سلام
      اگر منظورتان این است که از اینترنت بوسیله کامپیوتر فیلم دانلود می‌کنید و قصد دارید بعد از ریختن داخل فلش در تلویزیون نمایش دهید و تلویزیون پخش نمی‌کند، احتمالا به این دلیل است که تلویزیون یا گیرنده دیجیتال شما، فرمت فیلم دانلود شده را پشتیبانی نمی‌کند.
  31. سلام من چنتا فیلم از ریسورxr2000ظبت کردم با فرمت tsالان که میخوام از کامبیوتر نگاه کنم نشون نمیده .راحل ها انجام دادم ولی نشد میشه راهنمای کنید ممنون میشم.
    • پاسخ:

      سلام
      روش گفته شده تنها برای پخش فیلم ضبط شده توسط گیرنده‌ی دیجیتال داخل کشور می‌باشد و برای سایر موارد اطلاعی ندارم.
  32. محمود دیجیتال

    هر کی مشکل داره با ضبط و پخش فایلهای ts ماهواره-کارت ماهواره و دیجیتال وطنی پیام خصوصی فقط جواب میدم و مشکل رو خل میکنم.
  33. سلام من دستگاه x. v 3100 دارم مشکلی باهاش نداشتم لبتابم همhp 630 سه سال هست که ویندوز عوض نکردم و الان که ویندوز 64 بیتی 7 پرفشنال نصب کردم و درایو و برنامه رو هم نصب کردم بعد از یه مدت پخش سیستم هنگ میکنه و حتی صفحه کلید هم قفل میشه و حتی یک بار دیگه ویندوز عوض کردم و مشکلم حل نشد و فقط باید سیم لبتاب رو بکشم یا کلید خاموش رو 5 ثانیه فشار بدم تا ری استارت بشه
    میشه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      ظاهرا مشکل سخت افزاری است. برای اطمینان کارت تی وی را روی کامپیوتر دیگر تست کنید.
  34. سلام.من فیلمهایی که از شبکه های ایران ضبط میکنم رو km player پخش میکنه بدون مشکل.ولی فیلمهایی که از شبکه های خارجی ضبط میکنم km player باز نمیکنه.اون ارور که کلی صفر و عدد داره میاد.ممنون میشم اگه کمک کنید
    • پاسخ:

      سلام
      روش گفته شده تنها برای پخش فیلم ضبط شده توسط گیرنده‌ی دیجیتال داخل کشور می‌باشد و برای سایر موارد اطلاعی ندارم.
  35. سلام .با هرزوی موفقیت واسه همه شما عزیزان.اقا من با فایلهایی با فرمت ts که از گیرنده های سری قدیم که فلاش مموری میخورح و پورت یو اس بی دارن مشکلی ندارم ولی فایلهایی که از گیرنده های جدید ضبط میکنم پخش نمیشن نمیدونم چرا!؟ممنون میشم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      سلام
      دقیقا بگویید مشکل چیست. صدا یا تصویر؟
  36. سلام فیلمهایی که با گیرنده ضبط می کنم وقتی توی کامپیوتر میریزم علاوه بر اینکه صدا نداره نصفه است فقط نزدیک یک ساعت و پخش میکنه بقیش نیس چیکار کنم. فورررررررررررررررررررررری
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه تا کنون به چنین مشکلی برنخوردم و راهی برای آن سراغ ندارم.
  37. سلام خسته نباشید مشکل صدای من تقریبا حل شد حالا تصویر گیر میکنه که بعد چند ثانیه صدا هم قطع میشه؟
    • پاسخ:

      سلام

      زمان کوتاهی از فایلی که ضبط کردید را برای من ارسال کنید.

    • پاسخ:

      سلام
      اگر منظورتان از فایل‌ها کدک LAV Filters هست قایل بصورت exe است و نیاز به کپی ندارد با نصب آن کدک‌ها به Kmplayer اضافه می‌شوند.
      موفق باشید.
  38. سلام
    واقعا از شما خیلی خیلی ممنونم
    اصلا فکر نمی کردم درست بشه
    اجرتون با خدا
  39. سلام من تمام مراحلی که گفته بودید انجام دادم ولی باز هم کا ام پلیر ارور میده
    • پاسخ:

      سلام
      راهنمایی فوق برای حالتی است که kmplayer فایل را پخش می‌کند ولی بدون صدا بودن و یا صدای غیرواضح. نه حالتی که کلا پخش نمی‌کند یا ارور می‌دهد.
  40. سلام
    من وقتی برنامه ای را ازتلویزیون روی فلش ضبط می کنم وقتی می خواهم ان را به کامپیوتر ارسال کنم سیستم اجازه ی فرمت کردن می خواهد من باید چطورفایل هارا ارسال کنم
    • پاسخ:

      سلام
      با تمام فلش ها این مشکل را دارید؟
  41. راهی هست بجای ts با یک پسوند دیگه بویژه پسوندهای آزاد (ogv یا mkv) بتونیم ضبط کنیم؟
    • پاسخ:

      متاسفانه اطلاعی ندارم.
  42. سلام اگه کسی نرم افزار tvداشته باشه روی سیستمش تممام این نوع فرمتهارا میتونه نگاه کنه
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان از نرم افزار tv چیست؟
  43. سلام.میشه لطف کنید بفرمایین چطوری فیلمهای ضبط شده از کانالهای کارتی رسیور را دی کد کرد؟ رسیور استار مکس
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه اطلاعی ندارم.
  44. سلام من این برنامه هاروضبط کردم وصداهم درست شد تصویر هم نشون داده میشه اما بسیار کند حرکت میکنه لطفا بگین چکارکنم
    • پاسخ:

      مرحله ۴ را هم انجام دادید؟
  45. سلام
    بسیار ممنونم با نصب LAVFilters مشکل نبود صدا در فرمت TS حل شد .
    نسخه KMP 3.1.131
  46. بله حنی سعی کردم فرمتشم عوض کنم اما نه با VLC Media Player هم باز نشد
    • پاسخ:

      سلام
      زمان کوتاهی از فایل ضبط شده را برای من بفرستید تا بررسی کنم.
  47. ببخشید من چند تا فایل دارم با فرمت ts که با kmplayer و media player و بیشتر player ها error میده ولی با windows media player باز میشه اما یک زمینه سیاه و بدون صدا لود میشه یعنی ویدئو باز میشه ولی سیاه است و صدا هم ندارد . اما همان را در تلویزیون از طریق فلش میاورد اما الان که در کامپیوتر نمیاورد در تلویزیون هم نمیاورد فقط زمانی ک ضبط کردم میاورد یعنی قبل از این که بریزم در کامپیوتر...
    من خییلی از این فایل ها دارم و برام ضروریه ممنون میشم کمک کنید
    با تشکر >_
    • پاسخ:

      سلام
      نرم افزار VLC Media Player را امتحان کرده‌اید؟
  48. خدایی مرسی دارین ...... به این جور سایتا میگن سایتای کاربردی ووو به عزیزانی همچون شما میگن انسانهای دست به خیر ایشالا خدا اجرتون بده././././././././././././././
  49. ببخشید من حدود سه ساعت صدا ضبط کرده ام.ولی الان باز نمیشه و پلی نمیکنه.اگه میشه راهنمایی کنید چطور بازش کنم؟
    • پاسخ:

      سلام
      منظورتان این است که کلا پلی نمیشه یا صدا نداره؟
  50. عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  51. سلام
    ببخشید حالا اگه ما بخوایم فایل ضبط شده رو روی سی دی بریزیم و نگه داریم بدون صداست؟ یا اگه بعدا بخوایم اجرا کنیم موردی پیش نمیاد؟
    من کامپیوترم پرشده وباید یسری رو سریعا پاک کنم.
    کمک.کمک.کمک
    • پاسخ:

      سلام
      اگر در هنگام پخش با استفاده از گیرنده دیجیتال فایلتان مشکلی ندارد، بنابراین خیالتان راحت باشد.
      موفق باشید.
  52. با سلام دستت درد نکند با تغییر گفته شده در (Splitter)درست شد . با تشکر
  53. با سلام و عرض ادب
    اولش مشکل تصویر داشتم ولی وقتی ورژن 61 را دانلود و نصب کردم درست شد
    دستتون درد نکنه
    الان عالیه عالیه
  54. با سلام مجدد من پلیر Elecard AVC HD Player دانلود کردم و مشکل کوچک پخش شدن فایل ضبط شده برطرف شد ولی راهی واسه kmplayer پیدا نکردم
    • پاسخ:

      سلام
      از مسیر زیر video renderer دیگری را انتخاب کنید.
      راست کلیک کنید و ...
      Video Advanced -> Video Renderer

      اگر مشکلتان حل نشد به (Preferences (F2 بروید و گزینه Reset current preset را انتخاب کنید تا تنظمیات kmplayer ریست شود.
      اگر باز هم حل نشد در کامپیوتر دیگر امتحان کنید اگر مشکل وجود نداشت ممکن است به علت کارت گرافیک سیستمتان باشد آن را آپدیت کنید.
      موفق باشید.
  55. سلام- من وقتی یه ویدیویی رو از رسیور با فرمت ts ضبط میکنم هنگام پخش، ویدیوی ضبط شده در ابعاد کوچکی پخش میشه حتی فرمت ویدیو رو تغییر دادم بازم تاثیری نداشت ممنون میشم پاسخ بدین
    • پاسخ:

      سلام
      در تمام نرم افزارها این مشکل را دارید؟
  56. من تمام کار های بالا را انجام دادم ولی چه قبلا و چه حالا هر موقع می خواهم فایل ها را در kmp جلو و عقب کنم نرم افزار هنگ می گند و حتی بعضی مواقع ناچار باید کامپیوتر را ری استارت کنم لطفا مرا یاری نمایید
    لطفا حتما پاسخ دهید
    ویندوز من 8.1 است
    با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      با تمام نسخه ها مشکل دارید؟
  57. با سلام مجدد؛ من km player جدید نصب کردم مشگلم برطرف شد؛ ولی میخواستم بدونم چرا در موقع نصب ویندوز7 که من کدک پک نصب کردم صدا داشت ولی نمیدونم کدوم برنامه رو نصب کردم که اختلال ایجاد شد که مجبور شدم این نرم افزار lav نصب کنم که مشگلم برطرف شه.با تشکر
  58. باعرض سلام و خسته نباشید،من این کارو انجام دادم ولی km player که قبلا تصویر داشت ولی صدا نداشت با نصب lav الان صدا داره ولی تصویر نداره خواستم ببینم مشگل از کجاست؟ با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      همه مراحل را انجام دادید؟
  59. من این برنامه رو نصب کردم اما نحوه استفاده از ان را نمیدانم لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      همانطور که توضیح داده شد کدک LAV Filters نرم‌افزار مستقلی نیست. پس از نصب آن، فایل‌های ضبط شده را به راحتی می توانید در هر پلیری مانند Jet Audio, kmPlayer, ... همراه با صدا و کیفیت عالی مشاهده کنید.
      موفق باشید.
  60. سایت شما خیلی خوبه بنده در چندین مورد نظیر همین عدم پخش صدای فیلم های ضبط شده توسط مبدل دیجیتالی یا کوچک و درشت کردن حروف انگلیسی و... که به مشکل خوردم . مشکلم حل شد. برای شما و دیگر همکارانتان آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر دارم. سایت شما را به چند تن از دوستانم نیز معرفی کرده ام
  61. معذرت ،خواستم اضافه کنم این مشکل فقط برای شبکه سه هس و من از شبکه های دیگه ضبط میکنم پخش میکنه
    • پاسخ:

      سلام
      به نظر می‌رسد مشکل شما مقطعی است و به شبکه سه مربوط می‌شود. بررسی کنید در گیرنده‌های دیجتال دوستانتان هم همین مشکل وجود دارد.
      موفق باشید.
  62. با تشکر
    من قبلا از شبکه سه سیما فیلم ظبط میکردم (حجم بالا) و با همه ی پلیر ها پخش میشد اما تازگی با همه یه پلیر ها پخش نمیکنه و زمینه ی مشکی می اید بدون تصویر و صدا (چه حجم کم یا زیاد) أما در دستگاه با فلش یا در تلویزیون به راحتی بخش میشود و بیتر پلیر ها error میدهند
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    وبلاگ مفید و پرکاربردی دارید ممنون
  63. سلام
    مشکلی که من داشتم عدم پخش فایل های رادیویی(mts) ضبط شده با گیرنده ی دیجیتال icen در کامپیوتر بود.
    فایل های ویدیویی قبلا بدون مشکل پخش می شد ولی با دریافت و نصب نسخه جدید kmp الان این فایل ها بدون صدا در این نرم افزار پخش می شن ولی در vlc کمافی السابق بدون مشکل پخش می شن.
    ناگفته نماند که الان موفق به پخش فایل های صوتی در kmp شدم ولی احساس می کنم کمی سرعت پخش زیاده!
    با تشکر
  64. سلام
    بعد از نصب فیلتر حتی تصویری که قبلا پخش می شد دیگه پخش نمی شه یعنی دیگه نه تصویر و نه صدا
  65. باسلام درست شد ولی صدا خش دار میشه alt f رو میزنم خش خش درست میشه ولی صدا ضعیف میشه
  66. با عرض سلام وخسته نباشید و قبولی طاعات وعباداتتون مشکل من حل شدوقتی دانلود کردم میشه بگین چرا این مشکل داشت اگه بگین ممنون میشم راهنماییم کن برنامه رو که دانلود کردم دیگه صداش درست شد قبلا صدا داشت ولی الان نداشت که با این برنامه که دانلود کردم درست شد مشکلش چی بود واقعا
    • پاسخ:

      سلام
      مشکل در متن توضیح داده شده است
      این اشکال از شرکت های سازنده سخت افزار تلویزیون و یا نرم افزار آن نیست بلکه به خاطر سیستم پخشی است که سازمان صدا و سیما انتخاب کرده که در آن تصویر و صدا از منبع‌های مختلف و فرمت‌های مختلف انتخاب شده که در هیچ جای دنیا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
  67. آقا کاملا درسته. من با انجام مرحله دوم به تنهایی جواب گرفتم. با سپاس از زحمات بی پایان و الطاف بی چشمداشت شما گرداندگان این سایت با مسما
  68. بسیار بسیار ممنون من از GOM استفاده میکنم همین نصب کردم خودش ردیف شد هیچ تنظیماتی انجام ندادم.
  69. باسلام خدمت شما دوست عزیزم ... واقعا عالی بود برنامه ها رو نصب کردم خیلی خوب بود یکم تصاویر ویدیویی برفکی میشد ولی با نصب رئال پلیر و کمک نرم افزار LAV Filters مشکل به کلی حل شد ...واقعا درود و دوصد بدرود ..ممنون رفیق
  70. با سلام و خسته نباشید
    از شما خیلی ممنونم این نرم افزار کار منو انجام داد البته دوستانی که این مشکلو دارن
    یه راهنمایی کار امد رو بهتون میگم (اقای مرادی( نویسنده وبلاگ )ببخشید که در کار شما دخالت میکنم)
    در ابتدای نصب فرمت هایی که نوشته همشون علامت گذاری نشده و شما باید اونها رو علامت گذاری کنید با این کار مشکلتون حل میشه
  71. عالی بود خیلی به دردرم خوردkmplayer+نرم افزار شما=بخش عالی همه ی فیلم ها
  72. ایول داداش قربون دستت LAV Filters رو دانلود کردم مشکل حل شد
    گیرنده ی ما x vision هست
    بازم ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه من از ایمیل یاهو و همچنین یاهومسنجر استفاده نمی کنم.
      بنظرم توضیحات کاملا واضح است اگر چه ممکن است با انجام مراحل گفته شده مشکل شما حل نشود که قبلا این موضوع در پایان مطلب گفته شده است.
      با این وجود اگر در انجام مراحل فوق مشکلی دارید از طریق نظر یا ایمیل اطلاع دهید.
      موفق باشید.
  73. وای نمیدونم چطوری باید ازتون تشکر کنم...خیلی وقت بود دنبال رفع این مشکل بودم. یه دنیا ممنونم
    • پاسخ:

      سلام
      راه حل مشکل شما را در نظر قبلی اشاره کردم.

      زمان کوتاهی از یک فایل ضبط شده بوسیله دستگاه دیجیتالتان را برای بنده ارسال کنید تا آن را بررسی کنم.

      جهت ارسال فایل‌های خود، پس از آپلود آن‌ها در سایت‌های آپلودسنتر، لینک آن‌ها را از منوی "تماس با من" برای بنده ارسال نمائید و یا اینکه فایل‌هایتان را به آدرس ایمیل tarfandha.blog@gmail.com ارسال کنید.


      موفق باشید.
  74. آقا خیلی گلی
    مرسی از راهنمایی تون
    واقعا دستتون درد نکنه
    خیلی گلی
    مشکل منم حل شد
    • پاسخ:

      سلام

      زمان کوتاهی از یک فایل ضبط شده بوسیله دستگاه دیجیتالتان را برای بنده ارسال کنید تا آن را بررسی کنم.

      جهت ارسال فایل‌های خود، پس از آپلود آن‌ها در سایت‌های آپلودسنتر، لینک آن‌ها را از منوی "تماس با من" برای بنده ارسال نمائید و یا اینکه فایل‌هایتان را به آدرس ایمیل tarfandha.blog@gmail.com ارسال کنید.

  75. سلام.ببخشید من همه ی این کارا رو کردم الان فیلم با همه ی پلیرام (km پلیر، مدیا پلیر کلاسیک، جت آدیو ) اجرا میشه ولی با هیچ کدوم صدا نداره...
    اینم دونمونه از فیلما:

    http://s5.picofile.com/file/8126333976/1.mpg.html
    http://s5.picofile.com/file/8126335542/2.ts.html

    اولی رو با کامپیوتر ضبط کردم، دومی رو مستقیم از دستگاه دیجیتال(با فلش)
    البته قبلا این مشکلو نداشتم.فیلمای نمونه اول رو راحت نگاه میکردم...ولی یه چندماهیه که اونا هم اجرا نمیشه:( خیلی خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین...خواهشا...
    • پاسخ:

      سلام
      فایل شماره 1 را که نتوانستم دانلود کنم.
      اما فایل شماره 2 روی کامپیوتر من با kmplayer نسخه 3.6.0.87 بدون نصب LAV Filters صدا ندارد که پس از نصب آخرین نسخه LAV Filters بدون هیچ تغییر دیگری، هم تصویر و هم صدا بدون هیچ مشکلی پخش می‌شود.

    • پاسخ:

      زمان کوتاهی از یک فایل ضبط شده بوسیله دستگاه دیجیتالتان را برای بنده ارسال کنید تا آن را بررسی کنم.

      جهت ارسال فایل‌های خود، پس از آپلود آن‌ها در سایت‌های آپلودسنتر، لینک آن‌ها را از منوی "تماس با من" برای بنده ارسال نمائید و یا اینکه فایل‌هایتان را به آدرس ایمیل tarfandha.blog@gmail.com  ارسال کنید.

  76. سلام
    ممنون از راهنماییتون
    من برای دیدن این فیلم ها تو کامپیوتر مشکل ندارم، وقتی میخوام توی گوشی موبایلم ببینم مشکل پیدا میکنم!
    راهی نیست که این فیلما توی موبایل صدا داشته باشن؟؟؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      سلام
      متاسفانه در مورد پخش در موبایل اطلاعی ندارم.
      راحت‌ترین راه این هست که فیلم را به یک فرمت دیگر تبدیل کنید.
    • پاسخ:

      نباید مشکلی باشه. در صورت ممکن زمان کوتاهی از فایل ضبط شده خودتان را برای من ایمیل کنید (tarfandha.blog@gmail.com) و یا در جایی آپلود کنید و لینک آن را برای من ارسال کنید تا بررسی کنم.

  77. سلام -برنامه km player اما باز هم پخش نمیشه؟

    در صورت امکان راهنمایی کنید .مرسی

    • پاسخ:

      سلام
      نباید مشکلی باشد. چه پیغامی می‌دهد و یا چطور پخش می شود؟
  78. واقعا ازتون ممنونم مشکلم حل شد فایلا تصویر داشتن ولی صدا نه ولی الان حتی با مدیا پلیر ویندوزم بالا میاد

ارسال نظر

قبل از ارسال نظر به نکات زیر توجه کنید:

۱- با توجه با اینکه نظرات خصوصی شما امکان نمایش در سایت را ندارد، بنابراین هنگام ارسال نظر، گزینه "" را انتخاب نکنید. چون تنها راه پاسخگویی به آن از طریق ایمیل شما است که با توجه به مشغله کاری فرصت ارسال پاسخ از طریق ایمیل وجود ندارد.

۲- قبل از مطرح کردن سوالتان، مطلب فوق را با دقت مطالعه کنید. اگر پاسخ سوالتان را پیدا نکردید در سایت جستجو کنید، ممکن است در مطلب دیگر پاسخ سوالتان را پیدا کنید.

۳- تنها به سوالاتی پاسخ داده می‌شود که از نحوه حل آن‌ها اطلاع داشته باشم.

۴- نظراتی با مضمون زیر، صرفا تایید و نمایش داده می‌شود و به آن‌ها پاسخی داده نمی‌شود.

الف) در مورد پاسخ سوال شما اطلاعی نداشته باشم،

ب) پاسخ سوال شما در مطلب فوق وجود داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی